Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 21:52:

[...]

Tuurlijk. Is ook zo. Maar ik heb bijvoorbeeld een loepgeschiedenis van jaren.

Zo sprak laatst iemand me op het forum nog aan op dingen die ik al jaren niet meer doe, maar ' zo lekker interessant, vergeten we nooit meer " . Dat zijn dingen die ik niet aan collega's vertel. Sinds Facebook is ook iedereens partner/ schoonmoeder / kind / etc te vinden. Is toch minder als je ooit een topic hebt geopend over die heks van je schoonzus oid. En ja,....ik ben achterdochtig en voorzichtig; weet ik. En ik gun iedereen de allerleukste contacten via dit forum; van harte, zelfs. Maar ik heb het net even te vaak fout zien gaan, denk ik.

Dat is voor mij een reden om regelmatig mijn nick te vernieuwen. Het helpt niet tegen wat mensen zich herinneren, maar wel tegen terugzoeken.

Maar goed, ik ben me ervan bewust dat hier heel wat mensen rondlopen die veel van me weten en die me het leven met die info best zuur zouden kunnen maken. Ik ga er maar vanuit dat ze dat niet zullen doen, in ieder geval tot iemand het doet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juli 2016 @ 21:59:

[...]

Dat is voor mij een reden om regelmatig mijn nick te vernieuwen. Het helpt niet tegen wat mensen zich herinneren, maar wel tegen terugzoeken.Ik ben echt enorm gehecht aan mijn nick
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En ik bedoel het niet om mezelf op de borst te kloppen hoor, ik lees nu verder, maar ik ben of vrij naief of ik kom de goede mensen tegen, maar ik maak eigenlijk nooit nare dingen mee met andere mensen, irl niet, op internet niet. Dus misschien ben ik wel te goed van vertrouwen, dat kan ook nog.

Maar het niet bedoeld als 'als het je overkomt is het je eigen schuld'.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 21:58:

[...]

Nu heb ik zin om minstens 10 namen te gaan roepen Je roept maar een eind weg hoor, het was een ander forum namelijk
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 21:57:

[...]

Of dat rare konijn, Grimble of Woll moeten aan de haal gaan met mijn info. daar houdt het wel zo'n beetje op qua contacten.

.Die heeft jouw info??
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:01:

[...]

Je roept maar een eind weg hoor, het was een ander forum namelijk Kut.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 21:57:

[...]

Ik heb bepaald geen intensief contact met forummers. Natuurlijk zijn sommige mensen op het oog leuk. Het gaat alleen volgens mij mis bij mensen die dan vrij intensief contact met elkaar hebben een tijd lang.

Dat heb ik niet met mensen hier, niet zomaar iig.

Natuurlijk kun je je vergissen. Maar ik heb het idee dat ik daar niet heel snel mee de mist in ga, ik ben redelijk terughoudend. Of dat rare konijn, Grimble of Woll moeten aan de haal gaan met mijn info. daar houdt het wel zo'n beetje op qua contacten.

En ik heb nou weer niet zoveel te verbergen dat ik het écht heel erg vind als dat op straat komt te liggen. Maar het kan, zeker.Nuh, hoef je niet bang voor te zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:00:

[...]

Ik ben echt enorm gehecht aan mijn nickJa kan ik me voorstellen, je hebt hem al zo lang.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juli 2016 @ 22:02:

[...]

Die heeft jouw info??

Wel wat ja.

Maar weet je wat het volgens mij ook is: ik pb eens wat, ik doorgaans alleen over dingen die ik even wil weten, praktische info, gedeelde interesse ofzo. En je komt idd wel mensen tegen die proberen je in clubjes te trekken, die willen roddelen, die nét teveel info van zichzelf delen, die teveel vragen stellen. Dan haak ik af. Ik ben teveel mensen tegengekomen die bijv in pb's het over andere forummers willen hebben. Tja. Als ze het over een ander doen dan doen ze het over jou ook, dus daar begin ik niet aan. Of die alleen maar over problemen, lastige dingen enzo schrijven. Dan ben ik gauw klaar. Ik ben geen luisterend oor, ik ben geen hulpverlener, enz. Mensen die voortdurend in allerlei forumfitties zitten, geen zin in. Dat schift al behoorlijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 21:54:

[...]

Dat kan ook nog ja. Zo heb ik eens gemeet met iemand die op dat forum echt on-mo-ge-lijk was, vreselijk gewoon. En in het dagelijks gebruik bleek ze dus hartstikke aardig en gezellig .Dat zeg ik!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juli 2016 @ 22:03:

[...]

Nuh, hoef je niet bang voor te zijn.Weet ik
Ik krijg nooit PB's van mensen die mij in hun kamp willen hebben
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:09:

Ik krijg nooit PB's van mensen die mij in hun kamp willen hebben Ik ook niet. Tsss.
ik hoop dat het tegenwoordig hip is om geen pb's te krijgen want ik krijg nooit iets, laat staan dat iemand mij in zijn groepje wil krijgen
Tjezus, wat vals
Mijn 'truuk' is trouwens gewoon om hier niks te vertellen wat ik aan mijn collega's of aan mijn moeder niet zou vertellen. Dat doe ik op FB ook niet, dus wat dat betreft kan mij vrij weinig gebeuren (hoop ik dan ). Die ene keer dat ik een mafkees tegenkwam was gewoon een kwestie van pech, al was het op dat moment wel even vervelend maar het had me IRL ook kunnen gebeuren dus.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:07:

[...]

Mensen die voortdurend in allerlei forumfitties zitten, geen zin in. Dat schift al behoorlijk.Dat geloof ik, ja.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 juli 2016 @ 22:11:

[...]

Ik ook niet. Tsss. Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat ze het niet meer proberen omdat ik zelf al uit ente na duidelijk heb gemaakt in welk kamp ik zit
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:12:

Mijn 'truuk' is trouwens gewoon om hier niks te vertellen wat ik aan mijn collega's of aan mijn moeder niet zou vertellen. Dat doe ik op FB ook niet, dus wat dat betreft kan mij vrij weinig gebeuren (hoop ik dan ). Die ene keer dat ik een mafkees tegenkwam was gewoon een kwestie van pech, al was het op dat moment wel even vervelend maar het had me IRL ook kunnen gebeuren dus.Ik vertel niks strafbaars of zaken die me ontslag kunnen opleveren
Ik ben altijd gezellig dus heb nooit ergens last van. Geen stalkers, geen gedoe. 1 keer iemand die me niet mocht, zie motto, maar daar is het bij gebleven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat ze het niet meer proberen omdat ik zelf al uit ente na duidelijk heb gemaakt in welk kamp ik zit Ik ga ervan uit dat ik overkom als een volkomen onafhankelijke ziel hier.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 22:11:

ik hoop dat het tegenwoordig hip is om geen pb's te krijgen want ik krijg nooit iets, laat staan dat iemand mij in zijn groepje wil krijgen nee, helaas. Sorry.
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Ik vertel niks strafbaars of zaken die me ontslag kunnen opleveren Het halve forum denkt dat jij een man bent dus volgens mij zit je wel safe
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

Ik ben altijd gezellig dus heb nooit ergens last van. Geen stalkers, geen gedoe. 1 keer iemand die me niet mocht, zie motto, maar daar is het bij gebleven.Maar die is dan meteen legendarisch.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Ik ga ervan uit dat ik overkom als een volkomen onafhankelijke ziel hier.Oh, dat lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk. Welke nick zal ik nemen?
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2016 @ 22:11:

ik hoop dat het tegenwoordig hip is om geen pb's te krijgen want ik krijg nooit iets, laat staan dat iemand mij in zijn groepje wil krijgen Masterchefgroepje toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven