Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
As we speak vinden mensen uit mijn dorp het blijkbaar doodnormaal dat een kerel niet alleen foto's neemt van meiden in bikini (waaronder een close up van een meisjeskont) maar ze ook op facebook plaatst......
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ga in deze bloedhitte fijn twee uurtjes boksen
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 16:57:

[...]

Het is een komplot hoor, de mod zit d'r ook in en Yas ook.

We gaan een suprise vrijgezellenfeestje organiseren.

Thema: de billen van Snow.

Duh!Ooooh...dat verheldert de zaak! Top, ik heb wel tijd voor een feestje! Ik neem de drank mee
quote:hatsetats schreef op 20 juli 2016 @ 17:14:

Ik ga in deze bloedhitte fijn twee uurtjes boksen Oeh, stoer! Toch lijkt me dat wel wat, dat boksen. Zo komen al die fotomodellen aan die strakke lijven, toch? Jammer dat er in dit dorp geen sportschool te bekennen is...
quote:nienke_g schreef op 20 juli 2016 @ 17:22:

[...]

Oeh, stoer! Toch lijkt me dat wel wat, dat boksen. Zo komen al die fotomodellen aan die strakke lijven, toch? Jammer dat er in dit dorp geen sportschool te bekennen is... Als je echt wil dan zoek je er een, ookal moet je daarvoor een dorp verder of de stad

[...]

Oeh, stoer! Toch lijkt me dat wel wat, dat boksen. Zo komen al die fotomodellen aan die strakke lijven, toch? Jammer dat er in dit dorp geen sportschool te bekennen is... Dat. Maar vooral aan die drie blaadjes sla en zes liter water per dag ;)
quote:hatsetats schreef op 20 juli 2016 @ 17:33:

[...]

Dat. Maar vooral aan die drie blaadjes sla en zes liter water per dag ;)Ik wist wel dat ik vandaag drie dingen vergeten was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Oeh, stoer! Toch lijkt me dat wel wat, dat boksen. Zo komen al die fotomodellen aan die strakke lijven, toch? Jammer dat er in dit dorp geen sportschool te bekennen is... In de stad vlakbij wel. Kun je lekker heenfietsen.
Yas en Phae Veel plezier morgen met de date en zodra je van de bank mag natuurlijk meteen hier de ontwikkelingen tikken zodat we weten hoeveel haast we met het vrijgezellenfeest moeten maken Phae.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
M'n bombonella's in de sportbeha hijsen was al een work out op zich.
quote:Eleonora-1 schreef op 20 juli 2016 @ 16:14:

[...]

Heerlijk lijkt me dat!Ja is ook zo. Nooit bij stilgestaan als kind, maar zij hebben me wel gestimuleerd (financieel) zelfstandig te zijn ja.
quote:hatsetats schreef op 20 juli 2016 @ 17:56:

M'n bombonella's in de sportbeha hijsen was al een work out op zich.Ik loop al de hele dag rond in een sportbeha, meer bovenkleding trek ik nu echt niet hoor. Alleen toen ik naar de winkel moest heb ik er een t-shirt overheen geworpen, en toen dreef ik helemaal weg. De narigheid ook toen dat t-shirt thuis weer uit moest, het zat overal vastgeplakt en ik raakte er compleet in verstrikt.
quote:hatsetats schreef op 20 juli 2016 @ 17:56:

M'n bombonella's in de sportbeha hijsen was al een work out op zich.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 18:04:

[...]

Ik loop al de hele dag rond in een sportbeha, meer bovenkleding trek ik nu echt niet hoor. Alleen toen ik naar de winkel moest heb ik er een t-shirt overheen geworpen, en toen dreef ik helemaal weg. De narigheid ook toen dat t-shirt thuis weer uit moest, het zat overal vastgeplakt en ik raakte er compleet in verstrikt.in blinde paniek tegen een muur aan gerend?
very metal
hi KING
hi oudblond
very metal
ben je nog druk met linksdraaiende-overnight-oatmeal-dingen? ik heb de frituurpan aangeslingerd en dan moet ik altijd aan jou denken
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 18:04:

[...]

Ik loop al de hele dag rond in een sportbeha, meer bovenkleding trek ik nu echt niet hoor. Alleen toen ik naar de winkel moest heb ik er een t-shirt overheen geworpen, en toen dreef ik helemaal weg. De narigheid ook toen dat t-shirt thuis weer uit moest, het zat overal vastgeplakt en ik raakte er compleet in verstrikt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 17:53:

[...]

In de stad vlakbij wel. Kun je lekker heenfietsen. Ja, maar ik heb het dan weer niet zo op fietsen. Ik denk dat ik m'n fiets letterlijk tien keer per jaar gebruik . En om nou met de auto naar de sportschool te gaan... Maar je maakt me wel enthousiast Hats, ik moet wel weer eens gaan sporten. En boksen lijkt me serieus tof.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 19:01:

ben je nog druk met linksdraaiende-overnight-oatmeal-dingen? ik heb de frituurpan aangeslingerd en dan moet ik altijd aan jou denken

ja ik eet nog steeds havermout en aanverwante zaken.

maar ik vind het een groot compliment dat je bij je frituurpan aan mij moet denken

wat ga je er allemaal in doen?
very metal
quote:-KING- schreef op 20 juli 2016 @ 19:07:

[...]

ja ik eet nog steeds havermout en aanverwante zaken.

maar ik vind het een groot compliment dat je bij je frituurpan aan mij moet denken

wat ga je er allemaal in doen?Havermout natuurlijk.
Onweer nadert het Noordoosten. En dan trekt het over en koelt het overal af, behalve hier, in deze dependance van Slowakije.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 juli 2016 @ 19:09:

[...]

Havermout natuurlijk.dan zou ik er wel eerst een bal van draaien anders flikkert het allemaal door die gaatjes van dat mandje.
very metal
quote:barbaracartland schreef op 20 juli 2016 @ 19:10:

Onweer nadert het Noordoosten. En dan trekt het over en koelt het overal af, behalve hier, in deze dependance van Slowakije.Hier aan de overkant van de IJssel koelt het ook nooit af.
Mijn opa (daar is hij weer) flikkert in de wintermaanden altijd een handvol zaden en granen in zijn oude frituurvet (hij frituurt niet vloeibaar, want dat is moderne nonsens) (hij heeft ook geen friteuse, maar een frietpan op het gasfornuis), laat dat stollen en organiseert dan een soort Romeins schransbuffet voor de mussen in zijn achtertuin.

Dus havermout in de frituur, het kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven