Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missie_m schreef op 16 juli 2016 @ 15:06:

[...]

+100Meeloper 3.0 jij he? Ik geef mezelf alvast +100
quote:notalwaysdark schreef op 16 juli 2016 @ 15:12:

[...]

Meeloper 3.0 jij he? Ik geef mezelf alvast +100

+100000

Oftewel Sap had ook kunnen inzien dat May geen contact wilde en haar wens te respecteren. Los van hoe netjes de breakup was. May was haar niks schuldig.

Als ik morgen mijn spullen pak en niks meer met mijn man meer te maken wil hebben en de scheiding aanvraag is dat bijvoorbeeld ook mijn goed recht. Ook dan is verantwoording afleggen geheel optioneel.

Hoe moeilijk is het om iemand die aangeeft niks meer van je te willen gewoon voortaan lekker te ontlopen op een forum. En dat deed ze niet. Dan doe je het toch echt zelf in mijn ogen.
quote:ZombieQueen schreef op 16 juli 2016 @ 15:11:

[...]

Dat topic kwam een paar dagen terug op het forum toch? Vond het een vreemde oproep. Maar dat was dus ook Sap blijkt?Ja dat blijkt. Klonk allemaal heel manisch en theatraal.
quote:Toverspiegel schreef op 16 juli 2016 @ 14:56:

ik verbaas me er ook over hoe iedereen hier het maar voor elkaar krijgt om gewiste posts of topics te lezen. Zijn jullie dan allemaal van die internet-wonders?Nee, heb niet geprobeerd n.a.v. een posting hoe dat zou kunnen.

Heb 'm van haarzelf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Dubbz schreef op 16 juli 2016 @ 15:17:

[...]

Ja dat blijkt. Klonk allemaal heel manisch en theatraal.Nou behoorlijk. Had niet meteen aan haar gedacht bij dat topic. Had wel het idee dat diegene niet helemaal lekker in haar pannetje is, had mijn gevoel het toch weer goed.
Even gecached. Dat mens is echt heel heel erg de weg kwijt. Dit is met elke nick ongeveer zo gegaan, en opeens is het allemaal de schuld van één forummer. Jaja.
Zij is de weg kwijt...kan niemand haar helpen?
Prrrr, mauw miawwwww.
shit, ben ik er nog
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:28:

Zij is de weg kwijt...kan niemand haar helpen?Misschien een van de +100000 dames.
Verdorie, ik heb alle drama gemist en ik ben er juist zo dol op

Kan iemand een beknopte samenvatting geven van het Sapsorrow drama? Ik vond haar zo'n vreemde forumster.
Dragisa ik stuur je even een pbtje.
quote:Frizz schreef op 16 juli 2016 @ 15:03:

Ik vind het ook sneu hoor. Maar je zal maar én kwetsbaar zijn én een kutperiode doormaken én een niet ophoudende stroom aan berichten krijgen van Sap. Dat is nog veel sneuerder.Maar het is ook allemaal grotendeels jouw schuld natuurlijk, dat zij nu geen contacten meer heeft.
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:28:

Zij is de weg kwijt...kan niemand haar helpen?Aan dit soort de weg kwijt helpt alleen medicatie en een goede psychiater. Dit is niet op te lossen op een forum.
Ook gelezen, die is echt goed van het padje af.
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:35:

[...]

Aan dit soort de weg kwijt helpt alleen medicatie en een goede psychiater. Dit is niet op te lossen op een forum.Ja, dat snap ik. Maar mensen met wie ze contact heeft, hebben ze haar dat verteld?
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:34:

[...]

Maar het is ook allemaal grotendeels jouw schuld natuurlijk, dat zij nu geen contacten meer heeft. Ik ben een zeer invloedrijk persoon.
quote:Jane-Ice schreef op 16 juli 2016 @ 15:37:

[...]

Ja, dat snap ik. Maar mensen met wie ze contact heeft, hebben ze haar dat verteld?Dat moet je dus aan die mensen vragen die hier zitten te plushonderdduizenden.

[...]

Ja, dat snap ik. Maar mensen met wie ze contact heeft, hebben ze haar dat verteld?

Nee die steunen haar juist.

Nog enger die forummers.
quote:notalwaysdark schreef op 16 juli 2016 @ 15:42:

[...]

Nee die steunen haar juist.

Nog enger die forummers.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:ZombieQueen schreef op 16 juli 2016 @ 15:11:

[...]

Dat topic kwam een paar dagen terug op het forum toch? Vond het een vreemde oproep. Maar dat was dus ook Sap blijkt?

Oh, die... Dat heeft hier best een paar dagen gestaan. Contact kon pas vanaf september ofzo ivm operatie oid.

Ze heeft hulp nodig; met 'hulp geven' kon ze lang wegkomen en de boel omdraaien maar nu dit forum qua cintact voor haar weg is gevallen hoop ik voor haar dat ze in gaat zien dat hulp nodig is.
Je bent zelf een theepot
quote:Rhaegal schreef op 16 juli 2016 @ 15:24:

Even gecached. Dat mens is echt heel heel erg de weg kwijt. Dit is met elke nick ongeveer zo gegaan, en opeens is het allemaal de schuld van één forummer. Jaja.Eén nick wilde ze niet meer na het overlijden van David Bowie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:ZombieQueen schreef op 16 juli 2016 @ 15:32:

Dragisa ik stuur je even een pbtje.

ik ook ik ook

ik snap er echt helemaal niks van

[...]

Ja, dat snap ik. Maar mensen met wie ze contact heeft, hebben ze haar dat verteld?Iedereen op dit forum zo ongeveer, 2 jaar lang. Bij elke nick, elke keer als ze weer uit de bocht dreigde te vliegen. Dan postte ze een tijdje normaal, maar dan ging het hele riedeltje weer van voor af aan, dat ze hulpverlener was, en ging élk topic alléén maar over haar en haar issues, en dan vooral dat ze eigenlijk helemaal geen issues had, want het was allemaal doodnormaal en de rest van de wereld was gek. En dat dan in elk topic, al ging het over de broccoli die in de aanbieding was bij de Jumbo.
quote:Frizz schreef op 16 juli 2016 @ 15:41:

[...]

Ik ben een zeer invloedrijk persoon. Ja, en je beïnvloed zeer beïnvloedbare mensen die zijn zélf zo graag wil beïnvloeden. En dat is niet aardig. Kennelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven