Het stamcafe XVIII
maandag 18 juli 2016 om 21:51
maandag 18 juli 2016 om 21:56
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Dat ben ik al. Dus daar zitten geen problemen.
Al neem ik wel altijd halvanaise. Want dat is wel gezonder.
Ik ben nu een 5 tonner en wil niet al te veel meer aankomen. Al is halvanaise wel een goed idee.
En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.
[...]
Dat ben ik al. Dus daar zitten geen problemen.
Al neem ik wel altijd halvanaise. Want dat is wel gezonder.
Ik ben nu een 5 tonner en wil niet al te veel meer aankomen. Al is halvanaise wel een goed idee.
En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.
maandag 18 juli 2016 om 22:00
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:56:
[...]
En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.Daar zit zo'n zuurtje in. Vind ik wel lekker, maar dan doe ik er wel altijd een schepje suiker op.
[...]
En die yogonaise? Dat is toch van yoghurt en dus ook goed.Daar zit zo'n zuurtje in. Vind ik wel lekker, maar dan doe ik er wel altijd een schepje suiker op.
maandag 18 juli 2016 om 22:06
Zoekresultaat bij tweede date. Heel hip... Samen en niet alleen ofzo...
En 2e date voor dummies bestaat ook nog http://www.daten.nl/tusse ... e-tweede-date/#more-13415
En 2e date voor dummies bestaat ook nog http://www.daten.nl/tusse ... e-tweede-date/#more-13415
maandag 18 juli 2016 om 22:06
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 22:02:
Ik moet zo lachen
Allerbelangrijkste vraag is of hij er ook om moet lachen als je hem donderdag vertelt dat de bruiloft al geregeld is.
Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.
Ik moet zo lachen
Allerbelangrijkste vraag is of hij er ook om moet lachen als je hem donderdag vertelt dat de bruiloft al geregeld is.
Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 18 juli 2016 om 22:07
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 22:06:
Wellicht kun je het ook wat grootser aanpakken, dat je live op facebook gaat en iets met een taart met een boodschap erin (of met je spiraaltje erin).
Een boerenkooltaart dan toch.
Ik ben voor alles in hoor, sinds ik aan het pureren ben geslagen.
Wellicht kun je het ook wat grootser aanpakken, dat je live op facebook gaat en iets met een taart met een boodschap erin (of met je spiraaltje erin).
Een boerenkooltaart dan toch.
Ik ben voor alles in hoor, sinds ik aan het pureren ben geslagen.
maandag 18 juli 2016 om 22:08
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 22:06:
[...]
Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.Het is helemaal niet de bedoeling dat hij gaat lachen gek, hij wordt juist geacht te snikken van geluk.
[...]
Als ja: dan mag hij blijven, maar als nee, dan exit.Het is helemaal niet de bedoeling dat hij gaat lachen gek, hij wordt juist geacht te snikken van geluk.