Lijf & Lijn alle pijlers

Kin vergroting d.m.v. fillers

22-07-2016 18:32 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met een kin vergroting door middel van fillers i.p.v. een implantaat. Helaas heb ik een terug vallende kin en stoor mij hier steeds meer aan, eigenlijk al vanaf mijn tiener jaren. Ik heb naar de opties van een kin implantaat gekeken, maar naast dat het ontzetten prijzig is vind ik het ook meteen een heftige ingreep.

Tips en ervaringen zijn welkom!

Even om jullie een idee te geven. Dit ben ik niet, maar mijn situatie is vergelijkbaar. Klik voor foto
Ah oke, ik ging er vanuit dat jouw nek/kin ook zo schuin afliep als op de foto.
als je geen kin of terugwijkende kin hebt, heb je eigenlijk altijd wel een onderkin. Dat kan je haast niet weg krijgen.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 22 juli 2016 @ 22:10:

als je geen kin of terugwijkende kin hebt, heb je eigenlijk altijd wel een onderkin. Dat kan je haast niet weg krijgen.Je hebt een korte onderkin zeg maar en hierdoor staat je vel daar niet strak, maar er hoeft geen vet te zitten. Als je kin naar voren geplaatst wordt zal de huid denk ook strakker trekken lijkt mij?
quote:Teddy_Haarlem schreef op 22 juli 2016 @ 22:32:

[...]

Je hebt een korte onderkin zeg maar en hierdoor staat je vel daar niet strak, maar er hoeft geen vet te zitten. Als je kin naar voren geplaatst wordt zal de huid denk ook strakker trekken lijkt mij?En wat nou als je al die kunstgrepen laat toepassen, en je vrienden of familie of je partner zoiets heeft van "OK... maar het Teddy niet meer, fijn hoor, dat ze het zelf leuk vind, maar ze is gewoon een vreemdeling qua uiterlijk..."
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Teddy_Haarlem schreef op 22 juli 2016 @ 21:37:

[...]

Wat overigens en goed standaard is om in de gedachte te houden, een kin hoort gelijk te liggen met de onderlip. Natuurlijk met eendeukje erin, maar als je een potloot er tegenaan zou leggen en hij raakt zowel je kin als onderlip in een rechte lijn aan, dan heb je een " standaard" kin.O ik kom er nu na ruim 60 jaar er mee geleefd te hebben, achter dat ik geen standaard kin heb, Potlood gaat onderlip voorbij en komt tot stilstand tegen mijn neus. Is dat heel erg onstandaard?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:pejeka schreef op 22 juli 2016 @ 22:46:

[...]

En wat nou als je al die kunstgrepen laat toepassen, en je vrienden of familie of je partner zoiets heeft van "OK... maar het Teddy niet meer, fijn hoor, dat ze het zelf leuk vind, maar ze is gewoon een vreemdeling qua uiterlijk..."Ik doe dit niet voor andere, maar voor mijzelf... En het zal een subtiel effect zijn wat andere misschien niet eens gaat opvallen. Het gaat erom dat ik mij er goed bij voel en ik mij er niet meer aan stoor. Heb niets te maken met wat andere van mij vinden, dat is hun ding.
quote:nlies schreef op 22 juli 2016 @ 22:54:

[...]

O ik kom er nu na ruim 60 jaar er mee geleefd te hebben, achter dat ik geen standaard kin heb, Potlood gaat onderlip voorbij en komt tot stilstand tegen mijn neus. Is dat heel erg onstandaard?Als jij je fijn voelt bij de kin die je hebt, dan is er geen probleem toch. Standaard of niet standaard. Gaat erom hoe je je van binnen voelt erbij.
quote:Teddy_Haarlem schreef op 22 juli 2016 @ 22:57:

[...]

Als jij je fijn voelt bij de kin die je hebt, dan is er geen probleem toch. Standaard of niet standaard. Gaat erom hoe je je van binnen voelt erbij.

Ik heb er nooit over nagedacht, en gelukkig ben ik nu oud genoeg om er niet meer over n te hoeven denken. We zijn aan elkaar vergroeid ;)

Met fijn voelen heft het voor mij niets te maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 22 juli 2016 @ 23:08:

[...]

Ik heb er nooit over nagedacht, en gelukkig ben ik nu oud genoeg om er niet meer over n te hoeven denken. We zijn aan elkaar vergroeid ;)

Met fijn voelen heft het voor mij niets te makenVooral dan ook niet nu over na denken, als het gewoon bij je past helemaal top toch!
quote:pejeka schreef op 22 juli 2016 @ 22:46:

[...]

En wat nou als je al die kunstgrepen laat toepassen, en je vrienden of familie of je partner zoiets heeft van "OK... maar het Teddy niet meer, fijn hoor, dat ze het zelf leuk vind, maar ze is gewoon een vreemdeling qua uiterlijk..."
quote:Teddy_Haarlem schreef op 22 juli 2016 @ 21:37:

[...]

Ik ben slanker als de persoon op de foto en had dit toen ik mager was als tiener ook al. Persoonlijk denk ik dat het dus niet daar aan ligt:) Maar dank voor het meedenken! Ik ben nu verschillende klinieken aan het bekijken en uiteindelijk een keus maken bij elke ik inderdaad een intake wil. Maar er zijn zo veel klinieken, is lastig te beoordelen welk goed zijn en welke niet.

Wat overigens en goed standaard is om in de gedachte te houden, een kin hoort gelijk te liggen met de onderlip. Natuurlijk met eendeukje erin, maar als je een potloot er tegenaan zou leggen en hij raakt zowel je kin als onderlip in een rechte lijn aan, dan heb je een " standaard" kin.

Wie bepaalt dat dat hoort? Ik vind dat echt zo'n onzin. Het mooie van mensen is juist dat niemand gelijk is, grote ogen of kleine ogen, duidelijke kin of niet.

Ik zou echt nooit fillers willen gebruiken vanwege bovenstaande. Daarnaast gaat er zoveel mis bij dergelijke behandelingen met risico dat je straks blijvend een veel vreemdere kin hebt dan nu het geval is. O.a. omdat veel cosmetische behandelingen niet voorbehouden zijn aan mensen met een medische achtergrond.

Maar jouw lichaam jouw keuze. Zorg iig dat je in het BIG-register controleert of persoon wel behandelingen uit mag voeren en ingeschreven is bij NCVG. En weet dat een cosmetisch arts geen plastisch chirurg is! Arts is een beschermde titel, cosmetisch niet. Elke gynaecoloog of longarts kan zich dus ook voor cosmetisch arts uitgeven.
Bij mij valt het vooral mezelf op. Ik zie er uitgeslapen uit. Mijn ouders zien het verder niemand. 1x heeft iemand gezegd dat ik wat voller en gezonder uitzag.

Het zijn trouwens behandelingen waarbij juist zelden iets fout gaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 23 juli 2016 @ 07:47:

Bij mij valt het vooral mezelf op. Ik zie er uitgeslapen uit. Mijn ouders zien het verder niemand. 1x heeft iemand gezegd dat ik wat voller en gezonder uitzag.

Het zijn trouwens behandelingen waarbij juist zelden iets fout gaat.

Daar gaat het uiteindelijk toch om? Dat je het zelf ziet en er blij mee bent. Ik kan je arts trouwens niet vinden, zou je de naam via een pb kunnen sturen :D?

quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 23 juli 2016 @ 07:43:

[...]

Wie bepaalt dat dat hoort? Ik vind dat echt zo'n onzin. Het mooie van mensen is juist dat niemand gelijk is, grote ogen of kleine ogen, duidelijke kin of niet.

Ik zou echt nooit fillers willen gebruiken vanwege bovenstaande. Daarnaast gaat er zoveel mis bij dergelijke behandelingen met risico dat je straks blijvend een veel vreemdere kin hebt dan nu het geval is. O.a. omdat veel cosmetische behandelingen niet voorbehouden zijn aan mensen met een medische achtergrond.

Maar jouw lichaam jouw keuze. Zorg iig dat je in het BIG-register controleert of persoon wel behandelingen uit mag voeren en ingeschreven is bij NCVG. En weet dat een cosmetisch arts geen plastisch chirurg is! Arts is een beschermde titel, cosmetisch niet. Elke gynaecoloog of longarts kan zich dus ook voor cosmetisch arts uitgeven.Zie je de aanhalingstekens ;)? Maar dankjewel voor de tips! Ik zal daar zeker rekening mee houden.
Ik lees mee! Ik ben zelf ook een beetje aan het rondneuzen daarvoor.
TO, je gaat toch wel bij verschillende klinieken informatie opvragen? Zodat je het een beetje kunt vergelijken en dergelijke?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
En? Heb je het gedaan? Ik ben ook op zoek naar een oplossing voor m'n teruggetrokken kin/onderkin..

Ik heb er onlangs zelf een topic over geopend, maar toevallig kwam ik via google bij dit topic terecht Ben heel benieuwd!
Hai Teddy,
Ik heb dit twee en een half jaar terug laten doen, had eigenlijk precies zelfde profiel als jij. Ik ben super blij ermee!!
Had het al veel eerder moeten doen.
Het begint nu weer iets af te nemen dus ik ga binnenkort wat bij laten spuiten.
Ik heb het bij dokter Frodo gaymans in Amsterdam laten doen.
Resultaat direct zichtbaar, behandeling amper pijn, ik heel gelukkig. Mijn neus lijkt er ook kleiner door.
Hai Teddy,
Ik heb dit twee en een half jaar terug laten doen, had eigenlijk precies zelfde profiel als jij. Ik ben super blij ermee!!
Had het al veel eerder moeten doen.
Het begint nu weer iets af te nemen dus ik ga binnenkort wat bij laten spuiten.
Ik heb het bij dokter Frodo gaymans in Amsterdam laten doen.
Resultaat direct zichtbaar, behandeling amper pijn, ik heel gelukkig. Mijn neus lijkt er ook kleiner door.
Want... alles maar doen om het ideale uiterlijk te behalen?

Sorry hoor, ik bedoel, als je nou echt ernstige misvormingen hebt en die kunnen worden gecorrigeerd, helemaal prima.

Maar omdat je je kin te klein vindt, je neus te groot, je lippen te dun of weet ik wat voor onzin nog meer... daar ga je toch je lijf niet voor laten verpesten met inspuitingen of implantaten? Hoe gek zijn we inmiddels geworden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Dat moet een ieder voor zich weten.
Wel een oud topic trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven