Het stamcafe XVIII
donderdag 21 juli 2016 om 14:48
quote:Nouschi schreef op 21 juli 2016 @ 13:34:
Ze hebben mooie tights ed bij de H&M Hats.
Thnx voor de tip. Zitten mooie tussen ja!
Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.
Ze hebben mooie tights ed bij de H&M Hats.
Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 21 juli 2016 om 14:53
donderdag 21 juli 2016 om 14:59
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 14:48:
[...]
Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.Leuk!
[...]
Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 21 juli 2016 om 15:16
donderdag 21 juli 2016 om 15:38
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 14:44:
[...]
Nee?
Is dat mooi?
Ik heb echt kwijlend voor de tv gehangen bij sense8, zó mooi vond ik de beelden.
Het grote verhaal vond ik een beetje mwow, maar sommige verhaallijnen in het verhaal vond ik wel heel goed.
Kan je d'r wat mee? Laat me anders na twee afleveringen even weten wat jij er van vindt
[...]
Nee?
Is dat mooi?
Ik heb echt kwijlend voor de tv gehangen bij sense8, zó mooi vond ik de beelden.
Het grote verhaal vond ik een beetje mwow, maar sommige verhaallijnen in het verhaal vond ik wel heel goed.
Kan je d'r wat mee? Laat me anders na twee afleveringen even weten wat jij er van vindt
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 21 juli 2016 om 15:41
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Ja ga ik doen.
Zodra ik de Gooische Vrouwen weer af heb.
Ben benieuwd.
[...]
Ja ga ik doen.
Zodra ik de Gooische Vrouwen weer af heb.
Ben benieuwd.
donderdag 21 juli 2016 om 16:56