Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Goede aankoop dan!

Ik heb geen rimpels en nooit kringen gelukkig.
quote:Phaedra_ schreef op 23 juli 2016 @ 17:56:

Goede aankoop dan!

Ik heb geen rimpels en nooit kringen gelukkig.Als je boven de 30 bent, dan kun je rijk worden met jouw geheim
quote:Skaep schreef op 23 juli 2016 @ 18:00:

[...]

Als je boven de 30 bent, dan kun je rijk worden met jouw geheim

Ik ben 40

Ik word nog steeds onder de 30 geschat trouwens. Van de week weer iemand die begon te haperen toen ze hoorde dat ik een zoon van 13 heb.
@Phaedra_ wie weet ben jij dan het anti-aging wonder!

Misschien moet ik de pret niet bederven, maar tot een paar jaar geleden werd ik ook nog weleens onder de 30 geschat. Ik ben een paar jaar ouder dan jij en het gebeurt me nu bijna nooit meer... En sinds een jaar of twee heb ik opeens wallen/kringen...
quote:Skaep schreef op 23 juli 2016 @ 18:06:

@Phaedra_ wie weet ben jij dan het anti-aging wonder!

Misschien moet ik de pret niet bederven, maar tot een paar jaar geleden werd ik ook nog weleens onder de 30 geschat. Ik ben een paar jaar ouder dan jij en het gebeurt me nu bijna nooit meer... En sinds een jaar of twee heb ik opeens wallen/kringen...

Ik vind het soms zelfs heel vervelend. Je wil niet weten hoeveel veroordelende blikken en vragen ik al heb gekregen als mensen de leeftijd van mijn kind horen.

Zelfs al toen ik zwanger was trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skaep schreef op 23 juli 2016 @ 18:00:

[...]

Als je boven de 30 bent, dan kun je rijk worden met jouw geheim Overgewicht helpt enorm tegen rimpels.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 23 juli 2016 @ 18:17:

[...]

Overgewicht helpt enorm tegen rimpels. klopt, ik word ook altijd jonger geschat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rimpels check! Dat klopt denk ik wel Solo ik merk meteen dat mijn rimpels dieper zijn als ik een paar kilo kwijt ben.

En we hebben vroeg gegeten. Mosselen, heerlijk! Met stevig bruin brood en een lekker sausje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Al een beetje opgeknapt Blondie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
oh mosselen, die moet van de week ook weer eens halen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 23:37:

[...]

Goh, dat vind ik nou echt rot om te lezen.

Ik ben bijvoorbeeld enorm op je gesteld, ben iedere dag blij je te 'zien'.

Gezellig of niet.

Ok, misschien ontbreekt de zool maar een meet, ja, dat wel.Ik heb zoals gewoonlijk weer van alles gemist, maar hier wil ik me helemaal achter scharen! Waar moet de petitie heen om Lady Voldemort voor het forum te behouden?
quote:hatsetats schreef op 23 juli 2016 @ 18:49:

Al een beetje opgeknapt Blondie?Nee Hats. Het gesnotter van vanacht is nu een vol hoofd met verstopte alles. Bah. Ik ga in een heel heet bad liggen stomen en dan koud afdouchen en naar bed.
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 19:17:

[...]

Nee Hats. Het gesnotter van vanacht is nu een vol hoofd met verstopte alles. Bah. Ik ga in een heel heet bad liggen stomen en dan koud afdouchen en naar bed.Beterschap! Heb je neusspray in huis? Dat maakt soms net dat kleine beetje verschil. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen.
quote:LunaLoona schreef op 23 juli 2016 @ 19:11:

[...]

Ik heb zoals gewoonlijk weer van alles gemist, maar hier wil ik me helemaal achter scharen! Waar moet de petitie heen om Lady Voldemort voor het forum te behouden?

Ze is er nog/weer hoor

Ze zit op de napraat momenteel.
Neusspray heb ik, maar heeft voorlopig alleen het talent om uit mijn neus te lopen
quote:LunaLoona schreef op 23 juli 2016 @ 19:11:

[...]

Ik heb zoals gewoonlijk weer van alles gemist, maar hier wil ik me helemaal achter scharen! Waar moet de petitie heen om Lady Voldemort voor het forum te behouden?Oh ik ben er nog hoor. Eén keer in mijn leven heb ik me meteen maar heel dramatisch laten anonimiseren, wat een gedoe werd dat zeg.
Leo, wat een eer dat mensen nu zelfs al hun kinderen naar je vernoemen!
Blondie, beterschap, balen joh, dat je nu echt beroerd bent.
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 19:17:

[...]

Nee Hats. Het gesnotter van vanacht is nu een vol hoofd met verstopte alles. Bah. Ik ga in een heel heet bad liggen stomen en dan koud afdouchen en naar bed.Maar die mosselen heb je toch maar mooi binnen . Beterschap Olle Grieze. En dank zij jou ga ik morgen mosselen eten, in mijn piere eentje want ik ben de enige hier die ze blieft.
Over verkeerd begrepen topictitels: ik lees echt telkens John Travolta plaszak. en denk dan "hemeltje, zit die man zo aan de grond dat hij plaszakken moet gaan verkopen?"
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juli 2016 @ 19:26:

[...]

Oh ik ben er nog hoor. Eén keer in mijn leven heb ik me meteen maar heel dramatisch laten anonimiseren, wat een gedoe werd dat zeg.Ja, heel het forum over de toeren, want jij ging weg
Dank julllie dames. Ik lees dat mijn mosselaandelen morgen weer gestegen zullen zijn!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 19:30:

[...]

Ja, heel het forum over de toeren, want jij ging weg Het gedoe ontstond pas toen ik twee dagen na mijn dramatische aftocht weer terugkeerde
LV. En je hebt een medaille gewonnen discipline : forumopschudden!
quote:Oudblond schreef op 23 juli 2016 @ 19:30:

Dank julllie dames. Ik lees dat mijn mosselaandelen morgen weer gestegen zullen zijn! Oooohhhh, ik snap het, je zit gewoon te spammen. Nou, weet dat ik je weet je vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven