Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 10:32:

[...]

Voorlopig heb ik nog een excuus.

(ik kan het nl ook niet hoor)

Hoe is het verder met jou elfje?

Ik ben aan het oefenen met de squats bij de sportschool/fysio.

Met mij gaat het wel goed. Lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 10:53:

Oh ja spiraal zetten vond ik ook zo'n feest

Lekker hoor vakantie!! Ik moet nog ruim 2 weken werken.Woops, bij mij er net weer uit laten halen
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 10:41:

wie, wat, waar, wanneer???
quote:elfje12 schreef op 14 juli 2016 @ 11:14:

[...]

Ik ben aan het oefenen met de squats bij de sportschool/fysio.

Met mij gaat het wel goed. Lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou?

goed bezig dus!

Hier alles oké,dankjewel
Alle reacties Link kopieren
En het is weer eens zo ver: mijn lunch staat thuis op het aanrecht. Ik was echt niet wakker vanochtend!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 12:00:

En het is weer eens zo ver: mijn lunch staat thuis op het aanrecht. Ik was echt niet wakker vanochtend!Ow shit, had ik niet die emmer water al over Elfje heen gegooid... Hemaatje in de buurt? 25 cent voor een broodje, 1,50 voor plakjes kaas en klaar!
Ik kreeg de pijnstilling erna.

De HA heeft hem zonder pijnstilling gezet. Maar het was niet fijn.
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 12:00:

En het is weer eens zo ver: mijn lunch staat thuis op het aanrecht. Ik was echt niet wakker vanochtend!Help! Dat wordt Hema of zoiets!
Ik had vooraf twee paracetamol genomen. Het is gewoon niet fijn, dat weeïge gevoel, blegh. Maar aan de andere kant: het is maar even.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 12:02:

[...]

Ow shit, had ik niet die emmer water al over Elfje heen gegooid... Hemaatje in de buurt? 25 cent voor een broodje, 1,50 voor plakjes kaas en klaar!Die lieve schat die ook mijn vergaderingen voorbereidt is een wandelingetje maken en een broodje voor me halen.
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 12:06:

[...]

Die lieve schat die ook mijn vergaderingen voorbereidt is een wandelingetje maken en een broodje voor me halen. Blondie, je moet zelf juist ff naar buiten! Ga ik straks ook doen. Even door de straatjes slenteren en frisse lucht. Nodig ook, want ik krijg steeds wegtrekkers (slecht geslapen). Hup, frisse lucht!
Rond lunchtijd is het hier vreselijk druk en dat vind ik niet prettig. Maar mijn volgende vergadering is extern en daar ga ik lopend heen. Dus frisse lucht in het vooruitzicht!
Hallo

Nou we zijn weer thuis hoor. Gisteren moesten we om half twaalf in het zkh zijn en om half zes werd er pas geopereerd, dus dochter stond intussen stijf van de stress en toen ze uit de narcose kwam was ze helemaal van de rel. Ze vroeg mij 's nachts te blijven en dat heb ik natuurlijk gedaan. De operatie zelf is goed verlopen, maar dochter is nog steeds niet blij want de kaak is flink gezwollen ('ik lijk wel een albatros') en haar mond zit nu vol met ijzer en elastiekjes, dus eten en drinken is ook al geen uitgezocht genoegen. Op dit moment ligt ze lekker op de bank, Harry Potter te kijken en ik speel voor Suster Bertken.
Mooi dat het achter de rug is. Heeft ze pijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Agossie LV, wat een toestand. Dat jullie ook zes uur moesten wachten zeg! Natuurlijk ziet er nu niet uit, maar dat trekt wel weer bij. Verwen haar maar flink!

Alle soorten vla en vruchtenyoghurt al in huis? Beterschap voor je meisje!
quote:Nouschi schreef op 14 juli 2016 @ 12:27:

Mooi dat het achter de rug is. Heeft ze pijn?Valt mee, de combinatie naproxen/paracetamol doet de truuk wel.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 juli 2016 @ 12:06:

Ik had vooraf twee paracetamol genomen. Het is gewoon niet fijn, dat weeïge gevoel, blegh. Maar aan de andere kant: het is maar even.

Ik had ook paracetamol genomen maar dat doet normaal al niks voor mij..nu ook niet.

Ik vond het wel iets meer dan een weeïg gevoel btw maar dat ervaart iedereen anders (en ik heb geen kinderen gebaard)
Fijn dat het achter de rug is LV. Jemig zeg wat lang wachten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 12:42:

[...]

Valt mee, de combinatie naproxen/paracetamol doet de truuk wel.Ah gelukkig. Kan ze wel een beetje eten/slubberen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 juli 2016 @ 12:47:

[...]

Ah gelukkig. Kan ze wel een beetje eten/slubberen?Met een theelepeltje gaat dat eigenlijk best wel goed. Ze mag ook gewoon gepureerd, in plaats van vloeibaar wat iedereen in eerste instantie riep.
Fijn dat het achter de rug is! Wat hebben jullie lang moeten wachten!

Beterschap voor je dochter!
LV, ik heb ooit een na een kaakoperatie 8 weken alleen maar kunnen drinken, dus mocht je nog wat ideetjes nodig hebben, je weet me te bereiken hè.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo gezellig.. ik woon tegenover een bijzondere school en die hebben natuurlijk ook laatste schooldag. De hele dag op het schoolplein met snoeiharde muziek door de boxen.

Oké dat is even afzien maar niet héél vreselijk. Wel bloedirritant is dat die leerlingen ook een microfoon hebben
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juli 2016 @ 13:07:

Zo gezellig.. ik woon tegenover een bijzondere school en die hebben natuurlijk ook laatste schooldag. De hele dag op het schoolplein met snoeiharde muziek door de boxen.

Oké dat is even afzien maar niet héél vreselijk. Wel bloedirritant is dat die leerlingen ook een microfoon hebben

nog ff doorbijten.

Beterschap met je dochter LV!
het is een nacht

waarvan ik dacht dat ik 'm nooit beleven zou

maar helaas beleef ik 'm met jou, oh oooohoohoo...

Wel komisch hoor, karaoke buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven