Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Wat ist Kia? Duizelig?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juli 2016 @ 15:25:

Nee eigenlijk niet. Er was weer eens geen rekening met vegetariërs gehouden.

Ik heb wat rijst met doppen en maïs gegeten en wat stokbrood.

De wijn was wel heel prima dus daar heb ik de maag verder mee gevuld. Vind ik altijd jammer. Beetje rekening kun je wel met elkaar houden toch.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juli 2016 @ 15:26:

Wat ist Kia? Duizelig? Ja, maar niet verder vertellen hoor .
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juli 2016 @ 15:25:

Nee eigenlijk niet. Er was weer eens geen rekening met vegetariërs gehouden.

Ik heb wat rijst met doppen en maïs gegeten en wat stokbrood.

De wijn was wel heel prima dus daar heb ik de maag verder mee gevuld.zo moeilijk moet dat toch niet zijn om daar een beetje rekening mee te houden? Was je de enige?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja ik was wel de enige maar feest was bij vrienden die weten dat ik geen vlees eet.

Beetje jammer.
quote:Peacy schreef op 17 juli 2016 @ 14:55:

Veel plezier Yas.

Goed, ik heb inmiddels ook de kattenbak verschoond en de wc gedaan.

Wie of wat is dit en waar is Peacy gebleven?

Het lijkt wel of ik m'n oma's en moeders schoonmaakgen ineens krijg.

Ik vind schoonmaken het ideale instrument om mijn gedachtes op orde te krijgen.

Mijn huis is steeds netter en schoner
dan hadden ze best voor wat vegadingen kunnen zorgen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juli 2016 @ 15:35:

Ja ik was wel de enige maar feest was bij vrienden die weten dat ik geen vlees eet.

Beetje jammer.Best asociaal.

Beetje jammer. Zeker jammer. Ik heb laatst hulp gehad van vrienden en had ook rekening gehouden met de vegetarische vrienden. Beetje jammer dat ze vergeten was te melden inmiddels veganistisch te eten. Zat ik daar met mijn goedbedoelde biologische vegetarische kaas . Gelukkig was er nog fruit en chocolade .
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 juli 2016 @ 15:24:

[...]

Sorry hoor, maar .Mag ik soms iets niet zeggen, ben ik vergeten regels te lezen? Zo ja, sorry en ben pleite
quote:KaitlynTodd schreef op 17 juli 2016 @ 15:47:

[...]

Mag ik soms iets niet zeggen, ben ik vergeten regels te lezen? Zo ja, sorry en ben pleiteIk snap het ook niet??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Beetje jammer.Ik herken het gevoel, alleen dan andersom: in mijn omgeving is vrijwel iedereen vegetariër. En ja, ik kan dan dus in theorie alles eten, maar ik vind het vrijwel nooit lekker.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 17 juli 2016 @ 15:49:

[...]

Ik herken het gevoel, alleen dan andersom: in mijn omgeving is vrijwel iedereen vegetariër. En ja, ik kan dan dus in theorie alles eten, maar ik vind het vrijwel nooit lekker.Word er voor jou geen vlees gehaald dan? Vind ik dan ook weer jammer.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 juli 2016 @ 15:51:

[...]

Word er voor jou geen vlees gehaald dan? Vind ik dan ook weer jammer. veel vega's weigeren om vlees te kopen of klaar te maken he
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 juli 2016 @ 15:51:

[...]

Word er voor jou geen vlees gehaald dan? Vind ik dan ook weer jammer.

Als er hier in de flat iets georganiseerd wordt mag er geen vlees bij, want sommigen kunnen niet tegen de geur van vlees.

Vlees op de BBQ mag ook niet, want dan worden de vegetarische dingen 'besmet' met vleessappen.

Gourmet idem.
quote:Solomio schreef op 17 juli 2016 @ 16:03:

[...]

Als er hier in de flat iets georganiseerd wordt mag er geen vlees bij, want sommigen kunnen niet tegen de geur van vlees.

Vlees op de BBQ mag ook niet, want dan worden de vegetarische dingen 'besmet' met vleessappen.

Gourmet idem.

Oh oké, nou lekker dan.

Je moet dus rekening houden met iedereen maar met jou hoeft geen rekening gehouden te worden. Want je "kunt" het toch gewoon eten...

Iedereen zijn eigen keuze, ik hou er rekening mee. Doe het graag, maar vind wel dat je je eigen overtuiging niet op mag dringen op een ander, dus als er vega is dan ook voor de vleeseter iets.

*Wil er geen discussie over beginnen hoor.
quote:-Kia-Ora- schreef op 17 juli 2016 @ 16:07:

[...]

Oh oké, nou lekker dan.

Je moet dus rekening houden met iedereen maar met jou hoeft geen rekening gehouden te worden. Want je "kunt" het toch gewoon eten...

Iedereen zijn eigen keuze, ik hou er rekening mee. Doe het graag, maar vind wel dat je je eigen overtuiging niet op mag dringen op een ander, dus als er vega is dan ook voor de vleeseter iets.

*Wil er geen discussie over beginnen hoor.Eens
quote:rosanna08 schreef op 17 juli 2016 @ 15:56:

[...]

veel vega's weigeren om vlees te kopen of klaar te maken he Ik heb dat nooit begrepen. Zelfs in mijn fanatiekste vegetarische dagen kocht en bereidde ik gewoon een (biologisch) vleesje als ik iemand te eten kreeg die echt niet zonder kon.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 16:15:

[...]

Ik heb dat nooit begrepen. Zelfs in mijn fanatiekste vegetarische dagen kocht en bereidde ik gewoon een (biologisch) vleesje als ik iemand te eten kreeg die echt niet zonder kon.

ik ben geen vega en kan er dus weinig over zeggen, maar ik vind dat als je gasten krijgt, je die zoveel mogelijk naar de zin maakt
quote:rosanna08 schreef op 17 juli 2016 @ 16:20:

[...]

Sorry
quote:Solomio schreef op 17 juli 2016 @ 16:03:

[...]

Gourmet idem.Je hebt toch ook in alle categorieën fundamentalisten hè....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 15:48:

[...]

Ik snap het ook niet??

Ik ook niet.

Vind niks raars aan Kates posting.
quote:KaitlynTodd schreef op 17 juli 2016 @ 15:15:

LV hoe gaat het met je dochter? Is ze het vloeibare eten nog niet zat? Ik wel inmiddels. Ik heb sinds 2 juni een zwaar gekneusde rechterkaak, lang niet zo erg als een gebroken kaak. Ik drink voornamelijk vloeibare drinkvoeding van de diëtist. Toch nog ergens goed voor.

Ik heb wat recepten van jou topic opgeslagen, ik hoop niet dat je dat vervelend vind.

Kleur en dikte is inmiddels bijgetrokken, maar af en toe dan schiet er even een pijnscheut door.

Sterkte d'rmee, gekneusd is ook vervelend lijkt me. Enneh... mijn topic staat op een openbaar forum he, leuk juist als anderen er ook wat aan hebben!

Dochter maakt het goed, ze lijkt al helemaal niet meer op een albatros. Het arme ding heeft alleen zo'n vreselijke trek in een pizza
quote:rosanna08 schreef op 17 juli 2016 @ 16:20:

[...]

ik ben geen vega en kan er dus weinig over zeggen, maar ik vind dat als je gasten krijgt, je die zoveel mogelijk naar de zin maakt Nou ja, ik eet al jaren nooit meer bij anderen. Is voor niemand leuk namelijk.
quote:Solomio schreef op 17 juli 2016 @ 17:46:

[...]

Nou ja, ik eet al jaren nooit meer bij anderen. Is voor niemand leuk namelijk.Waarom niet? Ik zou het wel leuk vinden om met je te eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven