Het stamcafe XVIII
woensdag 20 juli 2016 om 10:31
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 10:28:
Zouden jullie vandaag de hele tijd héle interessante dingen willen posten?
Ziggo is afgesloten hier, dus geen tv 'n stuff.
Geen Netflix ook.
Mijn ex had keurig betaald maar per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer.
Ik heb al vanaf half negen ziggo aan de telefoon met bewijzen etc. Bleek dat het dus gewoon aan ons lag.....
Inmiddels is er via iDEAL betaald maar er is pas morgen weer signaal.
Heerlijk als het voor mij echt te heet is om naar buiten te gaan.
Echt feest.Eeeeh..... ik zie as we speak op het plein een eenzame vrouw in een zwarte trouwjurk + sluier lopen. Is dat interessant?
Zouden jullie vandaag de hele tijd héle interessante dingen willen posten?
Ziggo is afgesloten hier, dus geen tv 'n stuff.
Geen Netflix ook.
Mijn ex had keurig betaald maar per ongeluk naar een verkeerd rekeningnummer.
Ik heb al vanaf half negen ziggo aan de telefoon met bewijzen etc. Bleek dat het dus gewoon aan ons lag.....
Inmiddels is er via iDEAL betaald maar er is pas morgen weer signaal.
Heerlijk als het voor mij echt te heet is om naar buiten te gaan.
Echt feest.Eeeeh..... ik zie as we speak op het plein een eenzame vrouw in een zwarte trouwjurk + sluier lopen. Is dat interessant?
woensdag 20 juli 2016 om 10:37
woensdag 20 juli 2016 om 10:48
woensdag 20 juli 2016 om 10:52
quote:Peacy schreef op 20 juli 2016 @ 10:48:
[...]
Pasta, paprika, lente-ui, courgette (gegrild of even aangebakken), aubergine en een handje noten?Klinkt wel lekker..maar dan geen dressing? (Sorry, ik ben niet zo'n keukenprinses. Normaal doet man dat soort dingen, maar die is al van het vlees, dus ik heb dit op me genomen )
[...]
Pasta, paprika, lente-ui, courgette (gegrild of even aangebakken), aubergine en een handje noten?Klinkt wel lekker..maar dan geen dressing? (Sorry, ik ben niet zo'n keukenprinses. Normaal doet man dat soort dingen, maar die is al van het vlees, dus ik heb dit op me genomen )