'n Dieseltje!

15-07-2016 20:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen!

Ik heb een beetje auto pech en de kosten bedragen bijna €600 voor een auto uit 98' vind ik dit hem niet meer waard.

Ik rij jaarlijks toch aardig wat kilometers en wil mezelf graag laten informeren voor een diesel.

Alleen nu is de vraag waar ik op moet letten.

Hoeveel km?

Hoe zuinig ?

Hopelijk kunnen jullie mij ook wat extra informatie geven.

Alvast bedankt ????
Extra informatie? Met je extra spaties zit het wel goed

Hoeveel kilometer rij je? Er is vast een website te vinden die je kunt raadplegen om te kijken bij welk aantal kilometers het omslagpunt ligt. Een diesel is namelijk duurder in wegenbelasting en verzekering. Uit ervaring kan ik je vertellen dat de reparaties/onkosten bij de diesel ook hoger liggen.
Waar je op kunt letten is het aantal kilometers, maar verder lijkt het me vooral belangrijk dat hij lekker rijdt. Heb je al een auto op het oog?
Heb er niet echt verstand van, maar volgens mij zijn er tegenwoordig van die autootjes op benzine die ook makkelijk 1 op 20 halen ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat is voor jou aardig wat kilometers op jaarbasis?
Hier kun je het omslagpunt berekenen: http://www.omslagpunt.com/

Deze site geeft een goed overzicht van verschillen tussen de kosten van benzine/diesel: http://auto-en-vervoer.in ... is-goedkoper-in-2016.html
Een diesel kost vaak ook meer in aanschaf, dus je afschrijving is ook meer.

Ik heb trouwens een benzine-auto die 1 op 20 rijdt. Heel fijn
Hoeveel km rijd jij op jaarbasis? en ook, wat is je budget?
Je dacht: ik open een topic maar ik reageer gewoon lekker niet meer?
En aangezien je een diesel meestal koopt omdat je veel kilometers maakt zal het niet meevallen om een diesel te vinden met weinig kilometers.
Niet geschoten is altijd mis
Je komt zelf ook wat langzaam op gang, of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven