Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 10:28:

Zouden jullie vandaag de hele tijd héle interessante dingen willen posten?

Ziggo is afgesloten hier, dus geen tv 'n stuff.

Geen Netflix ook.

Mijn ex had keurig betaald maar per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer.

Ik heb al vanaf half negen ziggo aan de telefoon met bewijzen etc. Bleek dat het dus gewoon aan ons lag.....

Inmiddels is er via iDEAL betaald maar er is pas morgen weer signaal.

Heerlijk als het voor mij echt te heet is om naar buiten te gaan.

Echt feest.Eeeeh..... ik zie as we speak op het plein een eenzame vrouw in een zwarte trouwjurk + sluier lopen. Is dat interessant?
Kweenie....

Ik val nog niet stijl achterover eerlijk gezegd.

Misschien kunnen jullie hele controversiële dingen zeggen dat we dan in heftige discussies kunnen geraken.
Ok, ik heb mijn hele FeestBoek volgeplempt met plaatjes en filmpjes die Mrs. Trump belachelijk maken. Ik durf te stellen dat zij slechts één hersencel heeft. Verder ben ik tegen combi opgeknipt haar-lange oorbellen. Eh....

Tjemig. Dat valt nog niet mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 10:31:

[...]

Eeeeh..... ik zie as we speak op het plein een eenzame vrouw in een zwarte trouwjurk + sluier lopen. Is dat interessant? Is Phae de weg kwijt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mijn kitten slaat net m'n bakje met cruesli uit m'n handen. Wat een zooi geeft dat!

Ik vind hem even niet zo lief.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 10:31:

[...]

Eeeeh..... ik zie as we speak op het plein een eenzame vrouw in een zwarte trouwjurk + sluier lopen. Is dat interessant?Was de bruiloft vandaag al
Eleonora, misschien kun je het Prinsessen-topic doornemen. TO is . Reacties vannacht waren om te gieren.
Perzikje: het is ook niet slim om je cruesli in het salontafelbakje te doen. Dat bakje is gewoon van kitten
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Peacy schreef op 20 juli 2016 @ 10:37:

Mijn kitten slaat net m'n bakje met cruesli uit m'n handen. Wat een zooi geeft dat!

Ik vind hem even niet zo lief.Hup, op de BBQ ermee. Rotbeest.
quote:Peacy schreef op 20 juli 2016 @ 10:37:

Ik vind hem even niet zo lief.Oei Wel schattig, een kitten! (Ik vind katten eerlijk gezegd alleen leuk in de kitten-fase)
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 10:37:

[...]

Is Phae de weg kwijt?
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 10:40:

[...]

Oei Wel schattig, een kitten! (Ik vind katten eerlijk gezegd alleen leuk in de kitten-fase)

Ik vind ze alleen leuk op de BBQ

*Leo vroeg om boude afspraken*
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 10:39:

Perzikje: het is ook niet slim om je cruesli in het salontafelbakje te doen. Dat bakje is gewoon van kitten

Ik zat gewoon aan de eettafel.

Het bakje heb ik al opgegeven.
Ik heb ook weinig interessants te melden, sorry Leo...

Ik heb wel taart, want ik ben jarig helpt dat ook een beetje?

The owls are not what they seem
Over BBQ gesproken: heeft iemand nog een lekker recept voor een vegetarische pastasalade voor bij de BBQ? Heb even geen inspiratie
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 10:40:

[...]

Hup, op de BBQ ermee. Rotbeest.

Daar zit hij al.

*voor de dierenbescherming hier aan de deur staat, de bbq is dicht en uit*
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 10:47:

Over BBQ gesproken: heeft iemand nog een lekker recept voor een vegetarische pastasalade voor bij de BBQ? Heb even geen inspiratie Pasta, paprika, lente-ui, courgette (gegrild of even aangebakken), aubergine en een handje noten?
Lady, gefeliciteerd.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 10:40:

[...]

Oei Wel schattig, een kitten! (Ik vind katten eerlijk gezegd alleen leuk in de kitten-fase)Ik vroeger ook. Nu hebben we een oudere kat en een kitten. De oudere is veel liever, rustiger
Gefeliciteerd Lady!
Gefeliciteerd LV, mede-Kreeftje!
quote:Peacy schreef op 20 juli 2016 @ 10:48:

[...]

Pasta, paprika, lente-ui, courgette (gegrild of even aangebakken), aubergine en een handje noten?Klinkt wel lekker..maar dan geen dressing? (Sorry, ik ben niet zo'n keukenprinses. Normaal doet man dat soort dingen, maar die is al van het vlees, dus ik heb dit op me genomen )
Lady, proficiat!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 juli 2016 @ 10:51:

Gefeliciteerd LV, mede-Kreeftje! Andere Lady
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven