Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juli 2016 om 23:47
zaterdag 23 juli 2016 om 23:48
zaterdag 23 juli 2016 om 23:48
quote:Dubbz schreef op 23 juli 2016 @ 23:46:
Toch is het idee opzich best leuk, eigenlijk.
Jouw topic is ook leuk gebleven toch BgB? Ik heb het niet helemaal gevolgd maar volgens mij is dat niet misgegaan.Klopt. Ik heb gemazzeld. had ook kunnen ontsporen.
Toch is het idee opzich best leuk, eigenlijk.
Jouw topic is ook leuk gebleven toch BgB? Ik heb het niet helemaal gevolgd maar volgens mij is dat niet misgegaan.Klopt. Ik heb gemazzeld. had ook kunnen ontsporen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 juli 2016 om 23:49
zaterdag 23 juli 2016 om 23:51
Gebeurt toch vaker, topics over forummers maar dan niet over een forummer maar over meerdere?
Wie heeft de beste oneliners, wie kan het beste googelen, wie zou je als schoonmoeder willen etc.
(voor mij op de drie vragen allemaal BGB trouwens)
Gaat toch meestal goed?
Je krijgt altijd klagers dat het 'veer in de reet' topics worden maar dat hou je toch zodra het iets leuks over forummers is.
Wie heeft de beste oneliners, wie kan het beste googelen, wie zou je als schoonmoeder willen etc.
Gaat toch meestal goed?
Je krijgt altijd klagers dat het 'veer in de reet' topics worden maar dat hou je toch zodra het iets leuks over forummers is.
zaterdag 23 juli 2016 om 23:52
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juli 2016 @ 23:51:
Gebeurt toch vaker, topics over forummers maar dan niet over een forummer maar over meerdere?
Gaat toch meestal goed?
Je krijgt altijd klagers dat het 'veer in de reet' topics worden maar dat hou je toch zodra het iets leuks over forummers is.En daarna ging het meestal fout
Gaat toch meestal goed?
Je krijgt altijd klagers dat het 'veer in de reet' topics worden maar dat hou je toch zodra het iets leuks over forummers is.En daarna ging het meestal fout
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 juli 2016 om 23:57
quote:Dubbz schreef op 23 juli 2016 @ 23:53:
[...]
Veer in reet b
In combinatie met jouw ava vraag ik me af waarom je zo blij kijkt als je tussen BiancasGewoneBillen verdwijnt.
Ik bedoel, ook leuk heeft grenzen.
[...]
Veer in reet b
In combinatie met jouw ava vraag ik me af waarom je zo blij kijkt als je tussen BiancasGewoneBillen verdwijnt.
Ik bedoel, ook leuk heeft grenzen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 24 juli 2016 om 00:10