Dagje uit met vader - tips?
donderdag 14 juli 2016 om 10:46
Mijn vader is de liefste man ter aarde en daarom wil ik hem een leuke dag bezorgen. Nu is het zo dat er op internet zóveel te vinden is, maar toch ook weer niks waarvan ik nou echt denk YES. Wellicht dat jullie nog leuke tips hebben? De locatie maakt niet uit, hij houdt veel van cultuur, alternatieve muziek, tattoo's, geschiedenis en natuur. Laatst is hij naar een spookstad in België geweest en dat vond hij helemaal geweldig. Verder gaat hij graag naar bijvoorbeeld de piano trap in Rotterdam als er zoiets te beleven valt of hij zoekt een of ander bijzonder, heel oud restaurantje op.
Ik dacht misschien ergens een escaperoom en aansluitend wat eten, of een wandeling over het blotenvoetenpad in Twello en daarna Deventer in, maar ik denk dat er nog zoveel meer leuke dingen zijn om samen te gaan doen. Ik ga nog hard doorzoeken, maar alle tips zijn welkom!
Dank!
Ik dacht misschien ergens een escaperoom en aansluitend wat eten, of een wandeling over het blotenvoetenpad in Twello en daarna Deventer in, maar ik denk dat er nog zoveel meer leuke dingen zijn om samen te gaan doen. Ik ga nog hard doorzoeken, maar alle tips zijn welkom!
Dank!
donderdag 14 juli 2016 om 21:02
http://www.openluchtmuseu ... viteiten/kom-bier-proeven
Bestaat er ook ziets als bodypaint? Is iets minder permanent als tattou.
Dan een mooie foto maken als herinnering.
Bestaat er ook ziets als bodypaint? Is iets minder permanent als tattou.
Dan een mooie foto maken als herinnering.