Het stamcafe XVIII
maandag 18 juli 2016 om 23:50
maandag 18 juli 2016 om 23:55
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 23:52:
Ik zit me te bedenken hoe dit in het echt zou zijn. Ik zie alleen maar 1 groot feestend ongeregeld zooitje voor me. En Leo met een pleedeur op schoot.
Ik hou van grote feestende ongeregelde zooitjes!
Liever dan een over de top gestylde en tot in perfectie geplande bruiloft.
Ik zit me te bedenken hoe dit in het echt zou zijn. Ik zie alleen maar 1 groot feestend ongeregeld zooitje voor me. En Leo met een pleedeur op schoot.
Ik hou van grote feestende ongeregelde zooitjes!
Liever dan een over de top gestylde en tot in perfectie geplande bruiloft.
dinsdag 19 juli 2016 om 00:19
Dank je Roosje, ging allemaal goed, al ben ik blij dat ik snel van de ene kant naar de andere kant van nijmegen was, met een overstap op centraal station. Veel zatte vierdaagsevierders.
Ik wilde net even teruglezen, maar ik zag dat Phae gaat trouwen en dat ga ik morgen even op mijn gemakje bijlezen. Daar moet ik wat fitter voor zijn denk ik.
Ik wilde net even teruglezen, maar ik zag dat Phae gaat trouwen en dat ga ik morgen even op mijn gemakje bijlezen. Daar moet ik wat fitter voor zijn denk ik.
dinsdag 19 juli 2016 om 00:21
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 00:18:
[...]
Wat een fijne stad hè?
Ja, zo relaxed, zoveel leuke musea (heel afwisselend ook). Ik ben blij dat ik gegaan was, wilde al langer, maar ben zo gek op zuidelijke steden dat ik niet zo snel voor Berlijn koos.
Gefeliciteerd trouwens met je huwelijk, het werd tijd, na zo'n lange verkering
[...]
Wat een fijne stad hè?
Ja, zo relaxed, zoveel leuke musea (heel afwisselend ook). Ik ben blij dat ik gegaan was, wilde al langer, maar ben zo gek op zuidelijke steden dat ik niet zo snel voor Berlijn koos.
Gefeliciteerd trouwens met je huwelijk, het werd tijd, na zo'n lange verkering
dinsdag 19 juli 2016 om 10:14
quote:Peacy schreef op 19 juli 2016 @ 09:57:
Goedemorgen! Vandaag voor de 2e keer naar de musical. Vandaag is ook het afscheidsfeest met ouders. En dan staat er niemand. Mochten jullie niet op de plek van de ouders? Bij de diploma-uitreikingen hier op school hebben we ook wel eens anderen op de ouders-plek gehad vanwege overlijden / geen contact meer.
Goedemorgen! Vandaag voor de 2e keer naar de musical. Vandaag is ook het afscheidsfeest met ouders. En dan staat er niemand. Mochten jullie niet op de plek van de ouders? Bij de diploma-uitreikingen hier op school hebben we ook wel eens anderen op de ouders-plek gehad vanwege overlijden / geen contact meer.