Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
Volgens buren van de dader was hij geen geloofs gekkie, dus dat geeft wel te denken inderdaad.
*do not underestimate the power of stupidity*
De aanslag is ook niet gepleegd door IS maar door een geradicaliseerde lone wolf. Schat ik zo in. IS vaart er wel bij.
quote:tanteslankie schreef op 15 juli 2016 @ 20:14:

Wel raar dat IS de aanslag nog niet heeft opgeëist. De dader lag in scheiding, was depressief, had geldproblemen... Misschien toch niet Islam gerelateerd?Dat is mogelijk.
't Is al met al een heel gedoe
http://nos.nl/artikel/211 ... enkt-franse-justitie.html
't Is al met al een heel gedoe
quote:emka78 schreef op 15 juli 2016 @ 12:58:

[...]

Dat is niet bekend/bevestigd. Lees er iig nergens iets over.

Daesh is er vast blij mee (gezien de jubelende twittertoon die in de media getoond wordt) maar heeft niks opgeeist en Mohamed Lahouaiej-Bouhlel,was welliswaar een bekende van de politie, maar niet ivm terreur of fichier S, gewoon een crimineeltje.

Aan de andere kant, Marine Le Pen is er ook blij mee, die laat nooit een kans voorbij gaan om haat te zaaien. Die burgeroorlog die hier eerder werd aangehaald, die kans is er idd, helaas.

Maar ze heeft de laatste tijd ( net als ome Geert) wel heel vaak de kans gekregen om haat te kunnen zaaien. Ik lag gisteren vroeg onder de wol, vanmorgen vertelde mijn man wat er was gebeurd, het eerste wat ik zei was: Zijn ze weer bezig zichzelf gigantisch gehaat te maken? Koren op de molen van Geert Wilders. Ik vroeg niet eens wie dit gedaan had zover ben ik al.

Tja en je kan zeggen wat je wil over Le Penn en Wilders maar ze hebben ondertussen wel heel veel zie-je-wel momenten kunnen delen samen. En die onliner dat niet iedereen over 1 kam geschoren mag worden. dekt de lading ook niet meer.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:liubi schreef op 15 juli 2016 @ 20:22:

De aanslag is ook niet gepleegd door IS maar door een geradicaliseerde lone wolf. Schat ik zo in. IS vaart er wel bij.Dat denk ik ook, geïnspireerd door IS die hun broeders aanmoedigt slachtoffers te maken in Europa.
quote:Miskotto schreef op 15 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Maar ze heeft de laatste tijd ( net als ome Geert) wel heel vaak de kans gekregen om haat te kunnen zaaien. Ik lag gisteren vroeg onder de wol, vanmorgen vertelde mijn man wat er was gebeurd, het eerste wat ik zei was: Zijn ze weer bezig zichzelf gigantisch gehaat te maken? Koren op de molen van Geert Wilders. Ik vroeg niet eens wie dit gedaan had zover ben ik al.

Tja en je kan zeggen wat je wil over Le Penn en Wilders maar ze hebben ondertussen wel heel veel zie-je-wel momenten kunnen delen samen. En die onliner dat niet iedereen over 1 kam geschoren mag worden. dekt de lading ook niet meer.

Dit was de reactie van Geert Wilders op Twitter

Geert Wilders Geverifieerd account

?@geertwilderspvv

Horrible terror attack in Nice, France. Again so many innocent people killed and injured. My thoughts are for them and the French people.

Van Le Pen en Trump heb ik ook geen radicale reacties gehoord / gelezen
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 15 juli 2016 @ 20:46:

[...]

Dit was de reactie van Geert Wilders op Twitter

Geert Wilders Geverifieerd account

?@geertwilderspvv

Horrible terror attack in Nice, France. Again so many innocent people killed and injured. My thoughts are for them and the French people.

Van Le Pen en Trump heb ik ook geen radicale reacties gehoord / gelezentoch beter je huiswerk doen dan, lees de site van het FN of haar interview met le Figaro
quote:liubi schreef op 15 juli 2016 @ 20:22:

De aanslag is ook niet gepleegd door IS maar door een geradicaliseerde lone wolf. Schat ik zo in. IS vaart er wel bij.Daesh (echt? Islamic state ? het verdient die naam toch niet??) vaart er wel bij, net als Le Pen en het FN.
..
anoniem_269057 wijzigde dit bericht op 15-07-2016 21:08
Reden: Oud nieuws
% gewijzigd
quote:emka78 schreef op 15 juli 2016 @ 18:01:

[...]

eens.

Bovendien weet niemand waarom deze idioot dit heeft gedaan, hij heet Lahouaiej-Bouhlel en komt uit Tunesië, dus direct vingertje wijzen naar de Islam..maar we weten niks van de motieven noch van zijn religie. We weten allleen dat er een gek op de menigte is ingereden en er nu 84 doden zijn, 202 gewonden waarvan 52 in direct levensgevaar.

Ik vind het verschrikkelijk, en ook vreselijk dat er mensen zoals Le Pen nu meteen misbruik maken van deze trieste situatie om meer haat te zaaien.

Hij heet MOHAMMED Lahou....whatever....enough said!

Is the pope catholic?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:emka78 schreef op 15 juli 2016 @ 21:00:

[...]

Daesh (echt? Islamic state ? het verdient die naam toch niet??) vaart er wel bij, net als Le Pen en het FN.Le Pen? OH wat erg, vertel....hoeveel mensen heeft Le Pen al gedood?
Elke eend is een vogel, maar niet elke vogel is een eend.
quote:mienietjefietje schreef op 15 juli 2016 @ 21:08:

[...]

Is the pope catholic?

Lees eens een krant. Of kijk het nieuws.

hierbij verlaat ik dit topic dus voorgoed, tegen zoveel dommigheid kan niemand op.
quote:mienietjefietje schreef op 15 juli 2016 @ 21:08:

[...]

Is the pope catholic?Ik zag op een ander forum een linkje naar zijn facebooksite en die stond vol met koranteksten.
quote:YellowDiamond schreef op 15 juli 2016 @ 21:20:

[...]

Ik zag op een ander forum een linkje naar zijn facebooksite en die stond vol met koranteksten. En ik maar denken dat het de Arabische versie van tegeltjeswijsheden is
quote:Dormouse schreef op 15 juli 2016 @ 21:13:

Ja, maar we moeten steeds lezen dat deze terrorist niet geradicaliseerd was......mijn conclusie is dan dus dat we elke moslim moeten vrezen.....

Het staat ook letterlijk in de koran....doodt iedere ongelovige...!
Ondertussen:

A man has been arrested at a vigil for the victims of the Nice terror attacks after reportedly wielding a large knife at mourners.

One eyewitness described the knife as a machete.

Buzzfeed reporter Ryan Broderick said the crowd, many of whom were crying, screamed at the man as he was put into a police car.

Vigils are being held tonight in Nice and across France in memory of those who were killed and injured after a terrorist drove a lorry intro a crowded street and then open fired.

At least 84 people, including several children, have died after the attack.
quote:Miskotto schreef op 15 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Zie je wel momenten....en wie veroorzaakt die momenten dan?

Hoeveel haat moet je wel niet in je hebben om over kinderen heen te rijden!

Maar ach, allemaal de schuld van geertje!
quote:emka78 schreef op 15 juli 2016 @ 20:58:

[...]

toch beter je huiswerk doen dan, lees de site van het FN of haar interview met le Figaro

Gedaan, ze schrijft, vrij vertaald, de strijd met de radicale Islam moet nu echt beginnen.

Let wel, niet met DE islam

Dat is ongeveer hetzelfde als minister Valls schrijft:

15 juli 2016, 20:13

Franse premier Valls: 'We zullen winnen'

De dader van de aanslag in Nice was 'op de een of andere manier' gelieerd aan radicale islamitische kringen, zegt de Franse premier Valls op de radio. 'En ik ben ervan overtuigd dat we de strijd tegen het terrorisme en de radicale islam zullen winnen', aldus Valls.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En nog meer slecht nieuws:

’9/11 in Europa op komst’

http://www.telegraaf.nl/b ... _zich_verspreiden___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Er is op dit moment ook van alles in Turkije aan de hand. Niemand weet wat maar heel veel leger, F16's enz.
quote:NoName1983 schreef op 15 juli 2016 @ 21:51:

Er is op dit moment ook van alles in Turkije aan de hand. Niemand weet wat maar heel veel leger, F16's enz.Acties tegen de Koerden denk ik.
quote:Dormouse schreef op 15 juli 2016 @ 21:13:

quote:Cateautje schreef op 15 juli 2016 @ 22:01:

[...]

[img]http://www.klassiekerweb.nl/wp-content/ ... en_2CV.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven