Bedankje voor HA
zaterdag 16 juli 2016 om 15:51
Hi,
Aangezien mijn huisarts me heel goed heeft geholpen/gesteund toen het zowel fysiek als mentaal niet goed met me ging, wil ik haar een bedankje geven. Hebben jullie misschien ideeën? Ik dacht zelf aan een bos bloemen met een kaart waarin ik haar bedank, maar om nu met een bos bloemen daar een tijd in de wachtkamer te zitten is ook een beetje raar naar mijn idee.
Alvast bedankt!
Aangezien mijn huisarts me heel goed heeft geholpen/gesteund toen het zowel fysiek als mentaal niet goed met me ging, wil ik haar een bedankje geven. Hebben jullie misschien ideeën? Ik dacht zelf aan een bos bloemen met een kaart waarin ik haar bedank, maar om nu met een bos bloemen daar een tijd in de wachtkamer te zitten is ook een beetje raar naar mijn idee.
Alvast bedankt!
zaterdag 16 juli 2016 om 16:28
zaterdag 16 juli 2016 om 16:53
quote:Bananenmuffin00 schreef op 16 juli 2016 @ 16:42:
@Lady_Voldemort Ik moet binnenkort sowieso nog terugkomen voor controle dus het was ook niet mijn bedoeling om een afspraak te maken speciaal voor het overhandigen van een cadeau.Oh dan ging ik inderdaad gewoon pontificaal met mijn blom in de wachtkamer zitten. Leuk juist!
@Lady_Voldemort Ik moet binnenkort sowieso nog terugkomen voor controle dus het was ook niet mijn bedoeling om een afspraak te maken speciaal voor het overhandigen van een cadeau.Oh dan ging ik inderdaad gewoon pontificaal met mijn blom in de wachtkamer zitten. Leuk juist!
zaterdag 16 juli 2016 om 18:25
zaterdag 16 juli 2016 om 18:42
Een heel leuk idee, zonder meer.
Mijn HA krijgt elk jaar voor de Kerst een doos(je) wijn, met een mooie kaart waarin ik 'm bedank voor de goede zorgen van het afgelopen jaar.
Uiteraard geldt dit ook voor de assistentes.
Doe maar gewoon lekker een mooie bos bloemen brengen, of afgeven.
Het zal enorm gewaardeerd worden, succes!!
Mijn HA krijgt elk jaar voor de Kerst een doos(je) wijn, met een mooie kaart waarin ik 'm bedank voor de goede zorgen van het afgelopen jaar.
Uiteraard geldt dit ook voor de assistentes.
Doe maar gewoon lekker een mooie bos bloemen brengen, of afgeven.
Het zal enorm gewaardeerd worden, succes!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 16 juli 2016 om 18:43
quote:Chili-concarne schreef op 16 juli 2016 @ 17:28:
Ik heb dat trouwens wel eens bij mijn dierenarts gedaan.
Gewoon omdat ik zo blij met haar en haar team ben.
Paar dozen gebak neergezet en een bos bloemen.
Werd heel erg gewaardeerd!
Schitterend!
Zo fijn als je je gewaardeerd voelt.
Ik heb dat trouwens wel eens bij mijn dierenarts gedaan.
Gewoon omdat ik zo blij met haar en haar team ben.
Paar dozen gebak neergezet en een bos bloemen.
Werd heel erg gewaardeerd!
Schitterend!
Zo fijn als je je gewaardeerd voelt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 16 juli 2016 om 19:49
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik een boeket af ga geven bij de balie.
Aangezien er twee andere huisartsen werken die ik ook wel eens heb gehad, ik gesprekken heb gehad met de praktijkondersteuner en de (4) assistentes ook altijd vriendelijk zijn, wil ik hen ook wat geven. Zal ik dan ook een taart of bonbons afgeven voor alle medewerkers? Vandaar ook mijn keuze om het bij de balie af te geven zodat ik hen ook gelijk wat kan geven.
Aangezien er twee andere huisartsen werken die ik ook wel eens heb gehad, ik gesprekken heb gehad met de praktijkondersteuner en de (4) assistentes ook altijd vriendelijk zijn, wil ik hen ook wat geven. Zal ik dan ook een taart of bonbons afgeven voor alle medewerkers? Vandaar ook mijn keuze om het bij de balie af te geven zodat ik hen ook gelijk wat kan geven.