Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 22 juli 2016 @ 17:07:

Ik zie dat er een boel gegumd is in het modtopic en geen bans?

En Phae en ik van de week wel een ban?

Wat is dat voor inconsequent onprofessioneel gedoe?

Ik wed dat ik geband ben door een stagiaire.Alles weg behalve dat van mij
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 17:29:

[...]

Ik zie het voor me: 'Junior pak het dossier van Pietje er even bij. Oh Pietje was Jantje en Karel en Leon en blijkbaar transgender want daarvoor was Pietje even een Truusje, Louise en Marietje'.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 17:29:

[...]

Alles weg behalve dat van mij Wat doe jij zoal in je vrije tijd met de Mods?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:28:

[...]

Soms geven ze volgens mij meer prijs dan de bedoeling is. Laatst gaven ze ook klip en klaar aan dat ze alleen reageren op stafjes. Dus als je een waarschuwing of ban krijgt, heeft iemand gestaft.Dat was geen nieuws hoor. Het moet natuurlijk wel allemaal goedkoop he. Een mod die je de hele dag moet uitbetalen omdat hij gewetensvol meeleest kunnen ze niet gebruiken.
Neem je een strafblad van je vorige nick mee? Want anders heb ik nog wel een waarschuwing staan die nog niet verlopen is
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:28:

[...]

Drie maanden .

Tja, lieve schat je bent in een aloude val getrapt. Ook al vraagt de ander erom, jij hebt de regels gebroken.

Oh, dan is m'n strafblad dus weer schoon!

En ik weet het, ik ben er ook van overtuigd dat diezelfde TO heeft gestaft. Maar ik vind het een beetje te vergelijken met iemand een parkeerboete geven omdat 'ie geen kaartje heeft gekocht omdat 'ie uit z'n auto is gesprongen om iemand te reanimeren. Strikt genomen mag het niet, maar soms moet je ook naar de omstandigheden kijken.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 17:27:

Hayek, heb je geprotesteerd met dit argument? Reactie van de mod gekregen?Ik heb wel wat beters te doen, ik wist toch van tevoren dat ik nul op het rekest zou krijgen.
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 17:31:

Neem je een strafblad van je vorige nick mee? Want anders heb ik nog wel een waarschuwing staan die nog niet verlopen is Ja, en dat is heel grappig. Want heel vaak denken mensen oh een ban dan neem ik een nieuwe Nick. En dan gaan ze met de nieuwe Nick ook de fout in en dan krijgen ze bijvoorbeeld 48 uur .
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:33:

[...]

Ja, en dat is heel grappig. Want heel vaak denken mensen oh een ban dan neem ik een nieuwe Nick. En dan gaan ze met de nieuwe Nick ook de fout in en dan krijgen ze bijvoorbeeld 48 uur .Dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk, want anders zou iedereen die een waarschuwing krijgt, gelijk een nieuwe nick nemen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:33:

[...]

Ja, en dat is heel grappig. Want heel vaak denken mensen oh een ban dan neem ik een nieuwe Nick. En dan gaan ze met de nieuwe Nick ook de fout in en dan krijgen ze bijvoorbeeld 48 uur .Zover gaat het bij mij niet komen hoor. Ik ben over drie weken weer clean
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:33:

[...]

Ik heb wel wat beters te doen, ik wist toch van tevoren dat ik nul op het rekest zou krijgen. Ik heb voor mijn allerraarste waarschuwing niet eens geklaagd bij de mods. En dat was echt een rare waarschuwing: hij werd uitgedeeld voor een vergrijp dat volgens de huisregels gewoon is toegestaan. Maar van een mod die zijn eigen huisregels niet eens kan lezen zal ik maar niet verwachten dat hij mijn verweer begrijpt, dus laat maar weer.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:31:

[...]

Oh, dan is m'n strafblad dus weer schoon!

En ik weet het, ik ben er ook van overtuigd dat diezelfde TO heeft gestaft. Maar ik vind het een beetje te vergelijken met iemand een parkeerboete geven omdat 'ie geen kaartje heeft gekocht omdat 'ie uit z'n auto is gesprongen om iemand te reanimeren. Strikt genomen mag het niet, maar soms moet je ook naar de omstandigheden kijken. Ik snap het, maar goed in dit geval heb je je gewoon uit de tent laten lokken. In het geval van reanimeren is dat natuurlijk niet zo.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:34:

[...]

Dat is natuurlijk ook wel begrijpelijk, want anders zou iedereen die een waarschuwing krijgt, gelijk een nieuwe nick nemen. En toch he, en toch. Ik heb hier ook wel gevallen gezien die blijkbaar wel weg kwamen met een nickwissel. En nee, ik ga geen namen noemen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 17:35:

[...]

Ik heb voor mijn allerraarste waarschuwing niet eens geklaagd bij de mods. En dat was echt een rare waarschuwing: hij werd uitgedeeld voor een vergrijp dat volgens de huisregels gewoon is toegestaan. Maar van een mod die zijn eigen huisregels niet eens kan lezen zal ik maar niet verwachten dat hij mijn verweer begrijpt, dus laat maar weer.

Ik heb een keer een waarschuwing gekregen voor iets wat niet eens in de huisregels beschreven wordt . Werd gewoon toegegeven ook dat het een zelfbedachte regel was, maar de ws werd niet terug gedraaid.

Maar ach, liever af en toe een "nutteloze" ban of waarschuwing als daar maar tegenover staat dat ze in 80 procent van de gevallen wel correct modereren ben ik tevreden. En als ik niet tevreden ben dan moet ik maar wegblijven.
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:36:

[...]

Ik snap het, maar goed in dit geval heb je je gewoon uit de tent laten lokken. In het geval van reanimeren is dat natuurlijk niet zo.Ok, dan iemand op straat is gaan liggen en doet of 'ie een hartaanval heeft gehad, ik spring uit m'n auto en krijg een boete omdat ik fout parkeerde.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 17:37:

[...]

En toch he, en toch. Ik heb hier ook wel gevallen gezien die blijkbaar wel weg kwamen met een nickwissel. En nee, ik ga geen namen noemen .Tuurlijk, met zoveel gebruikers zal er weleens iemand tussendoor glippen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 17:37:

[...]

En toch he, en toch. Ik heb hier ook wel gevallen gezien die blijkbaar wel weg kwamen met een nickwissel. En nee, ik ga geen namen noemen .Had de stagiaire het dossier blijkbaar niet goed bijgehouden.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:41:

[...]

Ok, dan iemand op straat is gaan liggen en doet of 'ie een hartaanval heeft gehad, ik spring uit m'n auto en krijg een boete omdat ik fout parkeerde. Je kunt lullen als brugman, sorry maar je hebt je gewoon uit de tent laten lokken. Het mag niet, nooit, dus tja, vervelend maar terecht .
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:43:

[...]

Je kunt lullen als brugman, sorry maar je hebt je gewoon uit de tent laten lokken. Het mag niet, nooit, dus tja, vervelend maar terecht .Ik overtrad de letter van de regel, niet de geest!!!
Als je een waarschuwing krijgt, zit die dan in je viva inbox of in de inbox van het mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 18:06:

Als je een waarschuwing krijgt, zit die dan in je viva inbox of in de inbox van het mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt?Allebei. En als je op het forum komt, krijg je gelijk een melding pontificaal in beeld.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:06:

[...]

Allebei. En als je op het forum komt, krijg je gelijk een melding pontificaal in beeld.Ik log nooit uit
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Kia-Ora- schreef op 22 juli 2016 @ 17:41:

[...]

Tuurlijk, met zoveel gebruikers zal er weleens iemand tussendoor glippen.Nou het waren niet zo maar iemanden hoor. Vooral die ene was best wel berucht .
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:26:

[...]

Er was discussie hier in napraat over een topic, waarin ik zei dat een bepaalde OP aan elkaar hing van aannames en meningen. De TO van dat topic vroeg me wat ik bedoelde, waarna ik t.b.v. een kloosried de OP kopieerde en van commentaar voorzag. Blijkbaar heeft de TO in kwestie me vervolgens gestaft, want ik kreeg er een waarschuwing voor. Volgens de letters van de regels, was ik inderdaad in overtreding. Maar aangezien het een nuttige quote was, bovendien op verzoek van de TO in kwestie, vind ik het niet in overeenstemming met de geest van de regel.

Blijft een waarschuwing nou een half jaar staan? Dan ben ik 1 oktober weer clean namelijk. Gaat dit over het topic Baybasin?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:06:

[...]

Allebei. En als je op het forum komt, krijg je gelijk een melding pontificaal in beeld.Dat schijnt ook nog een dingetje te zijn: sommigen krijgen geen pushbericht, anderen weer wel. Sanoma's wegen zijn ondoorgrondelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven