Gezondheid alle pijlers

Water/fruit infuser

26-07-2016 17:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net bij de xenos een fruit infuser gekocht om dus fruitwater te maken. Hoe krijg je de lekkerste smaak? Door het fruit te kneuzen zodat het fruitsap zich direct mengt met het water, of gewoon het voor een paar uur laten trekken in de koelkast. Hoe doen jullie dat?
Ik snij het fruit in stukjes, en doe dat er dan in.
Ik snij het in stukjes. Als je t s'avonds maak en in de koelkast zet.. is t de volgende ochtend goed door het water getrokken.

Geeft mij bij t beste resultaat :-)
quote:marieka1984 schreef op 26 juli 2016 @ 18:25:

Ik snij het in stukjes. Als je t s'avonds maak en in de koelkast zet.. is t de volgende ochtend goed door het water getrokken.

Geeft mij bij t beste resultaat :-)

Dat dacht ik ook al. Doe ik dat

Toevallig nog lekkere combi's?
Ik pers elke dag een limoen uit en doe dat door men water met wat munt. Lekker en simpel.
Hier staan heel veel ideetjes

Water met een smaakje

Ik doe het gewoon de avond van tevoren in de koelkast (gebruik vaak fruit uit de vriezer) de volgende dag smaakt het prima.

Ps ik hoop dat ze het lekker vindt!
Ik vind zelf galiameloen erg lekker :-)

Aardbeien doen het altijd goed. Kan je ze daarna eventueel nog op eten ook

In ieder geval veel drink plezier er mee. Ik gebruik ze nu al 2 jaar en nog iedere dag er blij mee :-)
quote:soof0404 schreef op 26 juli 2016 @ 19:25:

Hier staan heel veel ideetjes

Water met een smaakje

Ik doe het gewoon de avond van tevoren in de koelkast (gebruik vaak fruit uit de vriezer) de volgende dag smaakt het prima.

Ps ik hoop dat ze het lekker vindt!Ik hoop het ook Water gaat nu in principe ook wel redelijk, maar ik vind dit wel leuk om uit te proberen. Ook voor mezelf aangezien in wel wat minder fris en sap kan drinken.
Aardbei en framboos had ik ook ergens gelezen. Ga ik ook uit proberen!
Aardbei-komkommer las ik ergens. Ik heb het wel eens in ijs gehad en dat was verrassend lekker. Ga het zo eens maken e morgen proberen!
Komkommer inderdaad! Erg lekker. Of gewoon simpel citroen met munt.
In stukjes snijden en even in de koelkast laten staan.

Aardbei met citroen en wat blaadjes mint is echt een aanrader.

En als je echt lui bent dan koop je bij de supermarkt een bakje gesneden fruit.( ik was verrast van de smaak ( met spa rood ))

Een tip van www.fruitinfuser.net Bevroren fruit !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven