Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 juli 2016 om 18:18
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:12:
[...]
Dat schijnt ook nog een dingetje te zijn: sommigen krijgen geen pushbericht, anderen weer wel. Sanoma's wegen zijn ondoorgrondelijk.Ik de eerste keer niet, maar de laatste keer wel. Misschien staat dat ook in mijn dossier. "Heeft na maanden opnieuw een waarschuwing nodig, deze keer ook pushbericht dan maar"
[...]
Dat schijnt ook nog een dingetje te zijn: sommigen krijgen geen pushbericht, anderen weer wel. Sanoma's wegen zijn ondoorgrondelijk.Ik de eerste keer niet, maar de laatste keer wel. Misschien staat dat ook in mijn dossier. "Heeft na maanden opnieuw een waarschuwing nodig, deze keer ook pushbericht dan maar"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 juli 2016 om 18:19
vrijdag 22 juli 2016 om 18:20
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:16:
[...]
Ik geloof het warempel wel, was het al lang weer vergeten..........Grappig..
je hebt het over een OP vol aannames en neemt zelf zonder meer aan dat ik dat gestaft mmoet hebben.
[...]
Ik geloof het warempel wel, was het al lang weer vergeten..........Grappig..
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 22 juli 2016 om 18:22
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 17:31:
[...]
Oh, dan is m'n strafblad dus weer schoon!
En ik weet het, ik ben er ook van overtuigd dat diezelfde TO heeft gestaft. Maar ik vind het een beetje te vergelijken met iemand een parkeerboete geven omdat 'ie geen kaartje heeft gekocht omdat 'ie uit z'n auto is gesprongen om iemand te reanimeren. Strikt genomen mag het niet, maar soms moet je ook naar de omstandigheden kijken. Ja, maar, dat is naar de geest van de wet kijken. Naar de letter van de wet handelen is veul gemakkelijker!
[...]
Oh, dan is m'n strafblad dus weer schoon!
En ik weet het, ik ben er ook van overtuigd dat diezelfde TO heeft gestaft. Maar ik vind het een beetje te vergelijken met iemand een parkeerboete geven omdat 'ie geen kaartje heeft gekocht omdat 'ie uit z'n auto is gesprongen om iemand te reanimeren. Strikt genomen mag het niet, maar soms moet je ook naar de omstandigheden kijken. Ja, maar, dat is naar de geest van de wet kijken. Naar de letter van de wet handelen is veul gemakkelijker!
vrijdag 22 juli 2016 om 18:25
quote:simbalabimba schreef op 22 juli 2016 @ 18:20:
[...]
Grappig..
je hebt het over een OP vol aannames en neemt zelf zonder meer aan dat ik dat gestaft mmoet hebben.
Oh, was jij dat?
Er moet gestaft zijn, aangezien de mods hebben aangegeven dat ze alleen op stafjes reageren. En ja, dan is het een aanname, dat klopt. Maar ik geef het in ieder geval toe.
[...]
Grappig..
Oh, was jij dat?
Er moet gestaft zijn, aangezien de mods hebben aangegeven dat ze alleen op stafjes reageren. En ja, dan is het een aanname, dat klopt. Maar ik geef het in ieder geval toe.
Oh dear, how sad, never mind.
vrijdag 22 juli 2016 om 18:25
vrijdag 22 juli 2016 om 18:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 18:23:
Het is natuurlijk heel krom dat je geen OP mag quoten en dat op steeds je OP wissen ook een ban staat.
Het gaat om onnodig quoten, ik kan me voorstellen dat het irritant is als iedereen de OP gaat lopen quoten. Maar een op in napraat quoten, lijkt mij wel functioneel.
Maar goed, iets met oude koeien enzo.........
Het is natuurlijk heel krom dat je geen OP mag quoten en dat op steeds je OP wissen ook een ban staat.
Het gaat om onnodig quoten, ik kan me voorstellen dat het irritant is als iedereen de OP gaat lopen quoten. Maar een op in napraat quoten, lijkt mij wel functioneel.
Maar goed, iets met oude koeien enzo.........
vrijdag 22 juli 2016 om 18:26
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 18:25:
[...]
Dat zie ik regelmatig. Maar vandaag vroeg iemand aan de mods of ze een samenvatting van een verdwenen OP mocht geven en dat was 'nee'.Dat vind ik overigens echt bizar. Het is niet toegestaan om een OP te verwijderen, maar als het toch gebeurt, mag niemand meer vertellen wat er stond. Een heel kromme regel.
[...]
Dat zie ik regelmatig. Maar vandaag vroeg iemand aan de mods of ze een samenvatting van een verdwenen OP mocht geven en dat was 'nee'.Dat vind ik overigens echt bizar. Het is niet toegestaan om een OP te verwijderen, maar als het toch gebeurt, mag niemand meer vertellen wat er stond. Een heel kromme regel.