Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:doornroosje9 schreef op 18 juli 2016 @ 21:04:

[...]

Veel mensen EN buiten EN een bruiloft? Dan ga je een duintop verder staan, maar je moet er bij zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:49:

[...]

Die komt niet.Nah, ruzie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Nah, ruzie?Neuh, geen idee eigenlijk. Soort negeer denk ik?
Ga ik nog wel ff een curusje paard-mennen doen.

quote:Watervrouw2 schreef op 18 juli 2016 @ 21:07:

Ga ik nog wel ff een curusje paard-mennen doen.

[afbeelding]

Nee joh, ik ga achterop de fiets.

Wil jij soms ook bruidsmeisje zijn?
Of uiltje trainen...

Nous, ik heb je een pb gestuurd met de trouwtekst, wil jij die even nakijken?
Kan geen leuke outfit vinden, wel een bruidsmeisje met begrijpelijk gedrag

bruid+13

quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:05:

[...]

Dan ga je een duintop verder staan, maar je moet er bij zijn hoor.Dan neem ik zo'n overdekte kar mee. Solo weet wel wat ik bedoel. Kan zij er ook bij.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 juli 2016 @ 21:14:

[...]

Dan neem ik zo'n overdekte kar mee. Solo weet wel wat ik bedoel. Kan zij er ook bij.Helemaal goed hoor. Wat leuk dat je ook komt
Google-resultaat van navelpiercing. Kan vast ook met een andere tekst. En dan een tepelpiercingversie.....

quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:44:

Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: 'ruim je de rommel wel zelf even op?'Ik moest 'm 3 keer lezen voor het muntje viel
quote:Watervrouw2 schreef op 18 juli 2016 @ 21:16:

Google-resultaat van navelpiercing. Kan vast ook met een andere tekst. En dan een tepelpiercingversie.....

[afbeelding]Hebben ze die in de tepelversie dan ook met onyx?
Ik bied me aan als oppas voor de liefdesbaby. Als je in dit tempo van 'over drie dagen doen we een stadswandeling' naar 'de bruiloft is gepland' gaat moet zoiets wel te regelen zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 18 juli 2016 @ 21:22:

Ik bied me aan als oppas voor de liefdesbaby. Als je in dit tempo van 'over drie dagen doen we een stadswandeling' naar 'de bruiloft is gepland' gaat moet zoiets wel te regelen zijn.

Ow.

Zal het lukken om met een haaknaald mijn Mirena er uit te halen?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:35:

Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?Het is echte liefde! Je zet je over je tepelgaatjesvrees heen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:23:

[...]

Ow.

Zal het lukken om met een haaknaald mijn Mirena er uit te halen?Dat kan dat neefje van barbaraC wel voor je regelen. Zonder naaldhak.
quote:feow schreef op 18 juli 2016 @ 21:26:

[...]

Dat kan dat neefje van barbaraC wel voor je regelen. Zonder naaldhak.Voor donderdag? En dan niet dat ik bloedend tussen de lakens lig. Is ook weer zo'n libidokiller.
Dat kost dan wel 5 Euro en een sixpack Schultenbräu.
De uitnodigingen! In comic sans?
quote:feow schreef op 18 juli 2016 @ 21:24:

[...]

Het is echte liefde! Je zet je over je tepelgaatjesvrees heen!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:15:

[...]

Helemaal goed hoor. Wat leuk dat je ook komt S U P E R !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 21:27:

De uitnodigingen! In comic sans?

Lopend schrift natuurlijk.

EN die 5 euro zit nog wel in zoons spaarpot.
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:18:

[...]

Hebben ze die in de tepelversie dan ook met onyx?Moet te regelen zijn. Piercinghandelaars zetten vast niet alle voorbeelden op google.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven