Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
En meteen leuk contact met een fietser die ook aan het zoeken was! En met een automobilist die stilstond met zijn gsm in zijn hand.

ik: Leuk, zoek je ook Pokémons?

hij: Nee hoor
quote:dianaf schreef op 12 juli 2016 @ 11:42:

Ik vraag mij zo af, staan jullie ze een beetje onopvallend te vangen of mag iedereen het zien. Ik kan mij toch voorstellen dat sommige mensen zich er een beetje voor schamen?boeit me niet, ik vind het echt zo grappig, en ik ben lekker in beweging buiten, wat wil een mens nog meer
Alsjeblieft komt weer op de aarde mensen. ...niet te geloven. Ga vrijwilligers werk doen bv......
quote:Flashy schreef op 12 juli 2016 @ 13:11:

Ik heb er al 7 in huis gevangen. Woon helaas net te ver van de pokestop om ze vanuit huis te vangen. Ik kan wel naar een gym.Jammer is dat inderdaad.... ik ben echt jaloers op mensen die bovenop een pokestop wonen. Dat is makkelijk items scoren!
Pivot! PIVOT!!!
Ik durf dus nog niet naar de lure-stops te gaan.

Ik blijf nu namelijk nooit stil staan, ik loop of fiets gewoon over straat (fietsen voor de pokestops, lopen om pokemon te vangen) en vang dan tijdens het lopen.

Bij zo'n lurestop of een gym gaan staan vind ik nog een beetje eng, als volwassen vrouw in mijn nette werkoutfit.

Misschien eerst even thuis omkleden in een hoodie en sneakers, dan zie ik er namelijk direct 10 jaar jonger uit
quote:peecee schreef op 12 juli 2016 @ 13:14:

Alsjeblieft komt weer op de aarde mensen. ...niet te geloven. Ga vrijwilligers werk doen bv......Wat zeg je? Ik hoor je niet, heb een pokebal in me oor.
quote:peecee schreef op 12 juli 2016 @ 13:14:

Alsjeblieft komt weer op de aarde mensen. ...niet te geloven. Ga vrijwilligers werk doen bv......Dat doe ik toch? Of denk je dat ik betaald word om die klote einden te lopen en Pokemons te vangen?
Pivot! PIVOT!!!
quote:KitKeller schreef op 12 juli 2016 @ 13:17:

[...]

Dat doe ik toch? Of denk je dat ik betaald word om die klote einden te lopen en Pokemons te vangen?

Misschien kan je je laten sponseren? Tshirtje met reclame voor de plaatselijke bakker aan, en wandelen maar!
Het idee is natuurlijk leuk. Je moet naar buiten voor die app en dat is beter dan thuis achter je schermpje hangen.

Helaas heb ik al tig keer een noodstop moeten maken met de auto omdat een of andere puber zomaar even een weg dwars overvliegt omdat hij/zij aan het scherm geplakt zit en dus geen idee heeft wat er om hun heen speelt.

Het lijkt mij eigenlijk een beetje gevaarlijk aangezien straks iedereen met die telefoon voor zijn snufferd loopt op straat.

En dat mensen in die kelder van het amc gaan om pokemons te zoeken. Waar zit je verstand dan?

Maar misschien mis ik wel iets heel leuks
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 13:19:

[...]

Misschien kan je je laten sponseren? Tshirtje met reclame voor de plaatselijke bakker aan, en wandelen maar!
Pivot! PIVOT!!!
Ben hier al een paar keer mensen tegengekomen, ik vind het wel leuk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Iemand die deze wil?

Ik ga er geen Pokeball aan verspillen

quote:miss_h schreef op 12 juli 2016 @ 13:20:

Het idee is natuurlijk leuk. Je moet naar buiten voor die app en dat is beter dan thuis achter je schermpje hangen.

Helaas heb ik al tig keer een noodstop moeten maken met de auto omdat een of andere puber zomaar even een weg dwars overvliegt omdat hij/zij aan het scherm geplakt zit en dus geen idee heeft wat er om hun heen speelt.

Het lijkt mij eigenlijk een beetje gevaarlijk aangezien straks iedereen met die telefoon voor zijn snufferd loopt op straat.

En dat mensen in die kelder van het amc gaan om pokemons te zoeken. Waar zit je verstand dan?

Maar misschien mis ik wel iets heel leuks

Je hebt wel gelijk hoor, sommige mensen draven door, maar die zal je met alles hebben. Je ziet ze nu alleen meer, omdat ze buiten los lopen. Maar voor het gross is het een verbetering, lekker naar buiten en bewegen.

Maar ik kwam voorheen al zoveel mensen tegen die alleen maar oog hadden voor de telefoon, tijdens het lopen, fietsen, hond uitlaten, autorijden. Dat is misschien nu even iets erger geworden dan voor dit spel uitkwam, maar wordt vanzelf weer minder.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dubbel
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:AnAppleADay schreef op 12 juli 2016 @ 13:16:

Ik durf dus nog niet naar de lure-stops te gaan.

Ik blijf nu namelijk nooit stil staan, ik loop of fiets gewoon over straat (fietsen voor de pokestops, lopen om pokemon te vangen) en vang dan tijdens het lopen.

Bij zo'n lurestop of een gym gaan staan vind ik nog een beetje eng, als volwassen vrouw in mijn nette werkoutfit.

Misschien eerst even thuis omkleden in een hoodie en sneakers, dan zie ik er namelijk direct 10 jaar jonger uit geweldig dit ik zie nu dit voor me
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 13:29:

[...]

geweldig dit ik zie nu dit voor me [img]http://c8.alamy.com/comp/BHM3HA/attract ... BHM3HA.jpg[/img]
quote:AnAppleADay schreef op 12 juli 2016 @ 13:26:

Iemand die deze wil?

[afbeelding] Nee hoor, die hoef ik ook niet!
Uhm... stuff... and things

Iemand die deze wil?

[afbeelding]Pokeball weigert hier
Haha zo zie ik er dan inderdaad ongeveer uit
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 13:16:

[...]

Wat zeg je? Ik hoor je niet, heb een pokebal in me oor.

Ik heb gisteren een pokemon gevangen, op het hoofd van mijn LG

In ons gebouw zijn er heel veel te vinden, dus morgen in de pauze weer verder met zoeken
Aaa neee ik ben al mijn pokemons kwijt app is gecrasht nu weer opnieuw beginnen

Iemand die deze wil?

[IMG]http://i66.tinypic.com/ogxqgg.jpg[/IMG]hahahahaha geweldig
quote:nephthys schreef op 12 juli 2016 @ 13:11:

Toch wel blij dat ik geen 'onbetrouwbaar uitziende blanke man' ben, die zo een beetje moet staan te lummelen bij een speeltuintje.Ik kom iedere dag langs een speeltuintje waar er waarschijnlijk in de buurt eentje zit. Nog nooit zoveel jongens van tussen de 15 en 25 daar zien rondlopen, in file, met de neus in de telefoon.
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 13:45:

Aaa neee ik ben al mijn pokemons kwijt app is gecrasht nu weer opnieuw beginnen [afbeelding]

Al eens uitgelogd, app terug afgesloten en terug ingelogd?

Ik heb het ook wel al eens gehad, maar toen ik afsloot en terug inlogde was alles terug zoals daarvoor.
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 13:45:

Aaa neee ik ben al mijn pokemons kwijt app is gecrasht nu weer opnieuw beginnen [img]http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/ori ... _River.gif[/img]

Wat? Nee toch?? Arme jij!!!!

Hopelijk helpt opnieuw inloggen....
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven