Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 21 juli 2016 @ 11:58:

[...]

De hype is hier wel een beetje voorbij

Zo, dat is snel.

Dan heb ik nog een keertje naar Ikea voor je in de aanbieding.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ikea is altijd goed. Uiteraard ga ik mee
quote:Amaqanda schreef op 21 juli 2016 @ 12:02:

Ikea is altijd goed. Uiteraard ga ik mee
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 21 juli 2016 @ 11:57:

Woll fijn dat het toch meeviel allemaal.

Wel goed dat je over dat spiraaltje begonnen bent, ik heb ook weer wat te doen nu, een herhaalrecept voor mijn anticonceptie naar de apotheek brengen. Mijn vakantie vult zich langzaam.

[...]

Hier komt 'ie dan over een jaar of anderhalf.

Wat je zou kúnnen gaan doen is je kledingkast/keukenlades/schuur eens lekker gaan uitmesten.

Zou je kúnnen doen.

Bij mij werkt het dan zo dat als ik zoiets uiteindelijk toch niet hoef van mezelf, ik daar zo blij mee ben dat ik acuut ineens weet wat voor leukers ik dan zal gaan doen.

Het is psychisch maar wie weet werkt het voor jou ook.
Ik ben volgend weekend trouwens ineens in jouw regionen Leo. Vrijwillig.
Ook leuk:

Bedenken wat Malania Trump nog meer voor briljánte uitspraken heeft gedaan, of wat ze zou kunnen claimen, naast de speech van laatst die voor zoveel ophef zorgde.

Bijvoorbeeld;

'Wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'

- Milania Trump -
quote:Amaqanda schreef op 21 juli 2016 @ 12:12:

Ik ben volgend weekend trouwens ineens in jouw regionen Leo. Vrijwillig.

Nee!

Waaróm?!

Om vakantie te vieren uiteraard
quote:Amaqanda schreef op 21 juli 2016 @ 12:14:

Om vakantie te vieren uiteraard Ok, dan is het fijn voor je.

[...]

Life is short. Eat dessert first.
Sterkte, Eitje.
Life is short. Eat dessert first.
Fijn dat je weer aangesloten bent op de wereld Leo! Kun je weer naar hartelust glitterplaatjesen. Dat is een werkwoord toch?

En Woll, lekker jezelf verwennen, dat mag altijd maar zeker op zo'n dag.

Ik zit op de bank te genieten van het begin van een heerlijk lang vrij weekend. Extra dagje genomen om wat administratieve dingetjes voor mn moeder en mezelf te doen en om het huis en de vreetvoorraad verjaardagsfeestklaar te krijgen. Niet dat er hordes komen, maar je wilt de mensen toch wat lekker voorzetten ensow. Ondertussen scoor ik pokeballs bij de stop aan de overkant van de straat, lekker makkelijk De hype is hier nog niet voorbij, vooral omdat meneer L een kleine week op me voor ligt, en dat is wel een dingetje
The owls are not what they seem
Glitterplaatjesen ís inderdaad een werkwoord...
Ik heb dus weer filmnet nu en vanwege de hitte (waar ik een hekel aan heb, jawel) zit ik binnen en staat de tv aan.

Op filmnet dus.

De rolprent 'Magic Mike XXL' ontrolt zich momenteel voor mijn ogen en ik zit met verbazing en afgrijzen te kijken.

Wát een ongelooflijk verschrikkelijk wanproduct is dát zeg!
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 12:34:

Glitterplaatjesen ís inderdaad een werkwoord...
The owls are not what they seem
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 juli 2016 @ 11:47:

[...]

Uch, daar zou ik ook jeuk van krijgen. Maar ik ben echt een tokkie als het gaat om klantenservice bellen, ik vind dat vaak (niet altijd, soms word ik blij verrast) zo frustererend, vooral als je iemand aan de lijn krijgt die je niets meer kan vertellen dan wat je zelf al weet en die dan alleen dient als doorgeefluik naar mensen met meer deskundigheid. dat is ook heel frustrerend voor die doorgeefluiken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zit lekker buiten in de zon met ijskoffie en boek en zie dat de ramen heel vies zijn maar ik voel me vandaag niet geroepen om ze te gaan wassen. . Ik doe net of ik ook een beetje vakantie heb.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 12:40:

Ik heb dus weer filmnet nu en vanwege de hitte (waar ik een hekel aan heb, jawel) zit ik binnen en staat de tv aan.

Op filmnet dus.

De rolprent 'Magic Mike XXL' ontrolt zich momenteel voor mijn ogen en ik zit met verbazing en afgrijzen te kijken.

Wát een ongelooflijk verschrikkelijk wanproduct is dát zeg!Die wil ik nog steeds zien
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 12:50:

[...]

Die wil ik nog steeds zien Ik denk zomaar dat jij die film wel kunt waarderen, Hats
Ik kijk MMXXL altijd als ik heel down ben. Op een of andere manier vrolijkt het me op.
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 12:50:

[...]

Die wil ik nog steeds zien

Mijn ogen bloedden er van.

Ik ben afgehaakt.

De meneren zijn beeldig hoor.

Ja.

De meneren zijn beeldig.

Dat was 't.
quote:Peacy schreef op 21 juli 2016 @ 13:20:

Ik kijk MMXXL altijd als ik heel down ben. Op een of andere manier vrolijkt het me op.

Kee.

Werd er juist het tegenovergestelde van.

*ril*
Ha, lekker aan het buizen, Leo?

Ik moet zo nog van 2 tot 5 (!) deel twee van de - jawel - brownpapersessie met het bestuur door zien te komen. Maar dán heb ik toch echt vakantie! Maar man, die laatste loodjes.....

Wat voor film is die MMXXL? Nooit van gehoord? Wij zijn nog steeds elke avond Downton Abbey aan het bingewatchen, maar we zullen het meeste toch tot na de vakantie moeten uitstellen. Da's dan wel weer jammer.

Fijn Wollie, dat het achter de rug is!
Ze hebben mooie tights ed bij de H&M Hats.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven