Aanslag in Nice
zaterdag 16 juli 2016 om 14:57
Maarre ik moet zeggen dat ik die aanslagpleger erg creatief vind, hij heeft hier duidelijk over nagedacht.
Mensen omver rijden met een vrachtwagen, hoe bedenk je het.
Mensen zijn bedacht op mannen die eerst allah....roepen en dan beginnen met schieten, maar zo een vrachtwagen had duidelijk niemand zien aankomen, niet voor niets heeft hij 2 km zig zaggend door kunnen rijden voordat hij werd doodgeschoten met de afstand die hij heeft kunnen afleggen valt het aantal doden nog mee vind ik , er zijn mensen die zeggen dat ze die vrachtwagen hebben zien rijden zelfs een zanger die hoog op een podium stond zag hem aan komen rijden, met de kennis van nu denk ik waarom heb je niet iets van KIJK UIT! gegild in die microfoon, maar goed als ik daar had gestaan zou ik ook denken dat hij bier of etenswaren kwam leveren ofzo.
Voortaan zullen vrachtwagens met argusogen gevolgd worden tijdens evenementen.
Mensen omver rijden met een vrachtwagen, hoe bedenk je het.
Mensen zijn bedacht op mannen die eerst allah....roepen en dan beginnen met schieten, maar zo een vrachtwagen had duidelijk niemand zien aankomen, niet voor niets heeft hij 2 km zig zaggend door kunnen rijden voordat hij werd doodgeschoten met de afstand die hij heeft kunnen afleggen valt het aantal doden nog mee vind ik , er zijn mensen die zeggen dat ze die vrachtwagen hebben zien rijden zelfs een zanger die hoog op een podium stond zag hem aan komen rijden, met de kennis van nu denk ik waarom heb je niet iets van KIJK UIT! gegild in die microfoon, maar goed als ik daar had gestaan zou ik ook denken dat hij bier of etenswaren kwam leveren ofzo.
Voortaan zullen vrachtwagens met argusogen gevolgd worden tijdens evenementen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zaterdag 16 juli 2016 om 17:31
IS says ...and it is on the internet... so it must be true.
Rot toch op met die achterlijke theorie. Ik staf je, weg ermee!
Moslimlanden koloniseren verhoogt ook het aantal moslims en dat is nu eenmaal het geval in Frankrijk.
Het is niet anders dan het aantal antillianen en surinamers in Nederland, zo heeft Frankrijk een hoog aantal Tunesiers,Marokkanen etc.
Moslimlanden koloniseren verhoogt ook het aantal moslims en dat is nu eenmaal het geval in Frankrijk.
Het is niet anders dan het aantal antillianen en surinamers in Nederland, zo heeft Frankrijk een hoog aantal Tunesiers,Marokkanen etc.
zaterdag 16 juli 2016 om 19:47
quote:ardni schreef op 16 juli 2016 @ 17:31:
[...]
Er is wel meer:
De snelle radicalisering valt volgens de minister op te maken uit verklaringen van mensen uit de omgeving van de dader. Volgens Cazeneuve was de man geen soldaat van IS, zoals de terreurorganisatie zelf heeft gemeld
http://nos.nl/artikel/211 ... -radicaliseerde-snel.html
Overigens heb ik nog geen bewijzen voor die radicalisering gezien / gelezen.
[...]
Er is wel meer:
De snelle radicalisering valt volgens de minister op te maken uit verklaringen van mensen uit de omgeving van de dader. Volgens Cazeneuve was de man geen soldaat van IS, zoals de terreurorganisatie zelf heeft gemeld
http://nos.nl/artikel/211 ... -radicaliseerde-snel.html
Overigens heb ik nog geen bewijzen voor die radicalisering gezien / gelezen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 16 juli 2016 om 20:19
quote:SuperWijf schreef op 16 juli 2016 @ 20:09:
[...]
?
Er zijn 2 mogelijke opties in t nieuws of hij is in 2weken tijd geradicaliseerd of het was een soort van ApeldoornactieZijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?
[...]
?
Er zijn 2 mogelijke opties in t nieuws of hij is in 2weken tijd geradicaliseerd of het was een soort van ApeldoornactieZijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?
zaterdag 16 juli 2016 om 20:40
Ik geloof dat die man in zijn laatste weken gek geworden is en deze actie bedacht heeft, geïnspireerd door vorige aanslagen, maar dat het voorbereid en bedacht is door IS, nee.
Maar het komt ze niet slecht uit natuurlijk. En deze mensen zijn het gevaarlijkst omdat ze niet traceerbaar zijn.
Maar het komt ze niet slecht uit natuurlijk. En deze mensen zijn het gevaarlijkst omdat ze niet traceerbaar zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 16 juli 2016 om 20:56
De oproepen tot deze terroristische 'lone wolves acties' die rondgaan op het internet staan gwn in de Engelse krant om de bevolking te informeren. Hier wordt het weer allemaal met de mantel der onwetendheid toegedekt.
http://www.dailymail.co.u ... -weeks-Nice-atrocity.html
http://www.dailymail.co.u ... -weeks-Nice-atrocity.html
zaterdag 16 juli 2016 om 20:59
quote:Nonny schreef op 16 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Zijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?Dat is nog niet bevestigd bij mijn weten
[...]
Zijn Facebookpagina, zijn woning vol Koranteksten, de oproep van IS om ongelovigen te doden met vrachtwagens, zijn familie in Tunesië heeft lofuitingen gedaan richting IS. Zijn eigen jonge kinderen als jihadi op de foto zetten. Wat wil je nu eigenlijk nog meer horen?Dat is nog niet bevestigd bij mijn weten
zaterdag 16 juli 2016 om 21:04
Do you think ISIS gives two pins for your pathetic hashtags, prayers and candles? Stop waiting to be slaughtered and demand our leaders DO something!
http://www.dailymail.co.u ... nd-leaders-something.html
http://www.dailymail.co.u ... nd-leaders-something.html