Het stamcafe XVIII
vrijdag 22 juli 2016 om 17:05
quote:LadyL0101 schreef op 22 juli 2016 @ 12:13:
[...]
Het is in de buurt van Scheveningen zeker beter weer! Klam en warm, dus lekker de zee in straks. Veel plezier!
Je had helemaal gelijk, LadyL! Heerlijk met m'n lief aan het genieten in een Scheveningse strandtent
Kwam alleen even kijken of er al een update van Phae was, dan ga ik weer in de relax-modus. Maar goed nieuws dus!! Heel leuk voor jullie!
[...]
Het is in de buurt van Scheveningen zeker beter weer! Klam en warm, dus lekker de zee in straks. Veel plezier!
Je had helemaal gelijk, LadyL! Heerlijk met m'n lief aan het genieten in een Scheveningse strandtent
Kwam alleen even kijken of er al een update van Phae was, dan ga ik weer in de relax-modus. Maar goed nieuws dus!! Heel leuk voor jullie!
vrijdag 22 juli 2016 om 17:40
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juli 2016 @ 17:17:
[...]
Wat leuk!!!
(Ik "mis" de smileys die een zekere forumster altijd en eeuwig tot in den irritante treure voor haar idool gebruikte.
Die waren hier wel heel toepasselijk.)
[...]
Wat leuk!!!
(Ik "mis" de smileys die een zekere forumster altijd en eeuwig tot in den irritante treure voor haar idool gebruikte.
Die waren hier wel heel toepasselijk.)
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 juli 2016 om 17:42
quote:nienke_g schreef op 22 juli 2016 @ 17:05:
[...]
Mooi! Ik heb net gegrasmaaid. En ik moet nog stofzuigen, want morgen verjaarsvisite. Pffffff wat is het dan warm...
Fijn dat je er weer bent Phaedra en wat een leuke verhalen
[...]
Mooi! Ik heb net gegrasmaaid. En ik moet nog stofzuigen, want morgen verjaarsvisite. Pffffff wat is het dan warm...
Fijn dat je er weer bent Phaedra en wat een leuke verhalen
The owls are not what they seem
vrijdag 22 juli 2016 om 17:44
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juli 2016 @ 17:42:
[...]
Ja die en ook nog iets met groene sterretjes erbij toch? Ja, die kon ik zo snel niet vinden. En ook geen zin om te zoeken eerlijk gezegd.
[...]
Ja die en ook nog iets met groene sterretjes erbij toch? Ja, die kon ik zo snel niet vinden. En ook geen zin om te zoeken eerlijk gezegd.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
vrijdag 22 juli 2016 om 17:46