Het stamcafe XVIII
zondag 17 juli 2016 om 09:45
zondag 17 juli 2016 om 11:12
Ik ben ontzettend moe. Is ook niet zo gek na 2 van die weekenden met veel drank evenementen en komende 2 zaterdagen ook weer feestjes. En dan de maand augustus rust. Al is dat betrekkelijk want moet dan veel werken ivm vakantie collega's maar we gaan ook nog een weekend naar zee. Daar heb ik echt zin in.
Maar ik zal mezelf eens onder de douche gooien, voel ik me vast beter
Maar ik zal mezelf eens onder de douche gooien, voel ik me vast beter
zondag 17 juli 2016 om 12:12
zondag 17 juli 2016 om 12:13
quote:Watervrouw2 schreef op 17 juli 2016 @ 00:04:
[...]
[afbeelding]
Ik heb de kaas ingepakt als jij de hagelslag inslaat, kunnen we!
Gezellig al die nieuwe gezichten in de kroeg!
Phae wat gaaf die bril: man zit helemaal uit te zoeken hoe dat dan werkt.
[...]
[afbeelding]
Ik heb de kaas ingepakt als jij de hagelslag inslaat, kunnen we!
Gezellig al die nieuwe gezichten in de kroeg!
Phae wat gaaf die bril: man zit helemaal uit te zoeken hoe dat dan werkt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 juli 2016 om 12:22
quote:Hayek schreef op 17 juli 2016 @ 12:12:
[...]
Blender een optie?
En hoe blaas je zo'n ding op? Dynamiet centrifugeren? blender is geen optie, want daar kun je geen sap mee maken en hoe je dat doet? Geen idee, ik ben daar heel goed in, paar maanden geleden al een blender opgeblazen
[...]
Blender een optie?
En hoe blaas je zo'n ding op? Dynamiet centrifugeren? blender is geen optie, want daar kun je geen sap mee maken en hoe je dat doet? Geen idee, ik ben daar heel goed in, paar maanden geleden al een blender opgeblazen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 17 juli 2016 om 14:06
Zo, ik ben ook weer present. De boel aan kant gemaakt, koffers zijn ingepakt. En nu de rest van de dag maar 'wachten'. Niet mijn hobby.
Die bril voor je zoon is echt super, Phaedra. Ik kan me voorstellen dat dat voor hem een heel bijzonder moment is geweest. Waarom is die bril niet altijd te dragen?
Die bril voor je zoon is echt super, Phaedra. Ik kan me voorstellen dat dat voor hem een heel bijzonder moment is geweest. Waarom is die bril niet altijd te dragen?