Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 16:56:

Lol, van zowel OB als Phae heel herkenbaar!

iemand trouwens een suggestie voor de kleur op m'n nagels?

Ik heb nu een prachtige kleur roze op.

Hiervoor nude met een lichte lila ondertoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 16:54:

[...]

Schoon huis

Mooi gelakte nagels

benen keurig glad.

Alleen is het niet alleen uitstelgedrag Roze-brillen-zwijmel-koorts?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb mijn nagels in een 'klei-kleurtje' heel mooie matte lak.
Ja
Zo leuk voor je Phae!
Wanneer ga je daten Phae?
Donderdag
En dat duurt nog zo lang. Zucht.
Spannend! *En nu wil ik een tipje van de sluier opgelicht hebben! Type-nummer is overdreven, maar ehhh.... Hoe mooi is hij, hoe lief, welk type (zonder nummer)... en bemoeit zich weer met haar eigen zaken *
Sympathiek hoor, Oudblond! Ze vinden je vast een fijne leidinggevende

Nog achterstallig schoolwerk, Phaedra? Vervelend dat dat nog in de vakantie moet! (En ik snap dat je daar nu helemaal geen zin in hebt )
Hij is gewoon, heel erg lief, heel erg grappig, heel erg intelligent, geweldige humor, 13 jaar ouder.
quote:nienke_g schreef op 18 juli 2016 @ 17:14:

Nog achterstallig schoolwerk, Phaedra? Vervelend dat dat nog in de vakantie moet! (En ik snap dat je daar nu helemaal geen zin in hebt )Ja, ik heb dit uitgesteld tot ein augustus, maar wil persé voor mijn vakantie het leeuwendeel af hebben. Ik had alleen dit niet zien aankomen en dat verstoort nogal
quote:nienke_g schreef op 18 juli 2016 @ 17:14:

Nog achterstallig schoolwerk, Phaedra? Vervelend dat dat nog in de vakantie moet! (En ik snap dat je daar nu helemaal geen zin in hebt )Lief dat je dat vindt, maar afgelopen jaar was heel hectisch. Er zijn een paar rotte appels uit gegaan en nieuwelingen gekomen. En door goede wil en inspanningen van ieder teamlid is een precaire situatie omgebogen. Dus het kan op dit moment zonder het bedrijf/de omzet te 'schaden'. Gewoon verdiend dus en voor mij als leidinggevende ook met 'voorbedachte rade'. Klinkt negatief maar is het echt niet: tevreden mensen werken graag en goed. Dus ik probeer gewoon alle belangen te behartigen.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 17:15:

Hij is gewoon, heel erg lief, heel erg grappig, heel erg intelligent, geweldige humor, 13 jaar ouder.Dank je om mijn nieuwsgierigheid te voeden Klinkt als een heel goed begin van iets moois!
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 15:34:

Dolfje hoe komt het dat je niet lekker in je weerwolvenvelletje zit?

Ik heb mezelf net in de positie van de sympathiekste leidinggevende gezet door aan te kondigen dat ik de toko om 16 uur sluit

Te druk in mijn hoofd, teveel dingen te doen. En dan bedoel ik qua sociaal leven. Verjaardagen en feestjes etc en allemaal leuk en gezellig maar het is me een beetje te veel. En dan ook nog constant pijn in heup waardoor ik niet kan sporten en kilo's aangekomen ben. En dan die stomme dingen op het werk die dan mislukken.

En wat fijn dat jij de toko om 16.00 kan dicht gooien!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 17:15:

Hij is gewoon, heel erg lief, heel erg grappig, heel erg intelligent, geweldige humor, 13 jaar ouder.Hopeloos verliefd dus
Oh Dolfje! Veel, veel, veel en teveel dus!

Als ik in zo'n kringetje draai probeer ik te bedenken wat hoofd- en bijzaken zijn en daardoor krijg ik inzicht in wat ik kan skippen en/of delegeren. Ik ben er niet heel goed in hoor, maar het helpt wel een beetje.
Ja nou ik bezorg mezelf ook al zo veel stress omdat ik van alles wil ( en eigenlijk moet) in het huishouden want dat stond al even op een laag pitje door die studie maar ik heb besloten dat dat best een weekje( of langer) kan wachten omdat het te warm is
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 17:28:

[...]

Te druk in mijn hoofd, teveel dingen te doen. En dan bedoel ik qua sociaal leven. Verjaardagen en feestjes etc en allemaal leuk en gezellig maar het is me een beetje te veel. En dan ook nog constant pijn in heup waardoor ik niet kan sporten en kilo's aangekomen ben. En dan die stomme dingen op het werk die dan mislukken.

En wat fijn dat jij de toko om 16.00 kan dicht gooien!Qua sociaal leven: niks moet he? Als je geen zin hebt ga je lekker niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Chillll Dolfje

quote:Inkie12345 schreef op 18 juli 2016 @ 17:29:

[...]

Hopeloos verliefd dus Haha, ik hoop het niet, daar ga ik zo raar van doen. Maar dit voelt wel gewoon heel fijn.
Vier uurtjes op de bank geslapen vannacht dus doodmoe. Vroeg thuis,mdus ff een tukkie gedaan. Normaal knap ik daar echt van op, nu lijk ik alleen maar moeier. Dus is de vraag; wel of niet gaan boksen? Het is maar een uurtje én het is zaktraining dus niet zo heel intensief als ik gewend ben. Maar vooralsnog heb ik lood in mn benen en een kop vol watten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 17:47:

Ja nou ik bezorg mezelf ook al zo veel stress omdat ik van alles wil ( en eigenlijk moet) in het huishouden want dat stond al even op een laag pitje door die studie maar ik heb besloten dat dat best een weekje( of langer) kan wachten omdat het te warm is En qua huishouden idem: er MOET maar heel weinig. Je moet wassen als je anders geen schone onderbroeken meer in de kast hebt, maar verder gaat het leven ook gewoon door als het wat minder picobello is. En verder:
Lekker thuisblijven, echt. Soms moet je naar je lichaam luisteren.
Life is short. Eat dessert first.
quote:hatsetats schreef op 18 juli 2016 @ 17:59:

Vier uurtjes op de bank geslapen vannacht dus doodmoe. Vroeg thuis,mdus ff een tukkie gedaan. Normaal knap ik daar echt van op, nu lijk ik alleen maar moeier. Dus is de vraag; wel of niet gaan boksen? Het is maar een uurtje én het is zaktraining dus niet zo heel intensief als ik gewend ben. Maar vooralsnog heb ik lood in mn benen en een kop vol watten.Heb je zin om te gaan, Hats? Dan zou ik mezelf bij elkaar rapen! Als je meer zin hebt om op de bank te Netflixen, zou ik dat doen. Het klinkt alsof je een beetje lief voor jezelf moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven