Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Dan maar weer zo?

Leo, was dit genoeg zo? Jij wou controversiële toestanden. Maar daar zijn we niet zo goed in, te lief...
Alle reacties Link kopieren
Krentenbol kaas is saai.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 11:14:

Dat prinsessentopic had ik gelezen trouwens maar ik kan daar dus niet tegen.

Erg he?

Ik word altijd driftig van dat soort mannen en dan ga ik ruzie maken.

Komt omdat ik vrouwen doorgaans zó veel leuker vind dan mannen.O, ik trek dat soort mannen ook heel slecht. Maar ik moet dan zo lachen om al die vrouwen met hun popcorn en snedige opmerkingen. Echt, dat mannen het überhaupt nog durven, dat soort topics hier openen.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 10:53:

[...]

Bietjes, sperziebonen, appel, sla, ei, uitjes of augurkjes. Alleen wat yogonaise toevoegen en klaar (ik doe er ook biol. hamblokjes of spekjes doorheen, maar zonder ook lekker)!Zonder de bietjes klinkt het heerlijk
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 11:56:

[...]

Zonder de bietjes klinkt het heerlijk
Zo, ik ga ervandeur. Even via winkels (zus en nichtje jarig, vieren we in Frankrijk) naar huis. Fijne middag allemaal, sterkte met de hitte! XX
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 11:53:

Dan maar weer zo?

[afbeelding]

Leo, was dit genoeg zo? Jij wou controversiële toestanden. Maar daar zijn we niet zo goed in, te lief...

Sorry maar ik vind dit een heel stuitend plaatje.

Ik heb het niet zo op soorten mixen.

Dat weet iedereen.

Blijf bij je eigen soort is mijn devies.

Zo zou ik bijvoorbeeld nóóit een buitenlandse man willen.

Getver, het idee!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 11:14:

Dat prinsessentopic had ik gelezen trouwens maar ik kan daar dus niet tegen.

Erg he?

Ik word altijd driftig van dat soort mannen en dan ga ik ruzie maken.

Komt omdat ik vrouwen doorgaans zó veel leuker vind dan mannen.Echt hè, zo'n seksueel gefrustreerde hamlap die ons eens even komt vertellen dat het allemaal aan de vrouw ligt. Ik kan daar ook niet tegen, get a fucking life huillie.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 12:08:

[...]

Echt hè, zo'n seksueel gefrustreerde hamlap die ons eens even komt vertellen dat het allemaal aan de vrouw ligt. Ik kan daar ook niet tegen, get a fucking life huillie. [afbeelding] En hamlap dan ook nog!
Lady, gefeliciteerd!

quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 11:55:

[...]

O, ik trek dat soort mannen ook heel slecht. Maar ik moet dan zo lachen om al die vrouwen met hun popcorn en snedige opmerkingen. Echt, dat mannen het überhaupt nog durven, dat soort topics hier openen.

Ja, da's waar, de vrouwen zijn fantastisch.

En wat een humor.

De mythe dat vrouwen geen humor hebben is hopelijk voorgoed verleden tijd.

Op dit forum hebben vrouwen vaak meer humor dan de mannen in ieder geval.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Ik lach me kapot om King.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 12:07:

[...]

Sorry maar ik vind dit een heel stuitend plaatje.

Ik heb het niet zo op soorten mixen.

Dat weet iedereen.

Blijf bij je eigen soort is mijn devies.

Zo zou ik bijvoorbeeld nóóit een buitenlandse man willen.

Getver, het idee!Pfiew, dat valt me weer helemaal mee Leo. Want ik moet bekennen dat ik wel eens mijn twijfels heb gehad over jou m.b.t. dit soort zaken. Gelukkig had ik het mis.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 12:08:

[...]

Echt hè, zo'n seksueel gefrustreerde hamlap die ons eens even komt vertellen dat het allemaal aan de vrouw ligt. Ik kan daar ook niet tegen, get a fucking life huillie. [afbeelding]

Zo eens in de zoveel tijd komt er zo'n frust langs.

Een valse, vileine vrouwenhater die, helaas voor hem, hetero is en dus aangewezen is op heteroseksuele relaties maar met groot dedain naar 'de vrouw' kijkt.

Je pikt ze er op dit forum zo uit en ik trek ze maar matig.

Of nee, ik trek ze nooit, in beide betekenissen van het woord.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 12:12:

[...]

Pfiew, dat valt me weer helemaal mee Leo. Want ik moet bekennen dat ik wel eens mijn twijfels heb gehad over jou m.b.t. dit soort zaken. Gelukkig had ik het mis.

Echt?

Ik wek de indruk pro buitenlanders te zijn?

O dear, daar moet ik aan werken, aan dat negatieve imago.

De horror!
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 12:15:

[...]

Zo eens in de zoveel tijd komt er zo'n frust langs.

Een valse, vileine vrouwenhater die, helaas voor hem, hetero is en dus aangewezen is op heteroseksuele relaties maar met groot dedain naar 'de vrouw' kijkt.

Je pikt ze er op dit forum zo uit en ik trek ze maar matig.

Of nee, ik trek ze nooit, in beide betekenissen van het woord.Helemaal mee eens. En het zijn dan volgens mij ook van die sneue types die niet veel klaarmaken bij vrouwen. Letterlijk en figuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik ze op internet vaker tegenkom. Ik lees nog wel eens op de website van Trouw, en het commentaar dat daar over vrouwen geplaatst wordt (als reactie op artikelen) is echt beneden alle peil. Of als ik het commentaar lees in Engelse kranten op iemand zoals Emma Watson die zich profileert als feministe, daar lusten de honden geen brood van. Onder een heel dun laagje vernis zitten volgens mij ook hier in onze westerse maatschappij nog veel mannen die vrouwen het liefst als minderwaardig willen zien.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Echt?

De horror!Ik had die indruk ook hoor. Dacht heel even dat je ook nog pro homo was, maar dat zou echt te erg zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Leo het wordt tijd voor een publiek optreden samen met Wilders. Ik zie geen andere manier om deze ernstige reputatieschade op te lappen. Als je je haast krijg je misschien wel de kans om én met hem én met Trump te poseren! *wel even zorgen dat die buitenlandse vrouw van hem uit beeld blijft *
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 12:17:

[...]

Echt?

De horror!Ja, zou ik wel iets aan doen hoor, je rep is zo gevestigd hier. Als ik jou was zou ik, mooie kans nu zo zonder netflix e.d., veel meer gaan schrijven met je matties van de actueelpijler. En dan elders in topics te pas en te onpas linkjes naar jouw uitspraken plaatsen. Dan komt het helemaal goed.
quote:doornroosje9 schreef op 20 juli 2016 @ 12:20:

[...]

Ik had die indruk ook hoor. Dacht heel even dat je ook nog pro homo was, maar dat zou echt te erg zijn. Oh nee! Dan zou ik echt niet meer met haar in een topic gezien willen worden.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 12:21:

Leo het wordt tijd voor een publiek optreden samen met Wilders. Ik zie geen andere manier om deze ernstige reputatieschade op te lappen. Als je je haast krijg je misschien wel de kans om én met hem én met Trump te poseren! *wel even zorgen dat die buitenlandse vrouw van hem uit beeld blijft *Goed plan!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 12:20:

[...]

Helemaal mee eens. En het zijn dan volgens mij ook van die sneue types die niet veel klaarmaken bij vrouwen. Letterlijk en figuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik ze op internet vaker tegenkom. Ik lees nog wel eens op de website van Trouw, en het commentaar dat daar over vrouwen geplaatst wordt (als reactie op artikelen) is echt beneden alle peil. Of als ik het commentaar lees in Engelse kranten op iemand zoals Emma Watson die zich profileert als feministe, daar lusten de honden geen brood van. Onder een heel dun laagje vernis zitten volgens mij ook hier in onze westerse maatschappij nog veel mannen die vrouwen het liefst als minderwaardig willen zien. en dan lopen roepen dat moslims vrouwonvriendelijk en -onderdrukkend zijn...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik dacht even op de A pijler te zijn beland
Goedemiddag mensen!
Leo wilde reuring, maar ik geloof niet dat dat helemaal gaat lukken hier
hoi Elfje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven