Het stamcafe XVIII
vrijdag 22 juli 2016 om 09:45
vrijdag 22 juli 2016 om 09:51
Kittens, hortensia's kunnen veel hebben. De takken zijn nu zwaar van de regen, vooral als ze bloemen hebben. Die gaan dan hangen en komen op de grond, waardoor de bloemen gaan rotten. Wacht even tot het weer helemaal droog is. Je kunt de verrotte bloemen ook afknippen. Als de takken niet meer zwaar zijn van de regen komen ze vanzelf weer recht te staan. Die van mij, die ik pas heb gepland, waren er ook slecht aan toe door de vele en harde regen. Maar ik heb alle kapotte bloemen en bladeren verwijderd en ik zie alweer frisse groene blaadjes verschijnen.
vrijdag 22 juli 2016 om 10:56
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 10:10:
Beschuitjes op benieuwd hoe ze vallen
Beterschap !
Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )
Beschuitjes op benieuwd hoe ze vallen
Beterschap !
Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )
vrijdag 22 juli 2016 om 12:13
quote:nienke_g schreef op 22 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Beterschap !
Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )Het is in de buurt van Scheveningen zeker beter weer! Klam en warm, dus lekker de zee in straks. Veel plezier!
[...]
Beterschap !
Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )Het is in de buurt van Scheveningen zeker beter weer! Klam en warm, dus lekker de zee in straks. Veel plezier!
The owls are not what they seem
vrijdag 22 juli 2016 om 13:16
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 08:48:
Ik wacht op Barry met de weersverwachting van hier.
Zij is een local.
Die hoeven maar in de lucht te snuffelen en dan weten ze hoe het weer er het komende etmaal uitziet.Excuus! Ik was aan het hooien, want ik had inderdaad al aan de lucht geroken dat het zou gaan regenen.
Ik wacht op Barry met de weersverwachting van hier.
Zij is een local.
Die hoeven maar in de lucht te snuffelen en dan weten ze hoe het weer er het komende etmaal uitziet.Excuus! Ik was aan het hooien, want ik had inderdaad al aan de lucht geroken dat het zou gaan regenen.
vrijdag 22 juli 2016 om 13:40