Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:26:

[...]

Maar in de geest van de moderatie klopt dat dan wel weer als een bus.

Weer heb ik geconstateerd dat het er aan ligt wie er aan de knoppen zit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:22:

[...]

Gelukkig hebben we Simsaladinges nog. Die vergeet niks. Zelfs geen topics waarin ze niet heeft gestaft.Is ook niet zo moeilijk nie hè? :-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:26:

[...]

Dat vind ik overigens echt bizar. Het is niet toegestaan om een OP te verwijderen, maar als het toch gebeurt, mag niemand meer vertellen wat er stond. Een heel kromme regel.Ja, haal dan het hele topic weg. Maar dat schijnt dan ook vaak weer niet te mogen. Hoewel, soms dan weer wel. Ingewikkelde materie.
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 18:25:

[...]

Dat zie ik regelmatig. Maar vandaag vroeg iemand aan de mods of ze een samenvatting van een verdwenen OP mocht geven en dat was 'nee'.Als je het morgen aan een andere mod vraagt kan het zo maar " ja " zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Ja, haal dan het hele topic weg. Maar dat schijnt dan ook vaak weer niet te mogen. Hoewel, soms dan weer wel. Ingewikkelde materie.Ik denk dat je er voor doorgeleerd moet hebben
Ja, zoals dat topic van iemand die een kind ter adoptie aanbood.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:28:

[...]

Ja, haal dan het hele topic weg. Maar dat schijnt dan ook vaak weer niet te mogen. Hoewel, soms dan weer wel. Ingewikkelde materie.Nee, wat mij betreft zetten de mods gewoon de originele OP terug.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:yasmijn schreef op 22 juli 2016 @ 18:29:

[...]

Ik denk dat je er voor doorgeleerd moet hebben Ik geloof juist niet dat dat tot aanbeveling strekt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 18:29:

[...]

Als je het morgen aan een andere mod vraagt kan het zo maar " ja " zijn.Dat zou niet de eerste keer zijn...........

[...]

Dat vind ik overigens echt bizar. Het is niet toegestaan om een OP te verwijderen, maar als het toch gebeurt, mag niemand meer vertellen wat er stond. Een heel kromme regel.Ik zie dat toch echt vaak wel. Zolang je de OP maar niet kopieert.
quote:LunaLoona schreef op 22 juli 2016 @ 18:30:

Ja, zoals dat topic van iemand die een kind ter adoptie aanbood.Ja nou ja zeg, als dat al niet meer mag. Zelfs moeders hebben vrijheid van meningsuiting weetjewel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 18:29:

[...]

Als je het morgen aan een andere mod vraagt kan het zo maar " ja " zijn.Correct.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:30:

[...]

Ik geloof juist niet dat dat tot aanbeveling strekt.

[...]

Het gaat om onnodig quoten, ik kan me voorstellen dat het irritant is als iedereen de OP gaat lopen quoten.

Als dat vijf keer achter elkaar gebeurt; ja, vast. Maar een op in napraat quoten, lijkt mij wel functioneel. Zeker

Maar goed, iets met oude koeien enzo.........

Het is gewoon heel gemakkelijk om te reageren, als je een OP mag quoten en er zelf dikgedrukt iets tussen kunt zetten.

Nu moet je dus iets doen van " verder zeg je dat......, maar weet je dat zeker ? En ook zeg je........ maar zou je dat niet zelf invullen ? " Heel omslachtig.
Ik heb de studieboeken voor de academische mod-opleiding maar aangevraagd. Kost me een geld zeg! Waren ook niet te vinden op marktplaats of zo. Blijkbaar is het een levenslange studie. Een zingevende beslissing vind ik zelf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dan zou zeggen dat je iets met Google cache terug kunt vinden ook niet mogen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:22:

[...]

Gelukkig hebben we Simsaladinges nog. Die vergeet niks. Zelfs geen topics waarin ze niet heeft gestaft.Behalve als het haar zelf uitkomt natuurlijk, dan heeft ze geen idee.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
OP weghalen was voldoende geweest, er kwamen alleen serieuze reacties. Er werden instanties genoemd waar men hulp kan krijgen.
quote:Goede-Fee schreef op 22 juli 2016 @ 18:31:

[...]

Ik zie dat toch echt vaak wel. Zolang je de OP maar niet kopieert.Zolang er niemand staft, bedoel je.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 18:32:

[...]

Het is gewoon heel gemakkelijk om te reageren, als je een OP mag quoten en er zelf dikgedrukt iets tussen kunt zetten.

Nu moet je dus iets doen van " verder zeg je dat......, maar weet je dat zeker ? En ook zeg je........ maar zou je dat niet zelf invullen ? " Heel omslachtig.Ik doe altijd een voor mij reuzebelangrijk regeltje uit de OP, tussen zelfgefabriekte kwoothaakjes. En als ik te lui ben om zelf iets te fabrieken doe ik een passage uit de OP knippen en plakken en dan schuingedrukt. En dan maar hopen dat ik niet gestaft word, natuurlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juli 2016 @ 18:32:

[...]

Nu moet je dus iets doen van " verder zeg je dat......, maar weet je dat zeker ? En ook zeg je........ maar zou je dat niet zelf invullen ? " Heel omslachtig.Klopt. Al vind ik reacties binnen een quote minder overzichtelijk. Waarom niet gewoon steeds een stukje quote?
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:25:

[...]

Oh, was jij dat?

Er moet gestaft zijn, aangezien de mods hebben aangegeven dat ze alleen op stafjes reageren. En ja, dan is het een aanname, dat klopt. Maar ik geef het in ieder geval toe.

Ja, ik heb het met jou over Baybasin gehad en toendertijd heb je ook gemeld dat je een waarschuwing gekregen hebt.

Ik weet niet hoe dat zit met OP's (of gedeeltes ervan) quoten, misschien gaat er dan automatisch een alarm af ofzo?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:35:

[...]

Ik doe altijd een voor mij reuzebelangrijk regeltje uit de OP, tussen zelfgefabriekte kwoothaakjes. En als ik te lui ben om zelf iets te fabrieken doe ik een passage uit de OP knippen en plakken en dan schuingedrukt. En dan maar hopen dat ik niet gestaft word, natuurlijk.

Ja, zo doe ik het tegenwoordig ook.

Maar het blijft flauwekul
En toch vind ik het wel fijn dat modereren mensenwerk blijft, en dus ook dat er verschillen tussen de mods en ja, ook tussen de sancties op dezelfde overtredingen zijn.

Er is een mod die ik niet zo tof vind, eigenlijk vind ik dat een zuremodgleuf (inclusief een, van mijn kant, stampvoetende "lekker pûh" )

De grappige mod die met een schouderklopje de sfeer weer weet te draaien en die ik zo fijn vind vinden anderen dan weer irritant.

En ik ben ook blij dat ze niet altijd helemaal consequent zijn, anders hadden een paar door mij zeer gewaardeerde forummers voor een in het modtopic een permaban gekregen.

En volgens mij hebben Mods het soms ook gewoon warm.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 18:35:

[...]

Klopt. Al vind ik reacties binnen een quote minder overzichtelijk. Waarom niet gewoon steeds een stukje quote?Dat doet MissieM al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven