Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
Ziek, Blegh.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik hoop dat het droog blijft tot na 16.00 uur. Mijn oudste heeft een week getimmert op een kinderparadijs en vanmiddag is er feest voor iedereen. Eens zien of ze timmerman kan worden.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 08:48:

Ik wacht op Barry met de weersverwachting van hier.

Zij is een local.

Die hoeven maar in de lucht te snuffelen en dan weten ze hoe het weer er het komende etmaal uitziet.
Beterschap Hats.
oRS is smerig
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 09:14:

oRS is smerig+1 en beterschap
Thnx

Getver, je zou toch zeggen dat ze er wel een smaakje aan kunnen geven. Jesus wat vies.
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 09:21:

Thnx

Getver, je zou toch zeggen dat ze er wel een smaakje aan kunnen geven. Jesus wat vies.

Beterschap Hats.

Er bestaat wel ors met een smaakje, maar ik denk zomaar dat dat het er niet beter op maakt.
Je zou kokoswater kunnen gebruiken. Dat gebruik ik altijd als ors.

Hier net wel een klein buitje, geen onweer gehoord. Wel ruk geslapen
Die chemische smaakjes aan dingen als ORS maakt het idd vaak alleen maar erger. Brrrrr. Beterschap Hats!

Zonde van je tuin Kittens! Zijn de hortensia's nog te redden denk je? Hier is t nog droog, hoop dat het zo blijft want ik moet straks naar de kapper.
The owls are not what they seem
Kittens, hortensia's kunnen veel hebben. De takken zijn nu zwaar van de regen, vooral als ze bloemen hebben. Die gaan dan hangen en komen op de grond, waardoor de bloemen gaan rotten. Wacht even tot het weer helemaal droog is. Je kunt de verrotte bloemen ook afknippen. Als de takken niet meer zwaar zijn van de regen komen ze vanzelf weer recht te staan. Die van mij, die ik pas heb gepland, waren er ook slecht aan toe door de vele en harde regen. Maar ik heb alle kapotte bloemen en bladeren verwijderd en ik zie alweer frisse groene blaadjes verschijnen.
Beschuitjes op benieuwd hoe ze vallen
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 10:10:

Beschuitjes op benieuwd hoe ze vallen

Beterschap !

Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )
Beterschap Hats!
quote:nienke_g schreef op 22 juli 2016 @ 10:56:

[...]

Beterschap !

Hier stortregent het. We gaan zo voor een nachtje naar Scheveningen; de kleine gaat voor het eerst uit logeren bij opa en oma. Hopelijk is het richting strand beter weer! (En anders gaan we bij het haardvuur aan de wijn )Het is in de buurt van Scheveningen zeker beter weer! Klam en warm, dus lekker de zee in straks. Veel plezier!
The owls are not what they seem
Beterschap hats.
Hier begint de zon door te komen. Nog geen regen gehad, hoeft ook niet.
Hier veel regen in de ochtend. Lekker afgekoeld. Nu weer zon.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 08:48:

Ik wacht op Barry met de weersverwachting van hier.

Zij is een local.

Die hoeven maar in de lucht te snuffelen en dan weten ze hoe het weer er het komende etmaal uitziet.Excuus! Ik was aan het hooien, want ik had inderdaad al aan de lucht geroken dat het zou gaan regenen.
Zo, de puberTs zijn allebei weer thuis. En er zijn echt douches, daar waar ze vandaan komen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 22 juli 2016 @ 13:16:

[...]

Excuus! Ik was aan het hooien, want ik had inderdaad al aan de lucht geroken dat het zou gaan regenen.

Maakt niet uit.

Zolang ik van jou geen go krijg hou ik de was binnen.

Wat een regen, wat een regen....
Nou, zeg dat. Ik was wel toe aan wat verkoeling, maar mijn kind wilde zwemmen. Het rommelt hier echter ook nogal.
quote:Solomio schreef op 22 juli 2016 @ 13:19:

Zo, de puberTs zijn allebei weer thuis. En er zijn echt douches, daar waar ze vandaan komen. [afbeelding]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 22 juli 2016 @ 13:24:

Nou, zeg dat. Ik was wel toe aan wat verkoeling, maar mijn kind wilde zwemmen. Het rommelt hier echter ook nogal.

Als het even doorzet mag jouw kind hier achter op het land komen zwemmen....

En ik moest nog wel maaien eigenlijk!
Ja, maaien, daar zeg je zo wat. Ik ga eerdaags weg, dus ik vermoed dat ik bij terugkomst een zeis moet halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven