Mieren in de keuken
maandag 18 juli 2016 om 12:01
Sinds gisteren lopen er mieren in de keuken. Heb al mierenvallen neergezet (die groene doosjes), wat kan ik nog meer doen? Ik heb al op internet rondgekeken en er worden veel tips gegeven maar ik zie ook weer veel reacties waarin die tips dus niet blijken te helpen. Kan nog niet ontdekken waar ze nou precies vandaan komen helaas. Heb wel wat kaneel gestrooid in hoekjes (waarvan ik denk dat ze er op de een of andere manier vandaan komen), hopelijk helpt dat. Hebben jullie nog meer tips? Heb trouwens ook muntjes neergelegd, daar schijnen ze ook niet van te houden.
maandag 18 juli 2016 om 12:15
Ik had ze een paar weken geleden. Het begon in de keuken en toen mijn dochter met haar suikerspinmachine bezig was geweest zaten ze zowat overal. Alles geprobeerd en niks hielp. Ook die dure mierenlokdoosjes niet.
Ik had nog een paar goedkope van de action liggen en die maar tegen beter weten in neergezet. Tot mijn verbazing heb ik geen mier meer gezien. Het zijn blauwe vierkante doosjes en kosten nog geen euro.
Ik had nog een paar goedkope van de action liggen en die maar tegen beter weten in neergezet. Tot mijn verbazing heb ik geen mier meer gezien. Het zijn blauwe vierkante doosjes en kosten nog geen euro.
maandag 18 juli 2016 om 13:10
maandag 18 juli 2016 om 13:51
maandag 18 juli 2016 om 13:52
maandag 18 juli 2016 om 17:26
Al die huismiddeltjes hielpen me niks, giftig poeder banjerden ze doorheen, lokdozen vonden ze niet aanlokkelijk, koperen centen kon ze geen stuiver schelen, kokend water was nog niet uitgedampt of ze liepen er alweer. .
Maar kieren dichtstoppen maakte dat ze in één dag compleet verdwenen. Ik had nieteens de kans om ze uit te zwaaien.
Maar kieren dichtstoppen maakte dat ze in één dag compleet verdwenen. Ik had nieteens de kans om ze uit te zwaaien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 18 juli 2016 om 18:57
Geef ze een suikerklontje, buiten dan wel te verstaan, en spreek met ze af dat, wanneer deze op is, ze maar ff moeten mailen via whattsapp voor een nieuwe. Mieren zijn best intelligent, die snappen dat best hoor. Zo niet; dan hard toespreken anders zwaait er wat
Sorry, mooi weer&rosé
Sorry, mooi weer&rosé
iedereen leest mee