IJ-Hallen vlooienmarkt

22-07-2016 21:02 26 berichten
Ik ben van plan morgen naar de IJ-Hallen vlooienmarkt in Amsterdam gegaan.

Ik ben er nog nooit geweest, ben gek op kringloop, tweedehands, vrijmarkten etc.

Wie is er de laatste tijd geweest hier?

Is het echt een grote markt?

Wat is de verhouding particulier - handel bij de stands?

Vind je het 1 van de betere markten?

Dit weekend is een 'buiten' markt, zijn er dan geen standjes binnen? Er is zowel regen als warm weer voorspeld :D

Ik ben van plan om vanaf Amsterdam CS de pont te nemen. Wijst de route zich daarna vanzelf?

Ik ben benieuwd!
Ja wijst zich vanzelf. Volg de menigte met sleurhutten op wieltjes, dan kom je er vanzelf. Het is niet ver. Leuke markt, een klein buiten gedeelte en een groter binnen deel.
Alle reacties Link kopieren
Her is een leuke markt met voornamelijk kleding. Je kan er een hele dag zoet zijn. Nu is de markt alleen buiten dus hopen dat het droog blijft.
De route wijst zich vanzelf.

Ik vind het wisselend qua aanbod, de ene keer veel handelaars met te dure spullen, de andere keer veel particulieren.

Het is een goed idee om als je echt iets wil kopen er ook echt om 9 u te zijn.

Ik ken zelfs iemand die om 6.30 gaat.

Ik vind het zelf altijd erg leuk.

Jammer van het entreegeld, vind ik alleen.

Ik weet niet of er binnen ook wat is. Soms is het beiden, binnen en buiten. Ik denk nu alleen buiten.
quote:Steampunkcat88 schreef op 22 juli 2016 @ 21:06:

Ja wijst zich vanzelf. Volg de menigte met sleurhutten op wieltjes, dan kom je er vanzelf. Het is niet ver. Leuke markt, een klein buiten gedeelte en een groter binnen deel.haha bedankt ik rol er gewoon achteraan dus.
quote:Het-groepje schreef op 22 juli 2016 @ 21:08:

De route wijst zich vanzelf.

Ik vind het wisselend qua aanbod, de ene keer veel handelaars met te dure spullen, de andere keer veel particulieren.

Het is een goed idee om als je echt iets wil kopen er ook echt om 9 u te zijn.

Ik ken zelfs iemand die om 6.30 gaat.

Ik vind het zelf altijd erg leuk.

Jammer van het entreegeld, vind ik alleen.

Ik weet niet of er binnen ook wat is. Soms is het beiden, binnen en buiten. Ik denk nu alleen buiten.

Ok bedankt! 9 uur gaat me niet lukken, ik kom van te ver. Het gaat ook om het uitje.

Hier de laatste tijd alleen markten met oud speelgoed en babykleding gezien.

Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.
Ik vind het een leuke markt. Voor kleding kun je goed en goedkoop slagen daar is veel aanbod van. Ik vind er meestal niet extreem veel handelaren tussen staan maar het verschild weleens. Maar goed geen taferelen zoals in Beverwijk waar je door 4 kilometer telefoonfrontjes heen moet struinen.

Veel plezier.
Het is de meest linker pont naar NDSM. Veel particulieren, erg leuk. Probeer vroeg te zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga waarschijnlijk ook morgen. Leuke markt vind ik, ben 2 keer geweest. Heel veel mensen met hun eigen spullen. Het is morgen alleen buiten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Atia schreef op 22 juli 2016 @ 21:19:

[...]

Ok bedankt! 9 uur gaat me niet lukken, ik kom van te ver. Het gaat ook om het uitje.

Hier de laatste tijd alleen markten met oud speelgoed en babykleding gezien.

Ik wil graag snuffelen tussen oude sieraden en accessoires. We zullen zien.Oh ik ga ook altijd laat en kom dan nog met zat thuis . Dus dat komt wel goed!
Vorige maand een fiets voor dochter gekocht. Vaak paardrijspullen, kleding voor scoutingkamp, gewone kleding voor haar etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ok klinkt echt als een leuke markt, bedankt hoor
Ben ook van plan te gaan. Wat hebben ze naast kleding nog meer? Ik kom van ver dus ik kan geen grote of zware dingen sjouwen. En weet iemand de entreeprijs?
Entree is dacht ik 5 euro. Tot september zijn er alleen kramen buiten dus niet binnen in een hal. Je kan rekenen op 750 kramen dus daar ben je wel even zoet! Ik vind het altijd vergelijkbaar met de vrijmarkt qua aanbod.
If you can dream it you can do it
En maakt het veel uit als je zondag gaat ipv zaterdag?
Volgens mij was het 5 euro entree. Van alles en nog wat is er. Zooi Huisraad van de kraamhouders
quote:KimberleySTH schreef op 22 juli 2016 @ 22:51:

Entree is dacht ik 5 euro. Tot september zijn er alleen kramen buiten dus niet binnen in een hal. Je kan rekenen op 750 kramen dus daar ben je wel even zoet! Ik vind het altijd vergelijkbaar met de vrijmarkt qua aanbod.Dat valt nog wel mee qua entreeprijs.
Nee hoor maakt geen verschil.

Ik ga aankomende zondag zelf staan om spullen te verkopen!
If you can dream it you can do it
Kom je nog melden wat he gescoord hebt ?
Ja leuk! Ik heb er een heleboel lp's, een vintage poef, kleding en een gehaakt kleed vandaan, je kan je er de hele dag wel vermaken, veel plezier!
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Ziezo, op weg naar huis na een geslaagde dag, ik vond het een fantastische markt. Groot!

Veel bijoux voor kleingeld, een collectie engelse romans en treinset voor mijn zoon gevonden.

Dit ga ik vaker doen
quote:Safka schreef op 22 juli 2016 @ 23:52:

Ja leuk! Ik heb er een heleboel lp's, een vintage poef, kleding en een gehaakt kleed vandaan, je kan je er de hele dag wel vermaken, veel plezier!Leuke avatar in combinatie met nick heb jij!
quote:Atia schreef op 23 juli 2016 @ 16:22:

Ziezo, op weg naar huis na een geslaagde dag, ik vond het een fantastische markt. Groot!

Veel bijoux voor kleingeld, een collectie engelse romans en treinset voor mijn zoon gevonden.

Dit ga ik vaker doen
quote:Atia schreef op 23 juli 2016 @ 16:24:

[...]

Leuke avatar in combinatie met nick heb jij!
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
quote:Safka schreef op 23 juli 2016 @ 16:40:

[...]

Mijn moeder zong het vroeger luidkeels mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven