Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juli 2016 om 22:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 21:25:
[...]
Goed plan. Beetje mind fucken is nooit weg, natuurlijk.Ach dat is ze morgen alweer vergeten. Die heeft een flesje achter haar kiezen inmiddels. Net als gisteren. Dat was zo duidelijk te lezen in het topic, dat omslagmoment.
[...]
Goed plan. Beetje mind fucken is nooit weg, natuurlijk.Ach dat is ze morgen alweer vergeten. Die heeft een flesje achter haar kiezen inmiddels. Net als gisteren. Dat was zo duidelijk te lezen in het topic, dat omslagmoment.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 23 juli 2016 om 22:19
quote:tsjatsjietsjie schreef op 23 juli 2016 @ 22:03:
[...]
Misschien was het gewoon wel echt waar en dacht ze sjeize ik krijg CSI viva achter me aan, ik doe alsof ik een student ben met een ethisch vraagstuk.
[...]
Misschien was het gewoon wel echt waar en dacht ze sjeize ik krijg CSI viva achter me aan, ik doe alsof ik een student ben met een ethisch vraagstuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 juli 2016 om 23:44
quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 23:43:
Klinkt als een viva raadsel. Maar goed ik had dat idee dus, en ik had dat idee opgedaan op jawel hier, de napraat. Ik vroeg me eigenlijk af of zoiets valt onder een topic openen over een forummer? Je weet het maar nooit met de regels.Onder negatief forumgedrag. En aangezien jij daar niet aan doet kan zo'n topic natuurlijk helemaal niet.
Klinkt als een viva raadsel. Maar goed ik had dat idee dus, en ik had dat idee opgedaan op jawel hier, de napraat. Ik vroeg me eigenlijk af of zoiets valt onder een topic openen over een forummer? Je weet het maar nooit met de regels.Onder negatief forumgedrag. En aangezien jij daar niet aan doet kan zo'n topic natuurlijk helemaal niet.
zaterdag 23 juli 2016 om 23:44
quote:IrishCassidy schreef op 23 juli 2016 @ 23:43:
Klinkt als een viva raadsel. Maar goed ik had dat idee dus, en ik had dat idee opgedaan op jawel hier, de napraat. Ik vroeg me eigenlijk af of zoiets valt onder een topic openen over een forummer? Je weet het maar nooit met de regels.Nee, dat denk ik niet. Maar dat soort topics leveren altijd gezeik op omdat het dé manier is om iemand even af te serveren. Dat zag je net zelf al gebeuren.
Klinkt als een viva raadsel. Maar goed ik had dat idee dus, en ik had dat idee opgedaan op jawel hier, de napraat. Ik vroeg me eigenlijk af of zoiets valt onder een topic openen over een forummer? Je weet het maar nooit met de regels.Nee, dat denk ik niet. Maar dat soort topics leveren altijd gezeik op omdat het dé manier is om iemand even af te serveren. Dat zag je net zelf al gebeuren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.