Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik ben geen meid maar toch.....

Niet doen, geloof me ik ken het en iemand zegt ook al weken tegen me dat ik geen contact moet zoeken. En daar heeft ze ook gelijk in.

Is ook een kwestie van zelfbescherming Mizz..
Hij heeft je krabbel al eens verwijderd toch?

Dan zou ik het niet via Hyves doen. Mail sturen is dan beter, lijkt mij

Jullie zaten toch ook op msn? dan kun je m een offlineberichtje sturen
quote:Blue_Eyes schreef op 29 november 2008 @ 23:15:

Ik ben geen meid maar toch.....

Niet doen, geloof me ik ken het en iemand zegt ook al weken tegen me dat ik geen contact moet zoeken. En daar heeft ze ook gelijk in.

IHahahaha......Wie zegt dat?
Maar ben t ook eens met BE, als hij jou leuk vindt, neemt hij wel contact op. Gooi jezelf niet in de uitverkoop (quote uit mn handleiding dating boekje :-)
Hmm.. wat een tegenstijdige meningen... Hahaha

Een man die zegt, nee doe maar niet en dan ook nog vrouwen die zeggen: "jaaa DOEN!!"

Maar zou jij je advies eens kunnen beargumenteren MR Blue Eyes?
Indi, Als ie vorige keer je berichtje al verwijderd had, lijkt dat me niet de manier om contact te zoeken.

Het zelfbeschermingsidee van BE is natuurlijk ook zo. Maar kan me voorstellen dat het je frustreert, zo zonder commentaar genegeerd worden. Ik zou dan een mail doen idd, maar dan nog: kan zijn dat 'ie daar ook niet op reageert.
quote:winkelmandje schreef op 29 november 2008 @ 23:19:

[...]

Hahahaha......Wie zegt dat? Mijn steun en toeverlaat....
Maar Mizz Aardbei....ik zal niets sturen.

Dat hij jouw krabbel heeft verwijderd moet meer dan genoeg zeggen! Hij is daar ook toch niet over begonnen met jouw toen hij dat heeft gedaan?
ik geloof dat ik dat even gemist heb...(dat ie een berichtje verwijderd heeft...)

Misschien toch beter afwachten dan..
Ik ken de situatie Mizz. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt dat ik geen reactie kreeg en dat berichtjes van me verwijderd werden.

En koppig als ik ben bleef ik wel contact zoeken maar als daar niet op gereageerd word dan maak je jezelf alleen maar gekker ermee. Althans zo werkte het bij mij. Wilde ook gewoon een duidelijk antwoord en soms krijg je dat niet van de persoon en moet je het in de signalen zoeken helaas.
Wat wil je van hem (weten) MizzA? Of wil je gwoon contact? Als je het laatste wil, dan niet doen. Hij kan contact met jou opnemen als hij dat wil en als hij dat niet doet, dan wil ie het ook niet (is mijn simpele redenering).

Mannen zijn er over het algemeen niet van gecharmeerd als je achter ze aan loopt. (Of in de uitverkoop gooit) Lekker je eigen dingen doen en als hij wil, dan komt dat vanzelf wel.

Xen, ik wil best nog wat tips uit je datingboekje!
Ja hij verwijderd die krabbel niet voor niets!

Als hij ervan gecharmeerd zou zijn, dan had hij hem laten staan.....
Oke, ik snap het meiden en man . Misschien is het inderdaad om mijn eigen waarde te laten behouden toch het beste als ik gewoon niets meer doe uit mij zelf. En wat jij zegt BE daar heb je ook weer gelijk in. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee.

Ik wil gewoon contact inderdaad. Ach ik zal mijn handen in mijn zakken houden en weet je wat? Ik ga gewoon weer mijn ding doen. Tis goed met m....
Lekker kippenvel nummer......
Het grappige is Pop (en Miranda vroeg er ook al naar) dat ik tijdens het sinterklaasfeestje het boekje dus kreeg, er een paar dingen snel lezen uithaalde en dat daarop een gesprek/discussie ontstond. Mijn oude(re) wijze baas heeft al paar x gezegd (dus voor het boekje) dat je jezelf nooit in de uitverkoop moet gooien (tadaaaam staat dus ook in het boekje) en idd in 1e date/beginfase niet praten over je verleden/exen enzo. Daarop zei mn baas weer dat dat misschien mn valkuil wel is (hij is natuurlijk niet bij ,mijn dates) omdat ik sowieso een open, direct, spontaan persoon ben. En ja, idd...dat raakte mij wel. Jonge collega zei ook dat mannen echt niet willen weten hoeveel vriendjes er voor zijn geweest.

Maar in boekje stond bijv. ook dat je de 1e 6 maanden niet moet vragen " waar gaan we naar toe", dus het woord relatie niet in mond mag nemen. Dat vind ik dus onzin...

Verder nog niet echt gelezen hoor. Denk dat ik iedere dag kwartiertje met mn baas moet beppen :-)
Lekker nummer inderdaad, WM!

Piemels bij PDL!
is dat boekje toevallig ook het boekje wat je kan winnen?
Hmmm...ik merk ook wel Xenia dat dat mijn valkuil ook kan zijn. Ik ben ook onwijs open....ik vertel alles en maak alles bespreekbaar.

Toch heb ik dat ook eens bij een date gehad...en ik voelde mezelf helemaal weggeblazen door alles. Kreeg in één keer alle shit te horen, daar zat ik echt niet op te wachten! Wilde het gewoon leuk en gezellig hebben.....

Ik merk dat ik nu toch niet heel veel over mijn verleden vertel. Wel heb ik tegen VM gemeld dat ik niet een fijn verleden heb met exen van.....dus dat ik daarom misschien wat onzeker en bangig kan overkomen op dat gebied..... Verder weet hij nog niets, ja dat ik nog nooit heb samengewoond....
Wisten jullie dat......

....een corsetachtig ding niet chill is om in te zitten
ik gooi mn verleden ook niet op tafel hoor bij 1e dates, maar ja als je het hebt over het single zijn, zeg ik toch wel gauw dat ik meer dan 5 jaar alleen ben, waarvan 4 in griekenland dus en dat - met name de eerste 2 jaar - een wilde tijd is geweest (heb in die 5 jaar 2 serieuze relaties gehad). Als er verder gevraagd wordt, verdedig en nuanceer ik het wel. Maar ja, diegene heeft dan al gehoord dat ik een wilde meid ben (geweest). Weet nog van 1 date dat hij zei dat hij dat juist fijn vond van mij, dat dat iets zei over mn openheid, en aantrekkingskracht op mannen..

Mannen mogen t wel uiten, maar als vrouwen t doen...
Nou, dan moet je de hele avond staan WM. Hoe laat ga je eigenlijk weg?

Xen, de eerste 6 maanden niet bespreken waar de relatie naar toe gaat???? Mens, je zou me kunnen opvegen als ik 6 maanden in onzekerheid zou zitten!! Die tip neem ik niet mee :D

Wisten jullie ook dat....

Ik wel even mijn fiets ga halen en dan zie ik vanzelf wel of er bekenden in de kroeg zitten. Ben gisteren ook alleen heen gegaan, en nog steeds vind ik dat stoer van mezelf!
Lieve forumschatjes!

Ik ga!!!

Stoer van je Pop!

WM, veel plezier!!!

Ik schenk nog maar eens bij...
neee is ander boekje Mizz A. Ligt boven, dus kan nu niet even titel opzoeken.
oke is niet erg hoor Xenia! Vertel maar een ander keertje :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven