Het stamcafe XVIII
zaterdag 16 juli 2016 om 23:00
zaterdag 16 juli 2016 om 23:01
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 22:59:
[...]
Ja, maar ik vind het zo zielig
Slaapgebrek zal ook niet meewerken
Waarom zielig? Om wat 'ie gemist heeft? Alleen maar mooi dat dat niet meer hoeft, toch?
Of omdat 'ie emotioneel reageerde? Niks mis met emotie, lijkt mij.
[...]
Ja, maar ik vind het zo zielig
Slaapgebrek zal ook niet meewerken
Waarom zielig? Om wat 'ie gemist heeft? Alleen maar mooi dat dat niet meer hoeft, toch?
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:02
quote:Hayek schreef op 16 juli 2016 @ 23:01:
[...]
Nou, dat alles.
Op youtube staan veel filmpjes van mensen die het voor het eerst opzetten en die worden allemaal emotioneel. Hoe overweldigend is de wereld dan wel niet die wij voor zo vanzelfsprekend aannemen.
[...]
Nou, dat alles.
Op youtube staan veel filmpjes van mensen die het voor het eerst opzetten en die worden allemaal emotioneel. Hoe overweldigend is de wereld dan wel niet die wij voor zo vanzelfsprekend aannemen.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:07
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 23:02:
[...]
Nou, dat alles.
Nu je het zegt, ik heb zo'n filmpje wel eens gezien ja. Ontroerend was dat.
Ergens wist ik dus wel dat zo'n bril bestaat.
[...]
Nou, dat alles.
Nu je het zegt, ik heb zo'n filmpje wel eens gezien ja. Ontroerend was dat.
Ergens wist ik dus wel dat zo'n bril bestaat.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:38
Pha, wat ontroerend mooi.
En jongens, wat ben ik stom. Ik kom er nu pas achter dat er een nieuw deel is. Vond jullie al verdacht stil, maar snapte het wel, was zelf ook heel erg druk geweest (hoezo egocentrisch denken?)
En jongens, wat ben ik stom. Ik kom er nu pas achter dat er een nieuw deel is. Vond jullie al verdacht stil, maar snapte het wel, was zelf ook heel erg druk geweest (hoezo egocentrisch denken?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 juli 2016 om 23:45
quote:feow schreef op 16 juli 2016 @ 23:38:
En jongens, wat ben ik stom. Ik kom er nu pas achter dat er een nieuw deel is. Vond jullie al verdacht stil, maar snapte het wel, was zelf ook heel erg druk geweest (hoezo egocentrisch denken?) geeft niks, we zijn er ook pas 2 dagen
En jongens, wat ben ik stom. Ik kom er nu pas achter dat er een nieuw deel is. Vond jullie al verdacht stil, maar snapte het wel, was zelf ook heel erg druk geweest (hoezo egocentrisch denken?) geeft niks, we zijn er ook pas 2 dagen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 16 juli 2016 om 23:47
zaterdag 16 juli 2016 om 23:49
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 22:54:
Mijn kind heeft vandaag een speciale bril gekregen voor kleurenblinden. Ineens kon hij kleuren zijn, hij was er helemaal emotioneel onder en verward Wat gaaf en bijzonder! Kan me heel goed voorstellen dat hij emotioneel en verward is daardoor. Wat zal de wereld er voor hem er ineens heel anders uitzien.
Mijn kind heeft vandaag een speciale bril gekregen voor kleurenblinden. Ineens kon hij kleuren zijn, hij was er helemaal emotioneel onder en verward Wat gaaf en bijzonder! Kan me heel goed voorstellen dat hij emotioneel en verward is daardoor. Wat zal de wereld er voor hem er ineens heel anders uitzien.
zondag 17 juli 2016 om 00:15
Pha,
Het is natuurlijk een suffe vergelijking, maar ik kan nu (op mijn 41e) het teleurgestelde woedegevoel nog oproepen van toen ik er dankzij de kleurentelevisie achter kwam dat Pino blauw was.
Het lijkt me heel verwarrend, én mooi, als dat voor zo veel meer geldt.
Het is natuurlijk een suffe vergelijking, maar ik kan nu (op mijn 41e) het teleurgestelde woedegevoel nog oproepen van toen ik er dankzij de kleurentelevisie achter kwam dat Pino blauw was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 17 juli 2016 om 00:24
Ik wist niet dat zo'n bril bestond..quote:feow schreef op 17 juli 2016 @ 00:15:
Pha,
Het lijkt me heel verwarrend, én mooi, als dat voor zo veel meer geldt.+1
Pha,
Het lijkt me heel verwarrend, én mooi, als dat voor zo veel meer geldt.+1
zondag 17 juli 2016 om 00:27
quote:feow schreef op 17 juli 2016 @ 00:15:
Pha,
Dat is wel een hele mooie vergelijking.
Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij was.
Pha,
Dat is wel een hele mooie vergelijking.
Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij was.