Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Omringd door bergen, uitzicht op een turquoise meer, strakblauwe lucht en brandende zon; ik zit goed hier
Goedemorgen allemaal!

Star, dat klinkt heerlijk!
quote:Star schreef op 17 juli 2016 @ 08:50:

Omringd door bergen, uitzicht op een turquoise meer, strakblauwe lucht en brandende zon; ik zit goed hier

Phaedra, wij bijzonder voor je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik ben alweer even wakker. Gisteravond rolden we behoorlijk beschonken ons bed in. Waren naar een 40+ feestje. Vandaag geen plannen gelukkig.
quote:dolfje schreef op 17 juli 2016 @ 09:03:

Goedemorgen. Ik ben alweer even wakker. Gisteravond rolden we behoorlijk beschonken ons bed in. Waren naar een 40+ feestje. Vandaag geen plannen gelukkig.

Ben je brak

Ik heb vanmiddag een feestje, tegen een uur of 4.
Nee valt mee. Zij bij de macdonalds binnen gelopen en heb een MC chicken menu op, scheelt misschien in brakke gevoel nu.

Maar ben blij dat we geen zondag verplichtingen hebben
Goedemorgen. Was pas om 6 uur wakker, opgestaan, ontbeten etc. Zat nog even te lezen maar was zo me dat ik net nog een uur heb geslapen.

Vandaag maar rustig aan doen denk ik. Straks naar het stasimuseum, vanavond uit eten. Verder een relaxdag.

Star, veel plezier op vakantie.
Wat gaaf van die bril Pheadra en logisch dat dat heel emotioneel is.
Goedemorgen.

Ik heb uitgeslapen soort van.
Geniet ervan Star!

Fijn Woll!

Ik lig nu terug in bed, katten miauwden de hele boel bij elkaar, dus even eten gegeven. Nu nog heel even in bed liggen, daarna weet ik eigenlijk niet
Ik ben ontzettend moe. Is ook niet zo gek na 2 van die weekenden met veel drank evenementen en komende 2 zaterdagen ook weer feestjes. En dan de maand augustus rust. Al is dat betrekkelijk want moet dan veel werken ivm vakantie collega's maar we gaan ook nog een weekend naar zee. Daar heb ik echt zin in.

Maar ik zal mezelf eens onder de douche gooien, voel ik me vast beter
Iemand heeft dat toast als ava

Jij ook goedemorgen!
Douchen wil inderdaad helpen!
Goedemorgen. Hier schijnt zonnetje. Kan ik tenminste even dekbed in de was doen, en lekker buiten laten hangen in de zon.
Ik ben jaloers Star! Prachtig daar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier regent het nu ineens.

Operatie douchen is weer geslaagd en er zit nu een wasje in de machine.
Snjókorn falla, á allt og alla
hier zwaar bewolkt helaas.... en ik heb mijn sapcentrifuge net opgeblazen, geen groentesapjes dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 17 juli 2016 @ 12:11:

hier zwaar bewolkt helaas.... en ik heb mijn sapcentrifuge net opgeblazen, geen groentesapjes dus

Blender een optie?

En hoe blaas je zo'n ding op? Dynamiet centrifugeren?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Watervrouw2 schreef op 17 juli 2016 @ 00:04:

[...]

[afbeelding]

Ik heb de kaas ingepakt als jij de hagelslag inslaat, kunnen we!

Gezellig al die nieuwe gezichten in de kroeg!

Phae wat gaaf die bril: man zit helemaal uit te zoeken hoe dat dan werkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:12:

[...]

Blender een optie?

En hoe blaas je zo'n ding op? Dynamiet centrifugeren? blender is geen optie, want daar kun je geen sap mee maken en hoe je dat doet? Geen idee, ik ben daar heel goed in, paar maanden geleden al een blender opgeblazen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Roos, wat balen zeg!

Ik ben aan het twijfelen, wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Zo, ik ben ook weer present. De boel aan kant gemaakt, koffers zijn ingepakt. En nu de rest van de dag maar 'wachten'. Niet mijn hobby.

Die bril voor je zoon is echt super, Phaedra. Ik kan me voorstellen dat dat voor hem een heel bijzonder moment is geweest. Waarom is die bril niet altijd te dragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven