Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sjansje schreef op 17 juli 2016 @ 11:49:

[...]

Hier waait het ook een beetje, wel lekker. Net het weerbericht bekeken. Woensdag word het hier 34 graden. Pffff...En de zon komt er volop door!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Bugs_Bunny schreef op 17 juli 2016 @ 11:54:

[...]

Geen excuus. Hysterie is per definitie vrouwelijkvroeger kreeg je daar een lekker orgasme tegen. tegenwoordig wordt het je aangerekend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 11:58:

[...]

vroeger kreeg je daar een lekker orgasme tegen. tegenwoordig wordt het je aangerekend.Vroeger hadden vrouwen het nog beter dan nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 11:50:

[...]

De helft van ons zit al een halve eeuw in de overgang. Yasmijn zeker.
O het hete momentje is alweer over zie ik in het bantopic
Tjezus, wat vals
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:09:

[...]

Maar die valt toch wel op te trommelen voor 'noodsituaties'? Oké, noodsituatie is een groot woord, maar hopelijk begrijpen julloe wat ik bedoel. Dit mogen ze niet laten gebeuren omdat de CM er pas morgen is. Nouja, vind ik dan hè.Noodsituatie? Een paar pb's op een forum een noodsituatie?
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 12:09:

O het hete momentje is alweer over zie ik in het bantopicPeacelovetree staat er niet bij
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:10:

[...]

Noodsituatie? Een paar pb's op een forum een noodsituatie?

[...]

Noodsituatie? Een paar pb's op een forum een noodsituatie?Nou ja het zou voor de betrokkenen wellicht fijn zijn als hun hebben en houden niet verder verspreid werd en als mensen niet in haar accounts kunnen om pb's te lezen. Dus nood nee, fijn als er snelle actie is ja.
Ik denk dat ik vriendjes met Ronnie en ramona wil worden op actueel. Het is zo cliche dat je zou denken dat het nep is.
quote:Frizz schreef op 17 juli 2016 @ 12:13:

[...]

Nou ja het zou voor de betrokkenen wellicht fijn zijn als hun hebben en houden niet verder verspreid werd en als mensen niet in haar accounts kunnen om pb's te lezen. Dus nood nee, fijn als er snelle actie is ja.Dat zeker. Maar degenen die het meest hysterisch doen staan aan de zijlijn en vinden alle commotie maar wat lekker.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:13:

Ik denk dat ik vriendjes met Ronnie en ramona wil worden op actueel. Het is zo cliche dat je zou denken dat het nep is.Ik twijfelde ook, maar zie onvoldoende absurditeit om m'n trollalarm af te laten gaan.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:14:

[...]

Dat zeker. Maar degenen die het meest hysterisch doen staan aan de zijlijn en vinden alle commotie maar wat lekker.Ik vind het een beetje saai
quote:Bugs_Bunny schreef op 17 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Ik vind het een beetje saaiTja, maar het gaat dan ook niet over jou, en dat vinden narcisten niet leuk
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:19:

[...]

Tja, maar het gaat dan ook niet over jou, en dat vinden narcisten niet leuk die zag ik niet aankomen
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:13:

Ik denk dat ik vriendjes met Ronnie en ramona wil worden op actueel. Het is zo cliche dat je zou denken dat het nep is.Doet me denken aan de 2 op die scooter, hoe heten ze ook alweer, die een nummer hebben gemaakt.
quote:yasmijn schreef op 17 juli 2016 @ 12:21:

[...]

Doet me denken aan de 2 op die scooter, hoe heten ze ook alweer, die een nummer hebben gemaakt.Zanger Rinus. En Romana. Was ook mijn eerste gedachte
quote:Bugs_Bunny schreef op 17 juli 2016 @ 12:20:

[...]

die zag ik niet aankomen

Laten we het anders over jou hebben!
Gebroeders Ko. Dit zijn Ra en Ro.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Tja, maar het gaat dan ook niet over jou, en dat vinden narcisten niet leuk
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 12:22:

[...]

Zanger Rinus. En Romana. Was ook mijn eerste gedachte O ja die

[...]

Tja, maar het gaat dan ook niet over jou, en dat vinden narcisten niet leuk

[...]

Noodsituatie? Een paar pb's op een forum een noodsituatie?

Ik zeg ook; het is niet het juiste woord. Kon even niks anders verzinnen. Maar in bepaalde situaties moet er gewoon snel gehandeld worden. En dit is er eentje als je het mij vraagt. Het zijn niet zomaar een paar pb's, het zijn pb's waar de privacy van meerdere forummers word geschonden. En dan mag een CM wat mij betreft best wel even op een zondag komen opdraven als dat nodig is, het gaat er om dat de privacy wordt gewaarborgt.

Zo, en nu lekker de Moto kijken.
quote:simbalabimba schreef op 17 juli 2016 @ 11:43:

[...]

Oké.

Ik ben even kwijt ( is in het mod. topic veel gewist) maar schreef jij ergens je vorige nicks ( oa die van EIN......enz.?)

ik praat even tegen mezelf.

Heb het teruggevonden. Dat vind ik dan wel weer stoer, dat je die oude forumnaam hebt laten staan, al was die ook gewoon via het forum wel te vinden.

Ondanks dat er ook staat dat 1 en ander doorgestuurd mag worden, had het je gesierd als je de echte naam die er vermeld wordt, bij het doorsturen had weggehaald.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
De privacy van Sap is blijkbaar niet zo belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven