Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Dolfje, iedereen doet wel eens iets stom op het werk, daar vergaat de wereld niet van lieverd, laat het gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Zit gewoon niet zo lekker in mijn vel.
Ik ga naar het station nu

Een voordeel van thuis zijn: hoef ik niet meer op de telefoon te forummen!
En ik had 20 minuten geleden een afspraak en zit hier nog steeds te wachten!
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 15:20:

Thanks. Komt vast goed maar ja. Ik moet nog wennen aan wat nieuwe taken en alles zonder uitleg dus moet veel dingen zelf uitvogelen en dan gaat er wel eens wat mis...En dat is niet meer dan logisch! Dan moeten ze je maar beter inwerken. Het is "maar "werk he. Ooit een machine in de soep laten draaien. Ook geen uitleg gehad. Jammer dan. Ze mochten zichzelf maar achter de oren krabben. Dat jij je nu zo voelt,is juist omdat je het goed wilt doen. Komt goed!!
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 15:28:

En ik had 20 minuten geleden een afspraak en zit hier nog steeds te wachten!Tja... dat moet allemaal maar kunnen,maar als je zelf te laat komt opdagen,verzetten ze je afspraak.
Dolfje hoe komt het dat je niet lekker in je weerwolvenvelletje zit?

Ik heb mezelf net in de positie van de sympathiekste leidinggevende gezet door aan te kondigen dat ik de toko om 16 uur sluit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 14:22:

[...]

pffff dat is nogal een reis. Gelukkig kun je de rest van de week "bijtanken ".En dat voor maar iets meer dan 20 kilometer. Nou ja, heen en terug, dus 40 kilometer.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juli 2016 @ 15:28:

Ik ga naar het station nu

Een voordeel van thuis zijn: hoef ik niet meer op de telefoon te forummen!

Dat vond ik ook een heel groot voordeel!

Goede reis terug, Stone.
Life is short. Eat dessert first.
Fijn OB! Zo'n leidinggevende zouden meer mensen moeten hebben.
Ah Dolfje, wat rot.
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 15:34:

Dolfje hoe komt het dat je niet lekker in je weerwolvenvelletje zit?

Ik heb mezelf net in de positie van de sympathiekste leidinggevende gezet door aan te kondigen dat ik de toko om 16 uur sluit En jij gaat niet naar huis?
Stofzuigen is een warme bezigheid.
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 15:49:

[...]

En jij gaat niet naar huis? Natuurlijk niet! *gaat verder met spullen inpakken en bedenkt welk badpak ze aan gaat trekken *
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 16:26:

[...]

Natuurlijk niet! *gaat verder met spullen inpakken en bedenkt welk badpak ze aan gaat trekken * Geniet ervan!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 15:55:

Stofzuigen is een warme bezigheid.

Nou. Dat geloof ik graag. Ik was vandaag echt van alles van plan qua huishoudelijke taken, maar ik haakte uiteindelijk af na de stapel strijk. In plaats daarvan heb ik lekker de hele middag samen met de overbuurvrouw plus kinderen in de achtertuin gezeten. Lang leve de vakantie

En, goed bezig, Oudblond! Ik zou voor de komende twee dagen ook vast zo'n tropenrooster afkondigen
Tropenrooster is een goed idee!
Heb ik inderdaad gedaan Nienke. Ze hebben heel hard gewerkt afgelopen jaar dus het is ook echt een verdiend extraatje! In onze sector is het nu 'rustig' behalve voor mij maar ik kan zelf beslissen wanneer ik mijn losse eindjes wegwerk.
quote:nienke_g schreef op 18 juli 2016 @ 16:37:

[...]

Nou. Dat geloof ik graag. Ik was vandaag echt van alles van plan qua huishoudelijke taken, maar ik haakte uiteindelijk af na de stapel strijk. In plaats daarvan heb ik lekker de hele middag samen met de overbuurvrouw plus kinderen in de achtertuin gezeten. Lang leve de vakantie

En, goed bezig, Oudblond! Ik zou voor de komende twee dagen ook vast zo'n tropenrooster afkondigen

De strijk negeer ik

Voor de rest is alles schoon en opgeruimd en heb ik dus alle tijd om de komende dagen aan schoolwerk te zitten
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 16:46:

Heb ik inderdaad gedaan Nienke. Ze hebben heel hard gewerkt afgelopen jaar dus het is ook echt een verdiend extraatje! In onze sector is het nu 'rustig' behalve voor mij maar ik kan zelf beslissen wanneer ik mijn losse eindjes wegwerk.

Erg leuk!

Bij ons gaat er altijd wel iemand met raketjes en perenijsjes rond
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 16:47:

[...]

De strijk negeer ik

Voor de rest is alles schoon en opgeruimd en heb ik dus alle tijd om de komende dagen aan schoolwerk te zitten [afbeelding]Phae had je last van 'uitstelgedrag voor schoolwerk'? Mijn huis was nooit zo schoon als tijdens examens en mijn benen waren nooit zo glad en mijn nagels nooit zo mooi gelakt en en en...
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 16:48:

[...]

Phae had je last van 'uitstelgedrag voor schoolwerk'? Mijn huis was nooit zo schoon als tijdens examens en mijn benen waren nooit zo glad en mijn nagels nooit zo mooi gelakt en en en...

Schoon huis

Mooi gelakte nagels

benen keurig glad.

Alleen is het niet alleen uitstelgedrag
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 16:54:

[...]

Schoon huis

Mooi gelakte nagels

benen keurig glad.

Lol, van zowel OB als Phae heel herkenbaar!

iemand trouwens een suggestie voor de kleur op m'n nagels?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 16:54:

[...]

Schoon huis

Mooi gelakte nagels

benen keurig glad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven