F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dus je ziet er weer mooi uit vandaag Cees.

Lau, heb je nog een beetje geslapen?

Misschien is Lasse toch wat aan het regelen omdat de voeding bij jou terugloopt. Misschien eens op het bv topic vragen. Daar zitten mensen die er meer verstand van hebben.

Hier ook geklungel met Floor maar niet zo erg. Gisteravond om 8 uur gevoed. Ze moet het dan kunnen redden tot 7 maar vannacht om half 2 nog een fles gehad en vanmorgen voor 7 uur was ze ook alweer wakker voor de voeding.

Vanavond kolf ik nog wel een keertje en dan krijgt ze de fles en dan morgen laat ik die avondvoeding ook maar vallen. Als ik dan slecht slaap van de stuwing is niet zo erg want vrijdag hoef ik niet te werken.
Lau, hoe is het vannacht gegaan?? Een dikke ...

En een dikke voor iedereen!! Heb helaas niet alles teruggelezen!!

En natuurlijk nog Lieve Sil, gefeliciteerd... Een beetje laat, sorry!!

Man is sinds zondag weer thuis, wel fijn. Maar ook af en toe een beetje lastig want hij kan helemaal niks .. Doe het allemaal met liefde maar het wordt wat zwaar.. Gelukkig gaat het elke dag een stukje beter. Volgens mij is beeb nog niet gedraaid, maar ik krijg maandag een echo.. ben dus wel heel benieuwd.. En nog twee weken werken, eerste verlof dag is 8 december.. Kan eerlijk gezegd niet wachten!!

Ga gauw nog wat doen hier, stervensdruk op mijn werk en nog maar 6 werkdagen te gaan ...
ff ego * mn moeder heeft vorige week plekjes in dr nek weg laten halen, en u blijken dat uitzaaiingen te zijn van kanker van 13 jaar geleden... k.u.t.!!!

Ze moet nu vrijdag heel de dag naar t ziekenhuis voor bot en leverscans e.d. om te kijken waar het allemaal zit.

Echt super klote dus!

sorry moest het even kwijt, kom later op jullie reageren.
Nitro wat schrikken. Ik hoop dat het gaat meevallen. Mag ik vragen wat voor kanker ze heeft gehad? Krijgt ze snel de uitslag na alle onderzoeken van vrijdag?
gadver nitro...... heel veel sterkte, wat een ontzettend kl**tennieuws zeg...
ik twijfelde of het een leuk idee was om mijn gastkindjes voor/ van Sinterklaas een Kika Beer te geven, maar na Nitro's berichtje besloten het wel te doen.

Zo naar hoe dichtbij die ziekte ineens weer kan komen.

Was oo kerg bang voor Marlee's man, maar daarvan verwachten ze toch datt goedaardig is toch?
goedemorgen,

Nico het is borstkanker. dat heeft ze al twee keer eerder gehad, een keer 13 jaar geleden en een keer 4 jaar geleden. En het is nu een uitzaaiing van die keer van 13 jaar terug.

Naar is dat wat ze nu gevonden hebben in haar hals zit, terwijl uitzaaiingen normaal eerst naar botten / lever / longen gaan. Dus ze zijn erg bang dat het al op veel meer plekken zit.

En ze krijgt pas woensdag uitslag van de onderzoeken omdat het eerst in een oncologisch team moet worden besproken.

Dus het nare is dat je nu alleen weet dat het slecht is, maar hoe slecht... pff dat is nog even afwachten.
Marlee, fijn dat je man thuis is! Krijgt hij nu nog nabehandelingen? of wat is nu verder het plan? En nog maar twee weken werken, lekker!!!

Lau, gaan de nachten al wat beter?

En Casey, is de poes al op muizenjacht?

Nico, hoe is t vannacht gegaan met Floor, weer wakker geweest?
Wachten tot woensdag duurt dan nog wel lang zeg...

Voelt ze het lichamelijk ook dan? Bleeehh, verschrikkelijke ziekte. Maar wat raar dat het dan van 13 jaar terug is, en niet van 4 jaar. Hebben ze het toen niet ontdekt? Ik weet niet hoe dat allemaal werkt hoor, maar hoe weten ze nou dat het van die 13 jaar terug was?

Kat durft nog niet zo goed de woonkamer uit. En ik kan de deur ook niet hele dag open laten, omdat de kinderen dan allemaal de gang op kruipen/ rennen. En het tocht.

Wel fijn als de kattenbak straks op gang kan.

Hier weer ellende met het vee gehad vd week. Varken en geiten liepen bij de buren in de tuin. Moesten dus weer terug, maar ik was aan het werk. Buurvrouw is hier bij de kids gaan zitten en ik ben uur met dat varken bezig geweest. Daarna moest ik snel nog het gat zoeken en voorzien van schrikdraad.

Terug in huis waren er 2 babies aan het huilen, ontroostbaar. Dus ik heb potje mee staan janken. Volgende dag zelfde ellende, gelukkig het varken niet.

Dus mocht iemand er belang bij hebben.... ;-p

Lau, hoest nu>?
Nitro, wat een kl*te nieuws, ik hoop voor jullie allemaal dat het meevalt..

Vind het een goed idee, Cees.. die Kika beren. Ik heb er ook twee gekocht (al een tijd geleden). Het is niet alleen voor een goed doel, maar ze zijn ook nog echt heel erg leuk. Heb je trouwens nog een kat nodig ? Kreeg gisteren een mail over Jazzy, dat het nog steeds niet goed ging bij dat meisje. Baal ervan dat het niet goed gaat, maar baal er eigenlijk nog meer van dat ze me na 2,5 jaar nog blijven mailen, hierover. Had het met veel pijn en moeite afgesloten.. Dus als jullie nog iemand weten??

Met man gaat het iedere dag beter dus dat is gunstig. En bij hem was het inderdaad gelukkig goedaardig!!

Nitro,
Nitro Klinkt inderdaad niet goed, uitzaaiingen in de nek. Wat duurt dat wachten lang dan he op die uitslagen. Sterkte meis.
Marlee, wat fijn dat man weer thuis is, hoewel volledige verzorging in zh was voor jou wat minder belastend natuurlijk. Hoop dat man snel weer volledig zelfverzorgend is Jij kan in ieder geval je verlof straks heel goed gebruiken!

Nic, ik kan je wel zoenen! gisternacht van ongeveer 1 tot 4 met Lasse in de weer geweest, tot ik aan jouw moest denken! Lasse op zijn buik gelegd, en toen heeft hij heerlijk liggen slapen tot half 10

Afgelopen nacht ook op zijn buik gelegd, hij is 1 keer wakker geweest voor een voeding, en daarna tot half 7 geslapen vanochtend Hoop dat dit blijvend is. Ik vind het op de buik slapen nog wel wat eng, ook omdat hij nog niet zelf kan omrollen ofzo, maar hij kan natuurlijk prima zijn hoofd optillen enzo, dus zal wel goed komen.

Gisteravond fotoshoot gehad met gezin van mijn broer erbij, Nina vond het prachtig, die was heel boos dat we de studio weer uitmoesten. Hoop dat de fotoos mooi geworden zijn.
Oo, ben alweer veel te lang niet geweest! Allemaal dingen gemist, Nitro vooral! Wat erg! En wat raar toch dat die kwaadaardige cellen zich soms zo lang koest kunnen houden. Meestal wordt je na 4 of 5 jaar 'genezen' verklaard...toch niet altijd.

Marlee-man gelukkig weer thuis, moet vast ook nog een tijd wachten op de uitslag, duurt altijd zo belabberd lang. Als ik een celmonster opstuur krijg ik de volgende dag al uitslag en van een knobbeltje meestal na ongeveer 1 week. Bloedonderzoeken een paar dagen. (Als ik ze zelf doe: 10 minuten)

Van andere orde, maar toch balen dat Jazzy nog steeds niet lekker gaat daar. Waarom hebben ze dan niet zelf nog verder gezocht naar een beter plekje intussen?

Gaan jullie trouwens nog echt Sinterklaas vieren? Ik wilde het volgend jaar pas doen, maar als alle kindjes wel kadootjes krijgen en Lisa niet is ook een beetje sneu.
Ahhh Marlee, had een week eerder die mail gekregen dan had hij hier misschien wel gewoond! Waarom gaat t daar niet goed dan?

Hetzelfde heb ik met mijn hond. Gaat daar niet 100% goed door de andere hond, dan heb ik m liever weer hier eigenlijk.

Jee Lau, dat is fijn!! Je hebt toch van die ademhaalmatrasjes die alarmeren als het kindje niet meer ademt? Maar ben je nou wat opgeknapt van beter slapen?

Dok, beseft Lisa wel wat sinterklaas inhoudt dan? Anders 1 kado voor haar en Maartje ofzo? Hier komen 2 pieten langs. Heb al een zak bij action gehaald en nu nog vullen. Ben dus druk op MP bezig, maar geen tijd om het spul op te halen.

De beren kan ik evt vandaag al ophalen, dus ben ik voor de gastkindjes in 1 klap klaar. (en 2 voor mijn eigen boyz)
Wij vieren sinterklaas klein, alleen met mijn ouders. Marius heeft sint heel goed door en zet dus ook regelmatig zijn schoen en zingt zelf een sinterklaas liedje...

Balen zeg, Cees. Had ik de mail maar eerder gekregen. Het probleem is dat het meisje bijna nooit thuis is en als ze thuis is heeft ze niet de puf om Jazzy aandacht te geven en dus gaat Jazzy flink miauwen en vragen om aandacht. Zo blijf je een beetje in een cirkel doorgaan...

Wat vervelend van je hond trouwens!! Heb ik denk ik overhene gelezen dat hij weg moest of het is dementie.. kan ook nog..

Lau, klinkt goed dat slapen van Lasse. Marius is ook al van baby af aan een buikslaper...
Goedemorgen!

Lau, wat super dat Lasse zo goed heeft geslapen. Had niet verwacht eigenlijk dat het echt zou helpen maar fijn zeg. Kan me voorstellen dat je het nog wel wat eng vindt, zou ik ook hebben.

Hoe is het met je knie?

Cees, hoe komt er toch iedere keer een gat in de omheining. Knagen die beesten dat ook kapot? Kan me voorstellen dat je daarna even met de beebs hebt staan meejanken.

Nitro, al 2 keer kanker gehad. Kunnen ze aan het type zien of het hetzelfde is als 13 jaar terug? Je zou bijna hopen op een nieuwe, dat het dus huidkanker zou zijn zodat er niet al te veel uitzaaiingen zijn. Ik duim voor jullie.

Marlee, wat vervelend dat ze blijven mailen over Jazzy. Ze kan zelf toch ook een oplossing zoeken. Ik zou niemand weten.

Gaat het alweer wat beter met je man. Kan hij zichzelf al iets beter verzorgen zodat jij ook wat meer rust krijgt. Knap hoor dat je het zo goed volhoudt en ook nog eens hoogzwanger. Lekker bijna verlof.

Dokkie, ook lekker druk. Wij doen thuis niet echt aan sinterklaas. Tim heeft 2 keer zijn schoen gezet en vanavond mag hij nog een keer. Pakjesavond doen we niet omdat we 6 decembr bij schoonouders een hooge berg met kado's hebben. Ook al op het werk gehad en bj gastouder. Volgende week nog bij de opvang. Volgend jaar ontkomen we er niet meer aan denk ik. Misschien kunnen we het dan nog zo draaien dat we sinterklaas vragen om de kado's bij opa en oma te brengen.

Floor heeft wel weer doorgeslapen maar wel om half 8 fles 180 ml bv gehad en om half 10 nog 100 ml kv. Ze had echt weer honger. Vindt het zo raar, het is net of de bv niet meer genoeg vult. Vanaf vandaag doe ik alleen nog de ochtend voeding en dat zal dan wel zondag of maandag voor het laatst zijn. Kan ik het weekend het restje in de diepvries nog opmaken, dat is nog 1 of 2 voedingen.

Ze eet verder ook best wel veel, ongeveer 50 gram fruit en 50 gram groente en dan 3 flessen van 180 en 1 van 100 ml. En de laatste dagen dus 's avonds ook nog weer 1 extra van 100 of 180 ml.

Ze zal het wel nodig hebben. Misschien zit ze in een groei of ontwikkelings spurt.

Tieg en Josje, waar zijn jullie?

Zou danielle al minder druk worden. Zal nog een keer ene berichtje op hyves zetten.
Wij vieren eigenlijk geen sinterklaas, altijd kerst. Maar bedacht me gisteren dat het toch wel leuk zou zijn om een klein iets te doen. Stiefzoon is er sinterklaasavond en hoewel hij volgende week 14 wordt vind hij het geen probleem om sinterklaas te vieren met zijn zusje en broertje hoor

De zondag na sinterklaas vieren we zijn verjaardag bij ons thuis, dus dan hebben we volle bak aan familie, en ook ex van A komt (het is tenslotte haar zoon). Kan op zich prima met haar overweg hoor, maar heb nooit zoveel zin in dat ze bij ons is met dit soort dingen. Maarja, geen drama natuurlijk. En ik kan moeilijk zeggen dat hij zijn moeder niet mag uitnodigen op zijn eigen verjaardag.

Vroeger thuis deden we altijd gourmetten met sinterklaas en kadootjes, misschein dat wij ook maar moeten gourmetten, weet alleen niet of dat zo´n succes is met Nina. Iemand van jullie al gourmetervaring/tips?
Zo´n alarm-matrasje lijkt me niets Cees, was laatst ook een topic over hier trouwens. Lasse slaapt wel sowieso al op een airosleepmatje, die ligt op het matrasje.
Hmm, gourmetten gaat redelijk maar duurt voor Tim iets te lang. ook omdat hij zelf niet zoveel kan doen. hij mag wel wat in de pannetjes gooien maar verder niet omdat die dingen gloeiend heet zijn.

Wat we er dan eventueel wel bij doen is pannenkoekenbeslag of geklutst ei.

Denk dat ze er over een jaartje meer aan toe zijn, Tim tenminste.

Misschien kan je zelf pizza maken, samen de pizza beleggen. Is ook leuk en kan je je vingers niet bij branden. Na heb bakken pas.

Weet niet of dat voor je stiefzoon ook kan eigenlijk.
lau, wat goed dat buikslapen helpt! ik wilde ook een aerosleep aanraden, maar die heb je dus al. Dan kan buikslapen verder toch niet echt kwaad lijkt me!

en kan me voorstellen dat je niet op de ex van je lief zit te wachten, maar wel fijn dat de relatie toch nog zo is dat jullie wel gezamenlijk de verjaardag kunnen vieren, dat lijkt me voor hem ook wel erg fijn.

Gourmetten nog niet geprobeerd, lijkt me nog iets moeilijk omdat ze zoals nico ook zegt nog zo weinig zelf kunnen.

Wij vieren thuis met z'n viertjes nog sint op 5 dec. gewoon omdat ik t zo leuk vindt eigenlijk :-) en afgelopen weekend met de fam bij mn ouders gevierd. dus kiddies worden zwaar verwend.

Nic, floor drinkt echt veel dan he! Milan is momenteel ook zo'n vreetzakje. maar dan zullen ze t gewoon wel nodig hebben. Wel lastig zo'n afbouwperiode.

En als je berichtje bij Daan achterlaat, doe je haar dan de groetjes!!

Marlee, wat vervelend dat je daar idd mee lastig blijven vallen, Zit jij telkens weer met dat nare gevoel.

Casey, wat een beestenjacht telkens, wel balen dat ze steeds weer ontsnappen. heb jij gewoon zulke slimme dieren? En gaat t goed met de poes en de kindjes?

ze hebben de uitzaaiingen onderzocht op t lab, dus daardoor kunnen ze precies zien dat het de kanker van 13 jaar terug was. Dat was een andere soort dan die van 4 jaar geleden. Vandaar. Voorlopige even afwachten dus, maar t lijkt niet erg positief.
Ja, dat bedacht ik me eigenlijk ook, dat gourmetten voor Nina nog te veel is en te lang duurt. Zal nog eens even nadenken over andere leuke sint-eet-dingen.

Hoe oud is je moeder Nitro? Ze (jullie) heeft het dus al aardig voor de kiezen gehad met 2 keer borstkanker. Echt een klap als het dan toch weer terug is zeg.
lau, misschien is poffertjes leuk? (en lekker).

mn moeder is nu 60. Dus ik mag over twee weken ook weer naar t ziekenhuis voor een mammografie voor de zekerheid.
Hier ben ik!

Nitro balen van je moeder, en heel veel sterkte voor jullie de komende tijd. Waarom moet jij dan nu een mammografie hebben? Is dat preventief omdat het nu bij je moeder geconstateerd is, of heeft het te maken met dat regelmatige onderzoek dat je vanaf een bepaalde leeftijd krijgt?

Lau, geen ideeen voor Sinteten. Gourmetten lijkt me nog wat te lang duren inderdaad, plus dat ik het ook nog best eng vind omdat het hartstikke heet is. En prettig dat de oorzaak voor het mindere slapen van Lasse gevonden is. Kan me voorstellen dat je het wel wat minder vindt, maar het zal vast goedkomen.

Hier trouwens wel Sinterklaas. Komend weekend bij schoonmoeder, met broers en zussen van man, en de zondag na Sinterklaas bij mijn familie. Plus volgende week bij het kinderdagverblijf, op het werk gelukkig niet. Wel nog een aantal keer de schoen zetten, thuis verder ook geen sint meer.

Nic, Floor eet dan best goed, jammer dat de voeding terugloopt. Maakt ze niet een groeisprong of zo, dat ze zoveel eet?

Cees, wat een toestand met alle uitgebroken beesten, kan me voorstellen dat het huilen dan nader staat dan het lachen... Hoe gaat het verder met de verbouwing, lukt het wat?

Marlee, fijn dat man weer thuis, is, en dat het wat beter gaat met hem. Wel minder dat het met Jazzy niet zo lekker gaat. Ik heb bij man al gepolst of hij zijn collega wil vragen, die was dacht ik op zoek naar een kat.

Dok, ook al zo druk dus! Hoest met Maartje, reageert zij nog op dingen met eten trouwens?

Hier ook druk, met cursussen, oudercommissie, werk, kinderdingen. Dinsdag thuisdag, vriendje van Daan kwam spelen. Onwijs gezellig en leuk, Daan trok hem meteen zijn kamer in om die te laten zien, en alles moest tevoorschijn getoverd worden. Zijn de heren met z'n tweetjes in de keuken aan het spelen met de bakfiets, horen moeder van het vriendje en ik ineens een flinke bonk en vervolgens Daan flink huilen. Is hij met zijn kin ergens op geklapt, en heeft hij er een gat zitten Kortom, ik kon uiteindelijk met de kinders nog gezellig naar de huisarts om het te laten plakken...

Lekker klungelig weer. Maar hij is wel goed geinstrueerd, de pleister mag er niet af van hem, en hij mag niet nat worden. Dus toen ik even wilde kijken vanavond en de randjes weer wat aanduwde, was het meteen "niet aankomen mama".

Verder alles goed hier, erg moe, maar goed. Nu ook Grey's afkijken, en dan gauw naar bed.
quote:tieger schreef op 27 november 2008 @ 22:05:

Dok, ook al zo druk dus! Hoest met Maartje, reageert zij nog op dingen met eten trouwens?

Maartje reageert nergens allergisch op tot nu toe. Zelfs paar slokjes gewone melk gaven geen reactie meer. Alleen brood met soja-meel weet ik niet helemaal zeker, want ze was huilerig maar werd even later ook ziek.

Dus toen ik even wilde kijken vanavond en de randjes weer wat aanduwde, was het meteen "niet aankomen mama".

Verder alles goed hier, erg moe, maar goed. Nu ook Grey's afkijken, en dan gauw naar bed.
goedemorgen,

Tieg, wat zielig zeg voor Daan! Arm jongetje en arme mama.

En iemand al de truffelkruidnootjes geprobeerd? Die zijn lekker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven