Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
Leo, heb je sense8 al gezien?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 13:30:

[...]

Mijn ogen bloedden er van.

Ik ben afgehaakt.

De meneren zijn beeldig hoor.

Ja.

De meneren zijn beeldig.

Dat was 't.Deze zou ook wel in de forum-poëziebundel kunnen, Leo
Is bij jullie het lettertype nu ook ineens veranderd?
quote:Hunniebunnie schreef op 21 juli 2016 @ 13:41:

Is bij jullie het lettertype nu ook ineens veranderd?Hier niet! (Ik forum mobiel).
Zo leuk: ik heb een pakketje tijdschriften gewonnen, van National Geographic ????. Met zo'n facebook like actie nog wel, het kan dus echt! Stom he, ik ben er helemaal blij van.
Wat stom, de smilies doen het niet .
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 13:30:

[...]

Mijn ogen bloedden er van.

Ik ben afgehaakt.

De meneren zijn beeldig hoor.

Ja.

De meneren zijn beeldig.

Dat was 't.Naaaaaah keek je m niet voor t verhaal?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 13:40:

Leo, heb je sense8 al gezien?

Nee?

Is dat mooi?
quote:nienke_g schreef op 21 juli 2016 @ 13:41:

[...]

Deze zou ook wel in de forum-poëziebundel kunnen, Leo

Ik zie het nu ook ja.

Púre proza dit!
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 14:43:

[...]

Naaaaaah keek je m niet voor t verhaal?

Ik kwam er per ongeluk in terecht.

Het was niet expres.

quote:Nouschi schreef op 21 juli 2016 @ 13:34:

Ze hebben mooie tights ed bij de H&M Hats.

Thnx voor de tip. Zitten mooie tussen ja!

Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 14:46:

[...]

Ik kwam er per ongeluk in terecht.

Het was niet expres.

Jajq
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 juli 2016 @ 14:12:

Zo leuk: ik heb een pakketje tijdschriften gewonnen, van National Geographic ????. Met zo'n facebook like actie nog wel, het kan dus echt! Stom he, ik ben er helemaal blij van. Ik win echt nooit iets. Ja, een tientje met m'n eindejaarslot.
quote:hatsetats schreef op 21 juli 2016 @ 14:48:

[...]

Thnx voor de tip. Zitten mooie tussen ja!

Net in m'n pauze n maxidress gescoord bij Expresso. Sale. En eigenlijk vind ik €60 nog steeds duur voor zo'n simpele jurk maar goed hij is erg leuk. Lekker fel en dan tie-dye dus n beetje hippie.Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pffff nadeel van m'n 'fuck it, ik begin om 930 ipv 7 uur' actie van vanochtend is dat ik nu nog 3 uur moet. Notulen maken. Blegh
Gefeliciteerd LV!

National Geographic is leuk!
Omdat ik van mezelf even uit de zon moest ben ik maar vast aan het avondeten begonnen, zweten zeg! Gehakt rul gebakken met veel ui,knoflook en gember en er geraspte wortel en rijst door en flink op gebakken. Straks nog veel tauge erdoor en klaar.
Voor de lekkere meneer kijk ik Outlander.

Kan niet wachten op seizoen 2

quote:Eleonora-1 schreef op 21 juli 2016 @ 14:44:

[...]

Nee?

Is dat mooi?

Ik heb echt kwijlend voor de tv gehangen bij sense8, zó mooi vond ik de beelden.

Het grote verhaal vond ik een beetje mwow, maar sommige verhaallijnen in het verhaal vond ik wel heel goed.

Kan je d'r wat mee? Laat me anders na twee afleveringen even weten wat jij er van vindt
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 juli 2016 @ 15:29:

Voor de lekkere meneer kijk ik Outlander.

Kan niet wachten op seizoen 2

[afbeelding]Voor lekkere meneren kijk ik Suits . Ik zie liever lekkere meneren in pak, merk ik.
quote:feow schreef op 21 juli 2016 @ 15:38:

[...]

Ik heb echt kwijlend voor de tv gehangen bij sense8, zó mooi vond ik de beelden.

Het grote verhaal vond ik een beetje mwow, maar sommige verhaallijnen in het verhaal vond ik wel heel goed.

Kan je d'r wat mee? Laat me anders na twee afleveringen even weten wat jij er van vindt

Ja ga ik doen.

Zodra ik de Gooische Vrouwen weer af heb.

Ben benieuwd.
Er moet nog 1 meneer (en nee geen lekkere) op een knopje drukken en dan ben ik klaar voor mijn vakantie. Krijg ik die meneer natuurlijk niet te pakken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:nienke_g schreef op 21 juli 2016 @ 15:40:

[...]

Voor lekkere meneren kijk ik Suits . Ik zie liever lekkere meneren in pak, merk ik.Harvey staat ook op mijn lekkere meneren lijst. Ik heb een brede smaak
Mijn man staat in Hall (of all places) met een lekke band. Dat wordt nog een stief kwartiertje lopen, voor die arme prul .
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 juli 2016 @ 16:24:

Mijn man staat in Hall (of all places) met een lekke band. Dat wordt nog een stief kwartiertje lopen, voor die arme prul .Is het ook zo benauwd bij jullie? Arme man!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven