Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:04:

[...]

Zeker als je nog niet zo lang ergens werkt lijkt me. Je weet nog niet de alle ongeschreven regels en onofficiele verhoudingen.Precies. Ik heb dat het afgelopen jaar veel gehad: een organisatie met veel ongeschreven regels en ook een flinke portie oud zeer, met daarin dan mijn eigen team dat moeilijk functioneerde in die context.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:06:

[...]

Reykjavík!Ooit een rondreis geboekt en net toe ging die vulkaan uit zijn dak. Maar ehhhh zullen we die bewaren voor als hier de mussen van het dak vallen en niemand het uithoudt van de hitte? Ik wil zomer en wel NU. *kijkt richting kledingkast vol mooie jurkjes en sandaaltjes die GVD nog steeds niet kunnen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:01:

[...]

Geen tips, wel veel succes gewenst en ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een functie het wordt!

Ik hoop dat je het eens wordt met de mensen van de echt leuke baan.Nog steeds in het onderwijs, maar nu achter de schermen.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:09:

[...]

Goeie tips! Maar Valdispert is voor mij niet de oplossing, want het is bij mij niet een kwestie van zenuwen, maar een gebrek aan scherpte als het er echt op aankomt. Heb ik altijd gehad, ik zak dan weg in 'ik kan het toch niet' en ben niet zo analytisch en oplossingsgericht als dat ik normaal kan zijn. je wil die baan, toch? Dan geef jezelf een schop onder je kont en ga er voor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:11:

[...]

Precies. Ik heb dat het afgelopen jaar veel gehad: een organisatie met veel ongeschreven regels en ook een flinke portie oud zeer, met daarin dan mijn eigen team dat moeilijk functioneerde in die context.

Dat moet je denk ik liggen om in zo'n situatie een team te leiden. Je moet dan een beetje "politiek" kunnen opereren en strategisch zijn.

Zou helemaal niets voor mij zijn
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 20:11:

[...]

Ooit een rondreis geboekt en net toe ging die vulkaan uit zijn dak. Maar ehhhh zullen we die bewaren voor als hier de mussen van het dak vallen en niemand het uithoudt van de hitte? Ik wil zomer en wel NU. *kijkt richting kledingkast vol mooie jurkjes en sandaaltjes die GVD nog steeds niet kunnen*Aruba, Jamaica, Bermuda, Bahama, Key Largo, Montega, Jamaica... Kokomo!
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:12:

[...]

Nog steeds in het onderwijs, maar nu achter de schermen.Oh ja! Dan weet ik precies wat je bedoelt
oh en dames, over 15 min begint North & South op net5
De originele? Met Ollie en Madeline?!?!?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:14:

[...]

Dat moet je denk ik liggen om in zo'n situatie een team te leiden. Je moet dan een beetje "politiek" kunnen opereren en strategisch zijn.

Zou helemaal niets voor mij zijn Dat zou ik vroeger ook gezegd hebben, maar ik vond het heel leuk en heb het volgens mij niet slecht gedaan. Vooral de combinatie van het opstellen en bewaken van een missie en visie en daarvanuit vervolgens je team leiden gaf echt voldoening.
IMHO
Kut. Hij duurt tot 2230, ik heb om 2215 personal training :(
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2016 @ 20:12:

[...]

je wil die baan, toch? Dan geef jezelf een schop onder je kont en ga er voor!

Thanks! Had ik nodig.
IMHO
IJsland it is!
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 20:19:

IJsland it is!

Heb er gewoond. Fantastische cafés daar.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:09:

[...]

Goeie tips! Maar Valdispert is voor mij niet de oplossing, want het is bij mij niet een kwestie van zenuwen, maar een gebrek aan scherpte als het er echt op aankomt. Heb ik altijd gehad, ik zak dan weg in 'ik kan het toch niet' en ben niet zo analytisch en oplossingsgericht als dat ik normaal kan zijn.Dat gebrek aan scherpte op zo'n moment komt toch door 'afgeleid zijn door wat er in jezelf gebeurt op dat moment'. Neem dat mee in je voorbereiding. En van mij krijg je deze meneer!

Hoppa. Gewoon doen *en dan mag je nog blij zijn dat dit soort 'schoentjes' niet in mijn kast staan*
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:15:

[...]

Oh ja! Dan weet ik precies wat je bedoelt PB-tje gestuurd.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 14 juli 2016 @ 20:23:

[...]

Dat gebrek aan scherpte op zo'n moment komt toch door 'afgeleid zijn door wat er in jezelf gebeurt op dat moment'. Neem dat mee in je voorbereiding. En van mij krijg je deze meneer!

[afbeelding]

Hoppa. Gewoon doen *en dan mag je nog blij zijn dat dit soort 'schoentjes' niet in mijn kast staan*Auw! Ja, mevrouw Oudblond... U heeft gelijk.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:23:

[...]

PB-tje gestuurd.En terug.
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2016 @ 20:16:

De originele? Met Ollie en Madeline?!?!? uiteraard!
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Auw! Ja, mevrouw Oudblond... U heeft gelijk.I 'll send you my invoice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven