Entertainment alle pijlers

Mr. Robot

29-05-2015 15:19 10 berichten
Voor de mensen die online series bekijken (volgens is hij niet op Netflix ofzo te vinden), wie heeft de eerste aflevering van Mr. Robot al gezien en zo ja, wat vond je ervan?

Ik heb gisteren de pilot gekeken, en ik was behoorlijk impressed. Het is een totaal ander soort serie dan wat ik normaal gesproken kijk, ik heb ook eigenlijk niks met complottheorieën, maar manman wat een goede eerste aflevering! En wat speelt de hoofdrolspeler geweldig.

Mr. Robot

Een echte aanrader dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet, maar volgens jou de moeite waard om te kijken dus. Waar wordt het uitgezonden of heb je het online gekeken?
Ik heb online gekeken inderdaad (doe ik altijd eigenlijk). Misschien staat het op Popcorntime, maar zelf kijk ik altijd alles via Couchtuner.

Ik kende de serie ook niet, ik kwam er toevallig bij uit zeg maar.

Ja ik vond 'm zeker de moeite waard (en zo te zien doet de eerste aflevering het op IMDb erg goed als je naar de score kijkt).

Ik vond net deze link (met ondertiteling):

Aflevering 1
Leuk, bedankt voor de tip!
Kijkt iemand nog? Deze week ontdekt en al helemaal bij, geweldig! Al zag ik de twist wel aan komen maar niet zo gek aangezien er veel hommages aan bekende films in zitten.
Wij zijn na een paar afl afgehaakt.
Ja alle afleveringen gezien.
Oja deze was ook weer begonnen

S1 vond ik steengoed! Ik heb nu 1&2 van S2 gezien.. maar de volgende ben ik gewoon vergeten te kijken. Terwijl ik vorig seizoen nog net geen afstreepkalender boven mijn bed had hangen. Ik moet er dus nog even inkomen.
Leuke serie. Een keer wat anders dan de standaard series.
Was toch te zien op nl 3?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven