Het stamcafe XVIII
maandag 18 juli 2016 om 19:06
quote:rosanna08 schreef op 18 juli 2016 @ 19:02:
vandaag voor het eerst mijn rookoventje gebruikt, een stukje zalm en het resultaat was echt superlekker! Wat heerlijk dat je lekkere dingen op tafel kan zetten, zelf daar mee bezig bent in functie van het cadeau van je moeder!
vandaag voor het eerst mijn rookoventje gebruikt, een stukje zalm en het resultaat was echt superlekker! Wat heerlijk dat je lekkere dingen op tafel kan zetten, zelf daar mee bezig bent in functie van het cadeau van je moeder!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 juli 2016 om 19:07
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 19:05:
[...]
Lekker! Ook je knoflook roken. Zo heerlijk altijd.ja, ga ik ook zeker doen! Heb ook op pinterest al allerlei recepten gevonden voor kip, ribjes, rundvlees, groenten en het is supersimpel
[...]
Lekker! Ook je knoflook roken. Zo heerlijk altijd.ja, ga ik ook zeker doen! Heb ook op pinterest al allerlei recepten gevonden voor kip, ribjes, rundvlees, groenten en het is supersimpel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 18 juli 2016 om 19:27
maandag 18 juli 2016 om 19:33
maandag 18 juli 2016 om 19:35
quote:yasmijn schreef op 18 juli 2016 @ 19:05:
[...]
Ik vind Magnums niet lekker. Qua ijs wil ik alleen, als het fabrieksijs is, cornetto en raketjes.
Zelfgemaakt ijs is dan wel erg fijn. De man heeft een ijsmachine
De man hier in huis is dol op ijs maken.
Ik laat hem altijd z'n gang gaan en ben prima proefpersoon.
Ben benieuwd wat z'n volgende creatie is.
[...]
Ik vind Magnums niet lekker. Qua ijs wil ik alleen, als het fabrieksijs is, cornetto en raketjes.
Zelfgemaakt ijs is dan wel erg fijn. De man heeft een ijsmachine
De man hier in huis is dol op ijs maken.
Ik laat hem altijd z'n gang gaan en ben prima proefpersoon.
Ben benieuwd wat z'n volgende creatie is.