Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juli 2016 om 20:18
zaterdag 23 juli 2016 om 20:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 20:18:
Na het sluiten van het topic ( moeder van 37 jaar, deed het met een kakelverse 15 jarige ) opende iemand een topic dat het een psychologisch / ethisch vraagstuk voor zijn studie was omdat hij een blog er over schreef.Pff wat een doorzichtige trol zeg.
Na het sluiten van het topic ( moeder van 37 jaar, deed het met een kakelverse 15 jarige ) opende iemand een topic dat het een psychologisch / ethisch vraagstuk voor zijn studie was omdat hij een blog er over schreef.Pff wat een doorzichtige trol zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 juli 2016 om 20:49
zaterdag 23 juli 2016 om 20:53
zaterdag 23 juli 2016 om 21:20
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juli 2016 @ 21:15:
Nou, die kan haar tijd beter besteden aan zichzelf en haar grote problemen, ipv hier telkens zulke dramatische epistels neer te pennen (en weer te verwijderen). En dan ook nog pissig reageren als de reacties haar niet bevallen. Arm kind van haar.Ja echt.
Nou, die kan haar tijd beter besteden aan zichzelf en haar grote problemen, ipv hier telkens zulke dramatische epistels neer te pennen (en weer te verwijderen). En dan ook nog pissig reageren als de reacties haar niet bevallen. Arm kind van haar.Ja echt.
zaterdag 23 juli 2016 om 22:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 20:18:
Na het sluiten van het topic ( moeder van 37 jaar, deed het met een kakelverse 15 jarige ) opende iemand een topic dat het een psychologisch / ethisch vraagstuk voor zijn studie was omdat hij een blog er over schreef.Misschien was het gewoon wel echt waar en dacht ze sjeize ik krijg CSI viva achter me aan, ik doe alsof ik een student ben met een ethisch vraagstuk.
Na het sluiten van het topic ( moeder van 37 jaar, deed het met een kakelverse 15 jarige ) opende iemand een topic dat het een psychologisch / ethisch vraagstuk voor zijn studie was omdat hij een blog er over schreef.Misschien was het gewoon wel echt waar en dacht ze sjeize ik krijg CSI viva achter me aan, ik doe alsof ik een student ben met een ethisch vraagstuk.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.