Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Hayek schreef op 19 juli 2016 @ 14:13:

[...]

Ik vermoed zomaar omdat uitgerekend jíj nu opeens onzeker loopt te doen over wat voor broek je moet dragen voor je date. Wat snap je vrouwen goed?
quote:Solomio schreef op 19 juli 2016 @ 12:25:

[...]

Bijlezen Woll: elfje12 in "Het stamcafe XVIII"

Haha betrapt, niet bijgelezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 19 juli 2016 @ 14:20:

[...]

Wat snap je vrouwen goed?Nope
Oh dear, how sad, never mind.
Dat gekookte hart op haar rug blijkt dan toch uit de carnavalswinkel te komen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 13:23:

[...]

Combinatie van een lastige maat, geen geld voor wat nieuws enz.

Daarbij vind ik mezelf alles lelijk staan, dus vind ik het ook wel snel best.

En je bent zo mooi, ze maken zelfs schilderijen van je!

(Al herken ik de gedachte wel, ik heb dat zelf ook)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 juli 2016 @ 14:25:

[...]

En je bent zo mooi, ze maken zelfs schilderijen van je!

(Al herken ik de gedachte wel, ik heb dat zelf ook)
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 14:21:

Dat gekookte hart op haar rug blijkt dan toch uit de carnavalswinkel te komen!ssst
Ik heb alleen spijkerbroeken

Morgen in de stad toch maar eens kijken voor iets luchtigers.

Hier thuis draag ik een dun 3/4 pyamabroekje, maar daar kun je niet mee over straat.
Ik een katoenen hotpant en daar ben ik vandaag gewoon mee naar de container en de supermarkt geweest
Ik heb zojuist in de middagpauze nog even een rokje gescoord in de uitverkoop. Die draag ik niet zo vaak maar morgen gaat het dan toch weer eens gebeuren. Ik zocht eigenlijk een jurkje (draag ik ook bijna nooit) maar ik kon geen leuke vinden. Waarom is toch tegen de tijd dat het seizoen eindelijk begint de uitverkoop alweer bijna voorbij?
The owls are not what they seem
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 14:31:

Ik een katoenen hotpant en daar ben ik vandaag gewoon mee naar de container en de supermarkt geweest Jij hebt meer lef dan ik
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 juli 2016 @ 14:36:

[...]

Jij hebt meer lef dan ik

Hier op straat val ik niet op.

En zo wel, dan boeit dat me dan weer niet.
quote:LadyL0101 schreef op 19 juli 2016 @ 14:34:

Ik heb zojuist in de middagpauze nog even een rokje gescoord in de uitverkoop. Die draag ik niet zo vaak maar morgen gaat het dan toch weer eens gebeuren. Ik zocht eigenlijk een jurkje (draag ik ook bijna nooit) maar ik kon geen leuke vinden. Waarom is toch tegen de tijd dat het seizoen eindelijk begint de uitverkoop alweer bijna voorbij? Irritant is dat, nu is het eindelijk warm ia de geschikte kleding weg.
quote:LadyL0101 schreef op 19 juli 2016 @ 14:34:

Ik heb zojuist in de middagpauze nog even een rokje gescoord in de uitverkoop. Die draag ik niet zo vaak maar morgen gaat het dan toch weer eens gebeuren. Ik zocht eigenlijk een jurkje (draag ik ook bijna nooit) maar ik kon geen leuke vinden. Waarom is toch tegen de tijd dat het seizoen eindelijk begint de uitverkoop alweer bijna voorbij?

Leuk, wat voor rokje?

Ik let nooit op de uitverkoop eigenlijk.
Wat is dat toch met die agenda's! De mijne klopt altijd netjes, die van mijn gesprekspartners daarentegen! Belt mijn assistente (die de vergadering via outlook maakte en bevestigde) mijn afspraak van 14.30 uur... 'Oh ik dacht dat het 15.00 uur was, maar ik kom er aan'. Geen sorry niets. Heb ik nog tijd voor deze meneer? Wat vinden jullie?
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 14:40:

[...]

Leuk, wat voor rokje?

Ik let nooit op de uitverkoop eigenlijk.Deze

Ik let er dus ook nooit op en ben dan meestal te laat. Had t twee winters geleden ook met winterjassen: is het nodig, zijn ze op (in mijn maat én leuk)
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 14:41:

Wat is dat toch met die agenda's! De mijne klopt altijd netjes, die van mijn gesprekspartners daarentegen! Belt mijn assistente (die de vergadering via outlook maakte en bevestigde) mijn afspraak van 14.30 uur... 'Oh ik dacht dat het 15.00 uur was, maar ik kom er aan'. Geen sorry niets. Heb ik nog tijd voor deze meneer? Wat vinden jullie?

Is dit de eerste keer voor deze meneer? Ja, dan heb je nog tijd. Vaker gebeurd? Dan niet.

Edit: alleen als je ook echt tijd hebt natuurlijk. En om 16.00 uur de tent sluiten natuurlijk
ladyl0101 wijzigde dit bericht op 19-07-2016 14:51
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:LadyL0101 schreef op 19 juli 2016 @ 14:49:

[...]

Deze

Ik let er dus ook nooit op en ben dan meestal te laat. Had t twee winters geleden ook met winterjassen: is het nodig, zijn ze op (in mijn maat én leuk)Pagina bestaat niet zegt-ie.
quote:LadyL0101 schreef op 19 juli 2016 @ 14:49:

[...]

Is dit de eerste keer voor deze meneer? Ja, dan heb je nog tijd. Vaker gebeurd? Dan niet.

Edit: alleen als je ook echt tijd hebt natuurlijk. En om 16.00 uur de tent sluiten natuurlijk

Hij is wel vaker slordig geweest met afspraken en opvolging. Maar het perenijsje wat ik net had heeft me milder gestemd

En ja hoor de sleutel gaat om 16 uur in het slot (met mij dan nog even binnen, maar het wordt niet heel laat).
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 14:52:

[...]

Pagina bestaat niet zegt-ie.

Weird... nog eens proberen

Nee dus, Gerry Weber vind plakken blijkbaar niet leuk
Nog een poging via tinypic dan. Poehpoeh, t lijkt wel werk

quote:LadyL0101 schreef op 19 juli 2016 @ 15:07:

Poehpoeh, t lijkt wel werk Stuur een factuur naar Sanoma voor verrichte werkzaamheden.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 14:41:

Wat is dat toch met die agenda's! De mijne klopt altijd netjes, die van mijn gesprekspartners daarentegen! Belt mijn assistente (die de vergadering via outlook maakte en bevestigde) mijn afspraak van 14.30 uur... 'Oh ik dacht dat het 15.00 uur was, maar ik kom er aan'. Geen sorry niets. Heb ik nog tijd voor deze meneer? Wat vinden jullie? je hebt hem voor een bepaalde tijd ingepland? Dan niet langer dan die eindtijd aanhouden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Echt hij kan me wat! Belt hij net dat hij het niet kan vinden door een wegversperring... Ik had ingepland tot 15.30 uur, dus hij kan retour want mijn volgende gast komt dan.
Heeft ienand nog n fijn gemakkelijk baantje voor me?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven