F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen,

Oh Nitro, die zien er lekker uit.. Helaas nog niet geprobeerd!!

Tieg, klinkt allemaal lekker druk, zeg. En die Daan... Lief dat je het gevraagd hebt aan je man.

Ik heb in mijn omgeving ook nog even rondgevraagd. En dat is wel alles wat ik er aan kan doen. Ik ga straks een mail sturen dat ik achter elke besliising sta die ze nu nemen, maar dat ik niet meer op de hoogte gehouden wil worden. Ik kreeg er gisteren een soort van weeen van.. Trek het me allemaal nog veel te veel aan.

Dok, klinkt goed van Maartje, fijn hoor...

En toen wist ik het niet meer... even teruglezen
Bedankt voor de tip Nitro, ga ik ze ook kopen, in het kader je moet alles een keer geprobeerd hebben toch

Wel goed dat jij ook een mammografie krijgt, is niet de eerste keer neem ik aan?

Lasse heeft vanacht weer zo lekker geslapen, om half 12 had hij nog een voeding toen wij naar bed gingen, en toen kwam hij om half 5. Vervolgens werden we om 7 uur wakker van Nina, lag hij nog lekker te pitten Enige wat ik me afvraag nu is of het wel goed is dat hij altijd op de rechterkant van zijn hoofdje ligt als hij op zijn buik slaapt, hij duimt namelijk met links. Krijgt hij dan niet alsnog een afgeplat hoofdje, of is dat gevaar inmiddels geweken? Nou ja, hij doet het in ieder geval, dan maar een platte kop!

Tieg, die brokkenpiloot van jou krijgt het wel voor de kiezen he! Nou ja, hij zal waarschijnlijk niet kleinzerig zijn later, dat is dan weer een voordeel. Heeft hij zijn fijne motoriek van zijn moeder geerfd??

Knie gaat gelukkig weer steeds beter, alleen als ik mijn been lang in 1 houding hou dan doet het wel pijn als ik weer ga lopen. Niet te lang op een stoel zitten dus bijvoorbeeld.

Vandaag zijn man en ik allebei vrij en kids extra naar kdv...straks gaan we lekker shoppen (hoewel man er minder enthousiast over is dan ik ) voor kleding en verjaardags- en kerstkadootjes.
Lau, fijn dat Lasse zo goed slaapt. Weet niet meer precies hoe het zit met het hoofdje... Marius draaide vanzelf zijn hoofd in zijn slaap..

En shop ze vandaag .. Wil ook!!
Goedemorgen!

Het is wel erg rustig hier. Heb nu eindelijk even wat meer tijd.

Tieg, die daan is wel een brokkenpiloot hoor. Schrok je er erg van? Een EHBO cursus is voor jou ook wel nuttig denk ik. Gelukkig ishet weer goed afgelopen.

Lau, blijft Lasse nu zo goed slapen? Geen idee hoe het met zijn hoofdje zit. Draait hij helemaal niet in zijn slaap met zijn hoofd? Nog lekker geshopt?

Marlee, hoe is het met je man?

Dok, wat fijn dat Maartje nergens meer op reageert, wat eten betreft.

Nitro, houd je het nog vol. Hoop dat het snel woensdag is je meer weet.

Hier alles ok. Vanmorgen (eigenlijk vannacht) de laatste keer bv gegeven . We hebben op het laatste moment ook nog even spruw erbij gekregen. Hoop wel dat Floor snel weer iets van ritme krijgt. Zal wel een groeispurt zijn. Ze begint nu ook ineens meer te kletsen, echt het gaga dada.

Ze maakt nu trouwens kabaal. Zal eens wat eten maken voor haar.
goedemiddag!

lau, lekker geshopt? ging dat ook goed met je knie?

En wat fijn dat lasse nu beter slaapt! Milan slaapt meestal ook op z'n buik. Is nina alweer opgeknapt?

Nico, dikke knuffel, wat een raar idee he, laatste keer bv. En dan ook nog spruw, balen! Maar dat geklets is dan wel weer super schattig.

Ik heb net een tuigje voor de kinderstoel gekocht voor milan. T is zo'n klimgeit, gisteren echt op nippertje gered toen ie er al uit was, dus dat is echt te gevaarlijk.

En mn ouders zijn gisteren wezen eten. Was heel gezellig, voor hun ook lekker afleiding met de kiddies. Maar ook wel raar hoor, mn moeder zei nog van, straks ga ik dood en dan kunnen de kinderen me niet eens herinneren.... zo'n naar idee. Dus hopelijk valt het allemaal mee en is ze nog heel veel jaar bij ons. Het goede nieuws is trouwens dat ze wel gelijk de uitslag kreeg van de leverscan, en die was goed!!! Maar woensdag volgt pas de rest van de uitslagen.

En ik krijg nu geloof ik voor de 3e of 4e keer een mammografie. Omdat ik in de risicogroep zit moet dat periodiek.

Ok, ik moet nog ff wat voor mn werk doen, dus ga hard aan de slag, liefs
krijg er tranen van in mijn ogen, van de opmerking van je moeder Nitro.... Hopelijk kunnen ze de schade beperken!

Nic, balen van die spruw zeg. Hoop voor je dat ze inderdaad snel in het ritme komt. Leuk hè dat gebabbel! Silvan doet mij na als ik de poes lok, met zo'n klakgeluid met zijn tong. Maar hij jammert nu ook mama als ie boos of verdrietig is. Dus moet moeders lopen! Wat gaat die ontwikkeling bij een 2e snel hè. Ze hebben nu natuurlijk ook wat om tegenop te kijken!

Lau, heerlijk dat je wat neer slaapt nu! En die val was toch wel lelijk, als je er nu nog wat last van hebt. Knap dat je het met die ex kunt vinden. Ik weet niet hoor, of ik haar in huis zou kunnen hebben. Maar voor je stiefzoon is het wel zo leuk natuurlijk.

Josje, hoeveel hyves heb jij?? Wordt telkens uitgenodigd, terwijl ik dacht dat we allang vrienden waren! Hoest daar?

En DANIELLEEEEEE, heb je het al wat rustiger?

Tieg toch, die Daan van jou heeft telkens wel mazzel hoor, met bulten ed. Hopelijk blijft het daarbij en niet dat ie straks ook nog dingen breekt...

Marlee, kan je man zich al wat zelf redden? En krijg je wel hulp? Bijna verlof!!!! Ook voor je man wel lekker denk ik, continue zorg Ja echt balen van Jazzy zeg. Ik heb nou hetzelfde met mijn hondje, maar die komt dus echt terug werd er vandaag gemaild. Aan de ene kant wel fijn want een deel van me miste hem toch wel. Maar moeten we ook a la minute een oplossing bedenken....

moet plaats maken voor vriend. per direct.
Jeutje, wat is het hier stil zeg.

Nitro, wat fijn dat in ieder geval de leverscan goed was. Nog niet alles mee gezegd natuurlijk, maar het is in ieder geval een positief bericht. Hopelijk krijgt je moeder woensdag nog meer goede uitslagen.

Lasse slaapt nogsteeds prima op zijn buik, alleen zaterdag op zondag heeft hij 2 uur gehuild tussen 4 en 6, leek last te hebben van jeuk op zijn hoofd, hij heeft een hele droge (hoofd) huid eczeem ook op zijn hoofd. Iemand een idee wat ik daar op kan smeren? Maar verder heeft hij de afgelopen nachten steeds maar 1 voeding gehad en is hij daarna weer lekker gaan slapen.

Verder voel ik me niet lekker
Hallo, ben ik weer even. Heb de laatste pagina terugegelezen, en moest wel even slikken bij de opmerking van de mama van Nitro. Pff, ik wens jullie sterkte, heftig zo hoor.

Hier is het nog steeds niet rustig, en dat wordt het voorlopig ook niet, want ik ga fulltime werken vanaf vandaag, 1 december. Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen binnen ons bedrijf waardoor ik meer verantwoordelijkheden krijg, een superleuke functie met een nog veel leuker salaris. P. gaat dan een dag minder werken. Ik ga zelf 36 uur werken, 4 dagen en dan nog 4 uurtjes thuis 's avonds en in de weekenden verspreid. Op woensdag ben ik nog wel gewoon thuis. Het komt me zomaar in de schoot geworpen, heel bijzonder. Ik had wel hard gewerkt de laatste tijd, maar blijkbaar hebben ze dat ook gezien en willen ze me nu de kans geven heel snel door te groeien. Leuke drukte dus.

Wij vieren wel Sinterklaas hier. Ik merk dat Lars en Koen met Jesse meedoen en die snapt het allemaal supergoed. Toen Jesse bijna 3 was, snaptje hij er niet zoveel van als Lars nu, maar die wordt natuurlijk door zijn grote broer meegetrokken in het Sinterklaasgeweld. Ik heb een megapartij Playmobil gekocht op MP, en heb voor ieder van de boys nu 6 pakjes (1 grote en 5 kleintjes), voor Koen zit er wat oud Playmobil bij, auto's zonder kleine stukjes. En dan heb ik ook nog wat grote dingen, vliegtuig en ark van noah achtergehouden voor de verjaardagen van de twee grote kerels in maart. En ze hebben ook al Sinterklaas gehad bij beide oma's en bij allebei de werkgevers. Tis wel mooi zo.

Hier wel weer een ziek kindje, werd vandaag gebeld (lekker op de eerste dag van mijjn nieuwe contract) dat Koen alles overgegeven had, of ik hem wilde ophalen. Ja natuurlijk, was 1 hoopje ellende, zo zielig. Heb hem thuis in bed gelegd, heeft ie 3 uur geslapen, en daarna flink gedronken en eierkoek en boterham gegeten, en dat zit er nu nog steeds in. Op hoop van zegen dus voor de nacht.

Ga zo nog even zingen, zijn aan het repeteren voor een optreden op 10 januari van de Harleyclub hier. Wel grappig, heb geen idee wat voor soort publiek dat is.

Ik zal er niet heel veel zijn hier, dat lukt me niet in zo weinig overgebleven tijd, maar wil iemand me op Hyves van hele spannende nieuwtjes of hele erge dingen die gebeuren op de hoogte houden? Ik probeer wel af en toe bij te lezen, maar merk dat het me niet zo vaak lukt. En ik vind het wel leuk om nog een keer wat af te spreken, dadelijk in het nieuwe jaar of zo?

Groeten,

Daan
Aarcchh! Laptop van vriend, verkeerde knopje, weg tekst!!! Zucht.

Hier ook vochtige ogen bij de opmerking van Nitro's mam. Je moet er toch niet aan denken.. En dan al voor de 3e keer in de rats, bah! Veel sterkte woensdag.

En Daan juist fijn nieuws, mooie baan en mooier salaris. gefeliciteerd! Ik kan je wel vertellen dan 36 uur werken, een gezin en nog wat huishouden niet bevorderlijk zijn voor een actief forumleven. En dan zing ik nog niet eens.. Nou ja, alleen bij 'Muziek op schoot voor peuters', maar dat telt niet..

En Milan nu pas gevaarlijk in de kinderstoel? Maartje stond er vorige week al achterstevoren in om ons te kunnen zien! We schrokken ons dood en sindsdien zit ze vastgegespt. Wordt vast net zo'n brokkenpiloot als Daan. Die opteert voor "Meeste littekens op een zo klein mogelijk oppervlak"?

En Nico, einde bv, jammer he? Maar na een tijdje is het ook wel weer makkelijk op sommige punten (niet meer kolven!) Maartje weet nu al niet meer wat ze met een tiet moet, trekt er alleen aan! (Auwtsch!)

Als de kids wat groter zijn is Sinterklaas trouwens zo leuk! Zoals Lisa vanochtend glunderde toen een een kadootje in haar schoen zat. Ze had er gisteren ook heel vaak "Sinterklaas Kapoentje" voor gezongen. Het bleek een marsepeinen varkentje te zijn. Toen ze begreep wat het was werd hij vakkundig ontdaan van zijn oogjes, oortjes, staart en neus Daarna gaf ze het lijfje terug met de mededeling dat ze het toch niet zo lekker vond en dat ik het maar verder op moest eten... Nou ben ik er ook niet echt dol op, dus papa mag zich uitleven.

Toen wilde ze wel pepernoten op brood... Die kun je best malen in een keukenmachine of hakmolen, ik had chocopepernoten, was heeeerlijk als kruimels op brood!

Wat is er anders aan truffelpepernoten?
Over here !

Probeer vanavond even bij te lezen. Naai me helemaal suf Achter de naaimachine dan ...
Ha onze twee verloren dames zijn er weer!

Daan, wat leuk om van je te horen! Wel heel erg fijn dat je harde werk niet onopgemerkt is gebeleven, en je een leuke promotie hebt gekregen. en voor je man was het geen probleem om minder te gaan werken?

En optreden voor de Harleyclub, stoer zeg!

Josje, t gaat dus goed met je webwinkel, leuk! En hoe is t verder met je?

Lau, zielig zo'n jeuk op z'n koppie, misschien iets van vaseline oid om het iets te verzachten?

Jeejte, dok, maartje nu al! Wat een snelle zeg! En dus ook vastgegespt. Ella ging dat pas doen toen ze al kon lopen, en toen hebben we de beugel eruit gehaald zodat ze er zelf in en uit kon klimmen.

Ella was ook helemaal verguld trouwens met een gevuld schoentje, echt super schattig! en keihard liedjes zingen. Echt leuk! Milan vond vooral de pepernoten interessant.

Pepernoten op brood klinkt ook erg lekker!

net gebeld door mn moeder, dat ze ipv morgen door de telefoon nu al vanmiddag uitslag krijgt, en dan in gesprek met de oncoloog in t ziekenhuis. Ben zenuwachtig!!
Nitro, spannend. Als ze het door de telefoon doen is hopelijk al een goed teken. Ik duim voor je.

Daan, wat superleuk een nieuwe baan. Fijn dat je harde werk niet onopgemerkt is gebleven. Dus jullie werken nu allebei 4 dagen. Lijkt me enorm pittig met 3 kids. Vind namelijk 3 dagen met 2 kids al meer dan voldoende.

Ik geloof dat ik ook eens wat beter op mp moet gaan zoeken. Vooral voor buitenspeelgoed (straks) en duplo.

Dok, vind het inderdaad jammer eind van de bv. Ook wel weer lekker, hoef niet meer op te letten wat ik eet. 's nachts is het minder want moet nu naar beneden voor een fles ipv even de borst bloot. Als de stuwing nu weg is en ik ook nog iets van een borst overhoudt ben ik blij.

Je moet je kids trouwens alleen dingen geven in de schoen die je zelf ook lekker vindt. Als ze het dan niet willen kan je het zelf nog opeten. Tim is helemaal wild van schuimpjes, chocolademuntjes en pepernoten interesseren hem niet.

Josje, klinkt goed hoor dat je zoveel naait. Ben jaloers. Wil ook weer naaien (niet alleen achter de naaimachine, hihi). Hopelijk komt er ook nog weer tijd vrij. Dit jaar nog even klusjes in huis doen.

Hier alles dus goed. Verbaas me erover hoe snel de maandag en vrijdag op moment omvliegen. Eerder had ik nog tijd voor het forum of mezelf. Ben nu echt alleen maar met de kids bezig en de dag vliegt om. Zal over een poosje wel weer minder zijn als Floor gaat kruipen.

Heb zondag dus laatste keer bv gegeven. Vannacht pas stuwing gekregen en dan ook nog maar in 1 borst. Was dus wel goed om te stoppen. Floor eet echt als een bouwvakker, niet normaal. Haar schema nu.

7:00 fles 200 ml met 3 el bambix

9:30 fruit (bijna 1 stuk)

11:30 fles 200 ml

15:00 fles 200 ml

17:30 groente (klein potje)

20:00 fles 200 ml met 3 el nutrix.

ergens in de nacht tussen 3 en 6 nog een fles van 200 ml

1 van de 4 flessen overdag drinkt ze maar voor de helft leeg. Tijden overdag hangen een beetje af van de nacht.

2 weken geleden zat ze nog op 4 fles/borstvoedingen en nu ineens weer 5.

Oja, R is ook een leuke. Lig ik in diepe slaap. Maakt hij me wakker om te vertellen dat Floor wakker is. Kan ik eruit om haar de FLES te geven.

Tim slaapt nu wel weer redelijk door, wordt nu eindelijk weer rond 7 uur wakker ipv 6 uur. Hij heeft wel een dikke maand nodig gehad om aan de wintertijd te wennen.

Oke, moet weer aan het werk. Tot later.
Nitro, nog geen nieuws?

Zit hier volgens mij tegen een borstontsteking aan. Argh. Ga over 5 minuten naar huis en direct aan de kolf hangen. Hopen dat het nog goed gaat.
De kanker zit overal in dr botten,=: in armen, benen, ruggengraat, schedel, echt overal. Maar het goede nieuws is dat het helemaal niet in de organen zit.

Ze gaan nu eerst met chemo starten om te kijken hoe t daar op reageert.
Oh heftig zeg. Hoop dat er een goede kans is dat de chemo de kanker weer wegkrijgt. Het is zo'n rotziekte. Gelukkig niet in de organen. Hebben ze iets gezegd over de prognoses?
jemig nitro.....
Gets Nitro, da's geen leuk bericht...

Daan, gezellig dat je even langs komt waaien! En goed van je promotie, dat is altijd prettig nieuws.

Nic, kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt om gestopt te zijn met de borstvoeding.

Dok, ook al zo'n lekker stuntvrouwtje? En lekker, pepernoten op brood Kun je ook gewoon in een verpakking kopen toch?

Lau, al uit over pakjesavond?

Josje, leuk dat je webshop goed loopt en je veel achter de naaimachine mag zitten.

Hebben jij en Nic nog een tip voor een naaimachine? Zit een beetje te twijfelen namelijk. Ik heb momenteel een oude naaimachine van mijn moeder te leen, maar die moet op dit moment voor een onderhoudsbeurt. Nu twijfel ik of ik dus zelf een nieuwe zal kopen, die hopelijk ook wat kleiner is en wat minder ruimte inneemt... Jullie nog tips?

Cees, hoest verder? Nog beestjes uitgebroken? En alles rond voor vrijdag?

Hier een druk weekend gehad. Zondag sinterklaas gevierd bij schoonfamilie. Wel heel gezellig, behalve dan dat Daan halverwege geen pakjes meer wilde uitpakken, en Tessel de hele boel ondergespuugd heeft. Wel vervelend, gisteren heeft schoonmoeder uiteindelijk de hele dag opgepast (ze was al vrij omdat ze 's avonds ook op zou passen), en vandaag is ze ook nog niet helemaal fit. Hopelijk gaat het wel gauw beter. Daan is inmiddels ook aan de diarree lijkt wel, dus ik hoop dat het voor het weekend allemaal weer beter gaat...

Gisteravond toch nog gezellig met man naar Carre geweest, naar een voorstelling van Herman Finkers. Was wel leuk, alleen wel een totaal andere show dan hij voorheen had. Uiteindelijk lagen we allemaal veel te laat in bed, dus straks ga ik lekker slapen...

Tot gauw maar weer
Nitro wat een kl*te nieuws voor je moeder! Vol aan de chemo dus, bah!
Oh Nitro, wat een kl*te nieuws .. Nu maar hopen dat de chemo aanslaat. Gelukkig niet in de organen, dat is toch een positief puntje....

Daan, dat klinkt wel erg goed, een nieuwe baan.. En erg druk...

Lau, voel je je al beter??

Cees, toch wel fijn dat je je hondje terug krijgt, maar ik begrijp dat je meteen een nieuwe plek moet zoeken?? Waarom kon hij niet blijven (heb ik waarschijnlijk overheen gelezen)..

Nic, laatste keer bv, weer een hele stap zeg.. En spruw, dat lijkt me erg vervelend..

En verder weet ik het al niet meer.. Dementie is hier in ernstige vorm toegeslagen, ga zo even terug lezen..

Met man gaat het goed, elke dag weer een stukje beter. Nog 3 dagen werken en dan verlof.. En ben er ontzettend aan toe. Sinds gisteren opeens last gekregen van mijn bekken.. Maar ook positief nieuws, kleine uk is gedraaid... Maandag een echo gehad en hij lag keurig met z;n hoofd naar beneden.. Dat is wel een opluchting.
Joepie Marlee een gedraaide uk

en bijna verlof
G*dver Nitro, wat een kutnieuws! Hebben ze niets gezegd over haar kansen? Of is het eerst gewoon maar beginnen met de chemo? Hoe voelt je moeder zich verder?

Man en ik zijn allebei ziek, echt klote. Mijn moederkomt zo om voor de kindjes te zorgen want valt vies tegen vandaag.

Marlee wat fijn dat ie gedraaid is! Hoe is het verder thuis? Kan je man zich alweer goed zelf redden?

Ik ga weer even rustig op de bank zitten.
Shit Nitro, wat een rotnieuws. Hebben ze iets gezegd over de verwachtingen van een chemo? Ik hoop zo het beste voor jullie, zit hier echt met kippevel. Heel veel sterkte.
ha ladies,

bedankt voor alle virtuele hugs! Wat nu de verwachtingen zijn is erg onduidelijk. Dinsdag begint de eerste chemo. En ondertussen nog meer onderzoeken. Omdat het al heel veel in de botten zit, moeten daar misschien nog spoedbestralingen met radiotherapie tussen door. Of het verstevigen van armen met bv een metalen pin. Hoop gedoe allemaal en ook ontzettend veel onduidelijkheid. Nu eerst duimen dat de chemo goed aan slaat en dan maar kijken hoe t verder gaat.

Ik geloof dat we ondertussen wel wat over de ergste schok heen zijn .Nu weet je wat het is, en dat het niet direct levensbedreigend is. En mn moeder is een echte vechter. Dus we blijven hoop houden.

Lau, wat hebben jullie? Griep allebei? Wel fijn dat je moeder kan komen helpen! dat scheelt wel een stuk.

Marlee, wat super dat uk gedraaid is! En nog maar drie dagen, heerlijk.

Tieg, wat jammer dat sint niet helemaal was zoals t je zou willen. kreeg daan zoveel dat ie niet meer wilde? Of gewoon erg onder de indruk? en ook al ziek. Lijkt echt te heersten op t moment. Sterkte ermee.
Goedemorgen!

Nitro, blijft toch wel een heel heftig verhaal hoor. 2 weken geleden was er nog "niets" aan de hand en nu zit je moeder ineens volop in het traject. Ik hoop dat het allemaal snel aanslaat. Maar hoe dan ook chemo en bestralingen zijn wel zwaar zeg.

Lau, hoe is het bij jullie? Al ietsje opgeknapt? Fijn dat je moeder kon komen helpen.

We hebben weer allemaal een nachtje doorgeslapen (tot 6:15). Floor heeft de 4de fles pas om half 11 gehad en die moest ik wakker maken vanmorgen.

Tim is nu helemaal in de ban van sint en piet. Bij de opvang liep er volgens hem steeds een zwarte piet op het dag. Ook maakte hij zich zorgen dat de kadootjes die via de schoorsteen naar binnen kwamen kapot zouden vallen op de grond. Een kussen neerleggen vond hij wel een goed idee. Er ligt nu dus een kussen bij onze haard

Nog 2 dagen en dan staat hij helemaal te stuiteren bij mijn schoonouders voor die enorme berg kado's. Zo grappig die piet op het dak, dat koppie erbij
wat een rust hier! Iedereen aan t sinterklazen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven