Het stamcafe XVIII
maandag 18 juli 2016 om 21:22
Ik bied me aan als oppas voor de liefdesbaby. Als je in dit tempo van 'over drie dagen doen we een stadswandeling' naar 'de bruiloft is gepland' gaat moet zoiets wel te regelen zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 18 juli 2016 om 21:23
maandag 18 juli 2016 om 21:24
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:35:
Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?Het is echte liefde! Je zet je over je tepelgaatjesvrees heen!
Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?Het is echte liefde! Je zet je over je tepelgaatjesvrees heen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 18 juli 2016 om 21:26
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 21:23:
[...]
Ow.
Zal het lukken om met een haaknaald mijn Mirena er uit te halen?Dat kan dat neefje van barbaraC wel voor je regelen. Zonder naaldhak.
[...]
Ow.
Zal het lukken om met een haaknaald mijn Mirena er uit te halen?Dat kan dat neefje van barbaraC wel voor je regelen. Zonder naaldhak.
maandag 18 juli 2016 om 21:27