Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Nou dan zou ik zeggen, neuksuh en veel plezier
@ Toytje,

Nee geen foto's maar wel een enorm lekker gevoel.

De dag erna allebei eerst onwennig op kantoor. Na verloop van tijd begonnen de opmerkingen en de mailtjes sexueel getinter te worden. Ik weet zeker dat dit een gevolg gaat krijgen. Ik ben niet echt verliefd maar de sex heeft mij een enorme kick gegeven. Ik weet alleen niet hoe we dit verder in praktijk moeten brengen.
@lini, was ook een grapje, vanwege het copieerhok eerder

@Magiker, volgens mij hebben daar meer mensen last van, niet naar goed advies luisteren

@Miss Thang, potdomme, heb jij meer geluk dan ik dit weekend! En inderdaad, neuksuh!!

Ik ga zo werken, eindelijk weer eens met hem en zonder teveel collega's... Even lekker zoenen zou al iets zijn!
Mag ik ook instappen???

Sinds een half jaar word ik achtervolgd door een lokale (eigenlijk wel landelijke maar dan moet iedereen zooooooo diep graven) "bekendheid" die hier door de stedelingen uitgekotst wordt... Een kwal, vond ik ook...maar tegelijkertijd werd ik enorm door hem aangetrokken... Telkens als wij elkaar zagen werden we naar elkaar getrokken en het we wisten dat het een kwestie van tijd was voor we uiteindelijk toch bij elkaar in bed zouden belanden... Het enige dat mijn weerhield was het feit dat hij getrouwd is maar dat argument bleek niet sterk genoeg.

Het bleek vuurwerk! En dat niet alleen...het was ook leuk! In de zin van grappig, mijn GM heeft humor, sex, is lief, heeft een lekker lijf en we klikken... Hij heeft het ook druk...net als ik en dus komt het erop neer dat hij ergens midden in de nacht binnenwaait en een paar uur later, voor de zon opkomt weer naar buiten rent... Wil ik dat, vraag ik me af....wil ik me verbonden voelen aan iemand die gewoon getrouwd is, een notoire vreemdganger, dominant, arrogant voor de buitenwereld, maar bij mij thuis zo'n compleet andere man is? Kan ik dat? Voor zolang het duurt? Kan ik ondertussen mijn leventje leven en misschien iemand tegenkomen zonder het gevoel te hebben me tegenover mijn GM te moeten verantwoorden...

Of ga ik nu te erg off-topic??

Ben nieuw hier trouwens....is hier een voorstel-topic?
Niet echt een voorstel-topic hoor, welkom Esdee!. Ik vind niet dat je verantwoordelijkheid aan hem hoeft af te leggen.Je bent toch single? Ik ben wel erg nieuwsgierig naar wie het is, haha.
hahaha...echt een uit de herinnert u zich deze nog nog nog nog categorie.... sporter en verder zeg ik NAKKO
Owww díe!!

Damn heerlijk gezoend vanmorgen, en vanmiddag!
Hey Esdee, welkom hier. Ben eigenlijk stiekem ook erg benieuwd wie het is. Wij zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben ook single, mijn minnaar ook gebonden, ook een soort van bekendheid......

En ik zit op dit moment in een hotelkamer op hem te wachten

Je gaat wat mij betreft trouwens niet te ver off-topic, hoor, met je overwegingen. Kan er nu niet echt op ingaan, maar mijn eerste ingeving is: Geniet ervan zo lang het duurt. En wat Stew zegt, ik vind ook dat jij geen verantwoording schuldig bent, hij is degene die getrouwd is, jij ben single! (alhoewel veel mensen hier anders over denken).

Kom morgen nog wel even terug!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Oh ja, toy, super, dat je lekker gezoend hebt! Verder helemaal niks???
JA! Ik geniet...met kleine teugjes Moet het voor mezelf houden, want vriendinnen moeten hem ECHT niet, hebben zelfs gezegd mijn vriendin niet te willen zijn als ik het toch zou doen (nou neem ik dat wel met een flinke schep zout...maar de boodschap is vrij duidelijk). Vanavond ga ik weer naar de stad...ben benieuwd of ik hem tegenkom...das altijd een verrassing

Dan door de week sms-jes en ergens in het weekend whieeeehoeeeee!

Have fun Miss thang, live life to the max!!!
En uiteraard ook heel nieuwsgierig wie "die van jou" dan wel is...misschien is het wel dezelfde
Nou, "die van mij" laat me nu wel mooi zitten.... K*tzooi!
Das k*t....
@Miss Thang. Dat is klote of is hij toch nog op komen dagen en liggen jullie nu heerlijk te seksen in een hotelkamer.

Ik voel me geweldig!!!! Mijn minnaar en ik hebben de afgelopen paar weken heftige (bijna niet te bevatten) dingen meegemaakt mbt onze relatie en we hebben zelfs 2 keer definitief afscheid van elkaar genomen maar alles is gelukkig opgelost en uitgepraat. Helaas duurt het nog bijna 3 weken voordat ik hem weer zie.
@Miss Thang, niet echt toch?! Hoop dat ie nog op is komen dagen!

Hier verder niks nee maar in ieder geval hou ik hem goed warm Het was al een week geleden volgens mij dat we de kans hadden om even te zoenen! Dus toch erg fijn, twee keer zelfs vandaag, dat was nog niet voorgekomen, we hadden wat in te halen! En dan willen we zó graag verder gaan, kunnen elkaar wel de kleren van het lijf rukken, maarja... dat zit er op het werk echt niet in, dus nog steeds... geduld (is verdomme wel een hele schone zaak!)

@esdee, bij mij komt steeds het beeld van Martin Morero voorbij

Ist geen lekker ding?! (maar nee, tis een sporter toch...)

Vond gelijk nog wat leuks

@xana, fijn dat alles opgelost en uitgepraat is! Drie weken is lang, da's balen hè...
Gisteren nog een smsje ontvangen. Hij verlangt naar mij en eerlijk gezegd ik ook naar hem.

Morgen zie ik hem weer en we moeten maar eens kijken wat we kunnen doen om weer zo'n lekkere neukpartij te krijgen.

Heeft er iemand tips??????
@ toytje

nee, tis m niet....maar de gelijkenis is er wel.....ergens diep weggestopt
quote:Miss thang schreef op 29 november 2008 @ 20:06:

Nou, "die van mij" laat me nu wel mooi zitten.... K*tzooi!Dat is irritant..want je kijkt toch altijd uit naar dat soort ontmoetingen..tja niks aan te doen...zucht maar el gewoon vervelend..knuffel voor jou
Nou dames en heren, hij heeft me gisteravond dus definitief laten zitten, zonder iets van zich te laten horen! Moet ik hem nog het voordeel van de twijfel geven (misschien is zijn oma overleden ofzo), of mag ik hem meteen voor rotte vis en erger uitmaken???
quote:Magichands schreef op 30 november 2008 @ 11:54:

[...]

Dat is irritant..want je kijkt toch altijd uit naar dat soort ontmoetingen..tja niks aan te doen...zucht maar el gewoon vervelend..knuffel voor jouThx, das lief. Maar ik vind het eigenlijk vooral respectloos. Het is niet eens zozeer het feit dat ik erg naar 'dit soort dingen' uitkijk, maar meer dat ik vind dat hij best even kan laten weten dat hij niet meer komt. Dat verwacht ik van mijn vrienden ook.....
MissT, gewoon niks laten horen, daar heb je hem meer mee dan dat je laat merken dat het je wat doet.Misschien komt hij zelf met een goeie verklaring en dan kun je altijd nog kijken of je hem het voordeel van de twijfel geeft.Heb je dus voor niets op die hotelkamer zitten wachten?
op zijn bek stompen
Dit kan dus inderdaad echt niet.... (kan er niks gebeurd zijn met hem zelf, dat is namelijk het enige excuus dat hier gelden kan en niks anders....)
Stewie, dat lijkt me inderdaad de beste taktiek...... Alhoewel de oplossing van dmjn op dit moment wel erg aanlokkelijk is!

Mrs. Lucky, dat is ook een van de weinige 'excusen' die ik aanvaardbaar vindt....

Keep you guys posted!
Keep you guys posted!

wat betekent dit nou?

dat wij moeten blijven posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven