Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 20:06:

[...]

Dan had ik me dat toch goed herinnert. Maar het is lang geleden.Nee!!! Stone!!! Niet jij ook!!!
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Met heel warm weer krijg ik altijd eczeemaanvallen, nu zit mijn romp onder en dat is nog niet zo erg, maar onder mijn borsten en langs de rand van mijn bh allemaal vuurrode bultjes en jeuken als een gek. Grrrrrrrrr, en dan niet mogen krabben.
quote:Solomio schreef op 25 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Nee!!! Stone!!! Niet jij ook!!! Oeps.

[...]

Dan had ik me dat toch goed herinnertd. Maar het is lang geleden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Twas gezellig vandaag in jouw woonplaats Roos. Lekker gegeten.

[...]

Dan had ik me dat toch goed herinnert. Maar het is lang geleden.Haha ja, ik moest zelf ook nadenken. Deze ava past beter bij me.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 20:10:

Twas gezellig vandaag in jouw woonplaats Roos. Lekker gegeten. fijn! Bij B&D?
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2016 @ 20:15:

[...]

fijn! Bij B&D? Ja, mooie zaak is dat.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 19:59:

Blondie, voel je je alweer wat beter?Wakkere, pijnlijke nacht gehad omdat mijn chronische ziekte besloot om de aandacht op te eisen. Na een paar uurtjes trok dat weer bij en was ik een vaatdoekje met ademhalingsproblemen. Nu ik een echte maaltijd binnen heb kunnen houden voel ik me weer een beetje mens. En hoop ik dat dit de 'stuiptrekkingen' zijn. Ik belde Maman net en haar reactie: ' Dus je bent zoals altijd voor je vakantie te ver gegaan en nu dus ziek'.... Wijze les voor een paar forummers hier al leer ik die les zelf blijkbaar zeer hardleers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:23:

[...]

Wakkere, pijnlijke nacht gehad omdat mijn chronische ziekte besloot om de aandacht op te eisen. Na een paar uurtjes trok dat weer bij en was ik een vaatdoekje met ademhalingsproblemen. Nu ik een echte maaltijd binnen heb kunnen houden voel ik me weer een beetje mens. En hoop ik dat dit de 'stuiptrekkingen' zijn. Ik belde Maman net en haar reactie: ' Dus je bent zoals altijd voor je vakantie te ver gegaan en nu dus ziek'.... Wijze les voor een paar forummers hier al leer ik die les zelf blijkbaar zeer hardleers.Heel herkenbaar, ik ben ook vaak ziek of gewoon echt kapot als ik vakantie krijg. Balen is dat. Ik hoop dat je snel opknapt zodat je kunt gaan genieten van je vakantie.
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2016 @ 20:15:

[...]

fijn! Bij B&D? Heet die zaak zo of is dat een afkorting? Ik plan een dagje Den Bosch met een jeugdvriendien en zoek nog een goed restaurant.
Den Bosch heeft veel fijne restaurants. Kijk anders even op Iens, daar kun je ook lezen wat bezoekers ervan vinden:

http://www.iens.nl/restaurant/den-bosch
Ik zie op nr. 2 een Afghaans restaurant staan, dat klinkt lekker!
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:26:

[...]

Heet die zaak zo of is dat een afkorting? Ik plan een dagje Den Bosch met een jeugdvriendien en zoek nog een goed restaurant.Tante Pietje in de Korte Putstraat is erg leuk. Menukaart is online in te zien.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Heel herkenbaar, ik ben ook vaak ziek of gewoon echt kapot als ik vakantie krijg. Balen is dat. Ik hoop dat je snel opknapt zodat je kunt gaan genieten van je vakantie.Mijn filters werken nog niet goed dus ik heb Maman ook verteld dat zij zichzelf niet uit mag sluiten in het stukje 'over mijn grenzen gaan/hard werken'. 'Mopperdemopper-weet-ik-maar-jij-hoefde-je-niet-druk-te-maken-ging-prima-met-me'... Natuurlijk Maman!
Leuke tips Woll en Elf.. eh Due!
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Mijn filters werken nog niet goed dus ik heb Maman ook verteld dat zij zichzelf niet uit mag sluiten in het stukje 'over mijn grenzen gaan/hard werken'. 'Mopperdemopper-weet-ik-maar-jij-hoefde-je-niet-druk-te-maken-ging-prima-met-me'... Natuurlijk Maman! de rollen raken soms een beetje omgedraaid, ik maak me nu ook soms zorgen over mijn ouders ipv zij over mij.
quote:Watervrouw2 schreef op 25 juli 2016 @ 20:13:

Ik betrap me er op dat ik elke keer als ik je ava zie bedenk 'hoe krijgt ze dat voor elkaar, dat mooie huidje'
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:26:

[...]

Heet die zaak zo of is dat een afkorting? Ik plan een dagje Den Bosch met een jeugdvriendien en zoek nog een goed restaurant. afkorting en andere woonplaats
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2016 @ 20:47:

[...]

afkorting en andere woonplaats Mijn excuus is dat mijn hersencellen nog in snot gesauteerd worden.
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:49:

[...]

Mijn excuus is dat mijn hersencellen nog in snot gesauteerd worden. maakt niet uit toch
Phae een ban - lang - net voor haar date zou ze, zou ze gewoon een week onderduiken met date (ik hoop het zo )
quote:Oudblond schreef op 25 juli 2016 @ 20:52:

Phae een ban - lang - net voor haar date zou ze, zou ze gewoon een week onderduiken met date (ik hoop het zo )Die week vliegt voorbij joh!
quote:ana_isabel schreef op 25 juli 2016 @ 20:54:

[...]

Die week vliegt voorbij joh!Hopelijk wordt ze niet zwanger door de pil heen, anders kan ze nergens terecht met haar verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven