Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 juli 2016 @ 11:45:

Dolfje ik ben vanochtend in Kreuzberg geweest, dat is een leuke wijk! Ik dacht altijd dat dat een achterstandbuurt was, maar ik vond het echt fijn daar. Mooie gebouwen, veel kleine restaurantjes en een hele gave overdekte markthal.

Vanmiddag weer museum en dan beetje ronddwalen. Heerlijk.

Er is wel een stuk in Kreuzberg waar het niet zo fijn is maar die omgeving van die markthal is leuk ja. Daar heb je ook een aantal hele mooie kerkhoven,met van die grote tombes. Wel een bezoekje waard vind ik.

Als je naar het Olympisch stadion wilt, check dan even of er geen voetbalwedstrijd is... wij stonden daar voor jan lul en het is best een eind met de trein.

Het oude vliegveld is ook wel gaaf!
En gefeliciteerd voor Hunnie!
Leo
quote:dolfje schreef op 16 juli 2016 @ 11:40:

Heel fijn om te lezen van Kane . Sjonge iPhone wil perse kate typen.Sorry
Hunnie gefeliciteerd!!!!!!

Leo
Hunne gefeliciteerd!

Stone, veel plezier! Wij laten de zon achter vandaag. Op naar huis.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 16 juli 2016 @ 13:09:

Hunne gefeliciteerd!

Stone, veel plezier! Wij laten de zon achter vandaag. Op naar huis.Fijne terugreis!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Hunnie, gefeliciteerd, hoop dat je toch een beetje feestelijk gevoel kunt hebben vandaag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Dank dank allemaal, die Wollie verraadt ook alles

Stripper is betaald en weer naar huis, hij vond het te koud.

Leo, hopelijk gast het weer een beetje daar?

Vanochtend dochter weggebracht, ze gaat op kamp. Een héle week
quote:doornroosje9 schreef op 16 juli 2016 @ 13:09:

Hunne gefeliciteerd!

Stone, veel plezier! Wij laten de zon achter vandaag. Op naar huis.Roosje, is de vakantie nu al weer voorbij? Heb je het leuk gehad?
Hunnie, gefeliciteerd!

Woll, geniet ze!

Ang, ik was maar 5 dagen in Spanje en op FB heb je kunnen zien dat ik het heel fijn had

Heerlijk weer, zalig eten en veel drank (we dronken samen roze champagne op het strand ) en gin & tonics en mijn GBF heeft een schitterend appartement daar.

Kats aan de zee en alles erop en eraan, incl zwembad.
Spanje, heerlijk.

Ik kijk uit het raam en zie grijze lucht. Beetje jammer van de zomer in Nederland.
Lekker hoor Yas! Fijn dat je hebt genoten! En ik heb je verhalen gelezen over je katten!

Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ga trouwens ook naar Spanje maar moet nog tot September wachten...poeh.
Prrrr, mauw miawwwww.
Dat is zo voorbij Jane, nog ruim anderhalve maand.
Eind september
Prrrr, mauw miawwwww.
Hunnie gefeliciteerd met je verjaardag

Yas wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Kane.
quote:yasmijn schreef op 16 juli 2016 @ 11:00:

Onze eerste prio was hem die ziekte door te krijgen. Nadat Bo stierf hadden wij en de dierenarts er een heel hard hoofd in. Hij was zo ziek. En dat heeft ie overleefd, godzijdank. Denk doordat we hem steeds moesten oppakken om de voeding en medicatie erin te krijgen, dat ie aan ons en onze geuren gewend raakte. En toen ie opknapte en de sonde verwijderd werd en weer zelf ging eten, kreeg ie belangstelling voor de omgeving en ging de boel verkennen, eerst heel, heel voorzichtig en als er beweging was, schoot ie weer weg. Die tijd ligt nu ver achter ons, doet ie nooit meer.

En nu is ie heel goed te pas en vindt alles even leuk.

Hij vindt het nog steeds niet leuk als de bel gaat, dan gaat ie weer achter de bank. Logisch, vreemde mensen. 'sAvonds als ik op de bank zit komt ie heel gezellig tegen me aan liggen en dan knuffel ik hem.

Het is een totaal andere kat geworden. En hij wil heersen over de andere 2 katers . De 2 poezen vindt ie niet bijster interessant. Daar schrijdt het slagschip langs heen
IMHO
Gefeliciteerd Hunnie! En sterkte zonder dochter, is vast zo om.

Geweldig plaatje Oudblond

Ik zit lekker bij een vriendin in de tuin, in de schaduw onder een boom. T is ineens volop zomer hier!
The owls are not what they seem
quote:Hunniebunnie schreef op 16 juli 2016 @ 13:14:

Dank dank allemaal, die Wollie verraadt ook alles

Stripper is betaald en weer naar huis, hij vond het te koud.

Leo, hopelijk gast het weer een beetje daar?

Vanochtend dochter weggebracht, ze gaat op kamp. Een héle week :'-(Die van mij ook, alleen zit ik er zo bij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 18:35:

[...]

Die van mij ook, alleen zit ik er zo bij Ontaarde moeder ben je
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Die van mij ook, alleen zit ik er zo bij

[...]

Die van mij ook, alleen zit ik er zo bij

Ik zo

Maar dat zal een fase zijn.
Ik heb hongerrrrrrrrrrr. Heb ik lekkere olijven in huis gehaald want manlief is daar zo gek op en wilde ik ook nog wat houmous maken en dan lekker een broodje shoarma. Dus de hele dag rekening gehouden met een vet en Kh-rijk avondmaal. Komt man thuis, die heeft nog net de puf om mn nieuwe haartjes te bewonderen en een joggingbroek aan te trekken voor ie op de bank in slaap kukelt. Heb ik weer :(
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou, ik kan eigenlijk best lekkere broccolisoep maken, al zeg ik het zelf. En voedzaam man, ik zit bomvol . Dochter vond hem ook lekker. Gelukkig heb ik veel te veel gemaakt, dus de rest verdwijnt straks de koelkast in. Heeft dochter overmorgen ook nog een gezond, voedzaam én lekker hapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven