Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Dat ik blijf posten om jullie op de hoogte te houden....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Nou miss thang, dan blijf ik posten om jou bij te staan in duistere tijden.
Eens met Stew...EN niet direct toehappen als er een voorstel om elkaar te ontmoeten komt...

hoewel op z'n bek stompen ook altijd leuk is...
Vandaag koopzondag. Lekker geshopt en nieuwe sexy lingerie gekocht. Het moet deze week echt weer gebeuren want ik verlang naar hem.

Klinkt misschien gek want heb dit weekend ook gewoon geneukt met mijn man. Zijn er meer die een partner en een minnaar hebben en hoe ervaren jullie het.

@ Miss Thang

Kut dat hij je heeft laten zitten. Laat maar even rusten en wachten tot hij weer contact opneemt en dan 'hard to get' spelen.
dmjn, wat ben je toch lief!!

Dank allemaal, voor het advies en de tips. Ben inmiddels door hem gebeld met een uitleg (excuus). Heb 'm gezegd dat ik not amused was, en dat ik nu wel afwacht met wat voor een enorme verrassing hij komt om het goed te maken, en dat ik dan wel zie of ik deze affaire door wil zetten.
Ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Heb sinds kort een sv, hij getrouwd ik ben single. Behalve sex verder niets alhoewel we ook goed met elkaar kunnen praten. Maar nu laat meneer opeens niets meer van zich horen. Hadden afgesproken op msn maar hij was er niet en ook niet even een mailtje dat hij er niet kon zijn. Ondanks dat we elkaar alleen maar voor de sex hebben en verder geen verplichtingen voel ik me behoorlijk besodemieterd. Wederzijds respect lijkt me niet meer dan normaal en dat spreekt voor mij hier niet uit. Ben niet het type dat hem nu mailt en vraagt waarom hij niets van zich laat horen. Ik heb wel een mail voor hem klaar waarin ik hem verder veel goeds toewens. Kan er alleen nog niet toe komen deze te verzenden...
Miss, ik reageer dan ook maar effe hier...

Was je tevreden met zijn uitleg? En hoort het niet en beetje bij een gebonden minnaar; die heeft immers altijd het excuus van prioriteiten elders. En can you live with that?

Ik bedoel; je zat verdomme in een hotel (kosten?) te wachten met onthaarde lichaamsdelen en al. Lijkt me geen fijn gevoel!

Kun je iets meer toelichten?
Nolo, lief dat je hier even langskomt!

Ik geloof dat ik wel tevreden ben met zijn uitleg. Het is een beetje bizar, en na er een nachtje over geslapen te hebben, lijkt het neer te komen op een soort van miscommunicatie, of ja, eigenlijk een verkeerde inschatting van zijn kant. Had dus niets met zijn thuissituatie te maken. Zodra hij de kans had, heeft hij me direct gebeld, en dat pleit wat mij betreft voor hem.

Toen hij me belde, heb ik direct gezegd dat ik nog geld van hem kreeg voor de hotelkamer, en hij beloofde meteen dat ie dat zou betalen. Dus als ie dat nou ook eens echt doet..... (kan ik weer een paar schoenen kopen, hahaha). Verder duizend excuses enzo (van hem dus).

Maar goed, heb hem dus wel gezegd dat ik nu afwacht, en kijk waar hij mee op de proppen komt. En dat ik dan wel zie of ik er verder nog zin in heb.

Ik heb er trouwens in principe wel vrede mee dat er altijd iets tussen kan komen ivm zijn thuisfront, en dat accepteer ik ook. Maar ik was zaterdag vooral ook erg link omdat we het er vrijdagmiddag nog over gehad hadden, en hij zei dat het echt wel door zou gaan, en tja, dan zit je daar toch alleen zaterdagavond.
Alina, wanneer hadden jullie afgesproken op msn?

Geef hem even de tijd om te laten weten waarom hij er niet was.

Verder ben ik het helemaal met je eens dat wederzijds respect erg belangrijk is. Als je sv echter getrouwd is, dan zal hij soms een afspraak niet kunnen nakomen.

Welkom trouwens.

(wat een hoop nieuwe sv-bezitters de laatste tijd)
Dag Miss,

Ik zou ook not amused zijn! Tegenwoordig wil ik tot ongeveer een uur van te voren nog weten of e.e.a. nog doorgaat. Ik ga echt niet voor niks zitten wachten in een hotelkamer, nee, ik wacht wel thuis.

En het lijkt me heerlijk opluchten om hem eens vol op zijn gezicht te slaan, daar zou ik bijna die klap terug voor overhebben.

Nou ja, die van jou heeft tenminste nog gebeld, bij die van mij ben ik vast weer 3 weken uit beeld. Stomme klootzak!
Lieve DH, we zitten langs elkaar heen te schrijven, ik heb net op het 14 jaar jonger topic geschreven,

Die klap, dat lijkt me ook zo'n ontzettende opluchting, misschien dat ik dat de volgende keer (mocht die er ooit komen) gewoon ga doen!
He dames, wat agressief!!!

(als jullie eens wisten hoevaak ik erover gefantaseerd heb om met 1 klap zijn neus te breken)
Hi allemaal, ik lees al een tijdje stiekem mee en wil nu toch maar eens reageren. Want ik heb er dus ook een, sinds een paar weken, een... minnaar? SV? Scharrel? We hebben het nog niet benoemd, we zijn allebei vrijgezel maar ik heb nog even geen behoefte aan een officiele relatie met alles erop en eraan. Dat heb ik hem ook gezegd en daar lijkt hij niet al te veel problemen mee te hebben. Het is in ieder geval al een paar weekenden achter elkaar vuurwerk & spanning, we kunnen gewoon niet van elkaar afblijven!

Eergisterenavond was ik naar hem toegegaan, en in de gang al meteen heftig zoenen, nog net de bank in de huiskamer bereikt. Halverwege ons bedacht dat de overburen toch wel erg veel uitzicht hadden, dus snel de actie naar boven verplaatst. Volgende ochtend een soort speurtocht naar beneden langs kledingstukken, oh hier ligt jouw shirt, daar is mijn jurkje, haha:-)

Ik weet nu alleen niet wanneer ik hem weer zie, want ik ben de komende week (weken? hoop t niet!) zo druk dat ik denk ik geen tijd ga hebben om af te spreken. Zo jammer, want hij is heerlijk en het is zo leuk als alles weer nieuw is! Gisterenochtend in de badkamer pakte hij me vanachteren om mn middel heen en zette me voor de grote spiegel, terwijl hij me in mn nek zoende en zn handen over mn lichaam liet gaan, en dan maar stiekem meekijken in de spiegel en van elkaar genieten...

Ah en zo zit ik nu met een rood hoofd en kriebels in mn lijf en ik moet me nu echt gaan concentreren en aan t werk gaan, maar op een of andere manier dwalen mn gedachten steeds af naar zn zachte mond en z'n mooie lange haar...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Lang haar Spijker?

Stuur hem door naar mij als je klaar bent met hem.

Wel een lekker verhaal, er zal wel weinig van werken komen als je hier aan zit te denken nu....
Geheim, wat zijn we toch wraakzuchtig, he??? Heerlijk gevoel af en toe.

Spijker, welkom. Je verhaal klinkt erg lekker, krijg meteen weer zin
Het is wel klote voor je Thang. Zit je daar te wachten op die kamer. Ik heb weleens op dezelfde manier zitten wachten in sv's achtertuin. Ik voelde me daar knap beroerd onder....
quote:geheim1972 schreef op 01 december 2008 @ 13:09:

Lang haar Spijker?

Stuur hem door naar mij als je klaar bent met hem.

Ha, daar kan je nog lang op wachten dan denk ik

Ik ga hem overigens denk ik binnenkort wel eens vragen of we 'exclusief' zijn. Niet dat dat van mij perse moet, maar t lijkt me handig om daarover in ieder geval elkaars standpunt te weten. Is toch altijd een beetje een ongemakkelijk moment om zoiets te vragen, vreemd genoeg (hoewel ik samen met een vriendin tot de conclusie kwam: als je weet hoe iemand in bed is mag je ook vragen met wie hij dat bed nog meer deelt, haha).
Thang, wat lullig dat ie je gewoon heeft laten zitten! Oke er kan iets tussenkomen, maar dan kan je toch altijd wel een momentje vinden en iets van je te laten horen? Al stuur je maar een sms, dat is toch zo getypt?! Kan me voorstellen dat je er lichtelijk agressief&wraakzuchtig van word!
Spijker, was zaterdag ook echt des duivels, maar inmiddels is het wel wat gezakt. Heb 'm inmiddels twee keer gesproken, en hij zegt dat hij iets aan het plannen is om het goed te maken.

We wachten het af.
quote:esdee schreef op 30 november 2008 @ 11:48:

@ toytje

nee, tis m niet....maar de gelijkenis is er wel.....ergens diep weggestopt

Zie je wel, ik had al zo'n vermoeden!

@lini, zo gaat dat nou eenmaal als je een man en een minnaar hebt, je neukt met allebei Ik had periodes dat (destijds nog) mijn man daar veel plezier van gehad heeft (zonder te weten waardoor ik ineens zoveel zin had dus)

@Miss thang, fijn dat je hem gesproken hebt en laat het hem maar eens goedmaken ja! Ben benieuwd hoe hij dat gaat doen

@nieuwe posters, leuk, welkom!

Zometeen weer werken met collega, morgen ook, overmorgen ook, nou maar hopen dat ie van de week ook nog tijd heeft om eindelijk eens naar mij te komen!
quote:geheim1972 schreef op 01 december 2008 @ 13:17:

Het is wel klote voor je Thang. Zit je daar te wachten op die kamer. Ik heb weleens op dezelfde manier zitten wachten in sv's achtertuin. Ik voelde me daar knap beroerd onder....

Da's ook heel erg ja, in de tuin nog wel!

Ik heb eens een half uur (minstens!) op de wc gezeten omdat minnaar z'n schoonvader onverwachts langskwam Daarna was ik er zo klaar mee hoor! Hij had me sowieso onder valse voorwendselen gelokt, zei dat hij in scheiding lag (wat dus toen nog niet zo was, bleek later) Als dank ben ik me voor gaan stellen aan zijn vrouw. Ik kan geheimen meenemen tot in mijn graf, maar als wraak verdiend is zal ie zoet zijn!
quote:toytje schreef op 01 december 2008 @ 14:33:

[...]

Als dank ben ik me voor gaan stellen aan zijn vrouw. Ik kan geheimen meenemen tot in mijn graf, maar als wraak verdiend is zal ie zoet zijn!

wraak....zoet.... bitter? maar achteraf wel om gelachen of niet?

is eigenlijk wel komisch als ik alle "betrapte" verhalen hier leest

quote:Uwish schreef op 01 december 2008 @ 14:42:

[...]

wraak....zoet.... bitter? maar achteraf wel om gelachen of niet?

is eigenlijk wel komisch als ik alle "betrapte" verhalen hier leest

Zeker om gelachen!

Er stond een grote bos bloemen op tafel bij 'de vrouw'

Toen ik ging (hij was inmiddels ook thuis gekomen) heb ik die ook nog meegenomen met de woorden: Die neem ik mee, heb ik wel verdiend hè! Zijn gezicht ben ik tot op de dag van vandaag niet vergeten, goud waard!

Kijk, als je getrouwd bent en je wilt dat blijven zeg dat dan gewoon, weet ik waar ik aan toe ben en heb ik de keuze of ik dat wil of niet. Maar ga geen mooie verhaaltjes ophangen en valse beloftes doen!
quote:toytje schreef op 01 december 2008 @ 14:33:

[...]

Da's ook heel erg ja, in de tuin nog wel!

Ik heb eens een half uur (minstens!) op de wc gezeten omdat minnaar z'n schoonvader onverwachts langskwam Daarna was ik er zo klaar mee hoor! Hij had me sowieso onder valse voorwendselen gelokt, zei dat hij in scheiding lag (wat dus toen nog niet zo was, bleek later) Als dank ben ik me voor gaan stellen aan zijn vrouw. Ik kan geheimen meenemen tot in mijn graf, maar als wraak verdiend is zal ie zoet zijn!

Wat vreselijk. Ik heb wel eens een kwartier onder het bed gelegen, omdat sv zijn werkgever langskwam. Wat dus ook de werkgever van mijn man is. Ik lag daar spiernaakt, en het was midden in de winter, maar ik heb het nog nooit zo warm gehad.

Ik heb dit al eerder verteld, maar dat was voor jouw tijd hier denk ik... Ppffff....
oooh wat erg, onder het bed, of de wc...!!! Dan kan je toch nog maar beter in een hotelkamer zitten wachten!

Wij houden het tot nu toe wel geheim, maar omdat we allebei vrijgezel zijn is er gelukkig geen betrappingsgevaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven