cadeautje schoonmaakster

27-07-2016 14:56 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we met vakantie en wil ik en aardigheidje voor onze hulp achterlaten. Het is een vrouw van rond de 55. Wie heeft er een leuke cadeautip, rond de 30 euro? Ik weet niet of ze drinkt, dus wijn durf ik niet aan.
Schoonmaakpakketje .

Mooie bos bloemen met een doosje bonbons en een tijdschriften pakket?

Heeft ze hobby's waar je van weet?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik zou die 30 euro gewoon in een envelop doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou geld of een bon geven.
quote:Nouschi schreef op 27 juli 2016 @ 15:01:

Ik zou die 30 euro gewoon in een envelop doen.Dit.
Wat extra vakantiegeld en een fles wijn zou ik doen.

En neem anders een kleinigheidje van je vakantie mee. Dat is altijd leuk.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik zou er een vvv bon voor kopen. Geen bloemen, die zijn zo weg met dit weer.
quote:merano schreef op 27 juli 2016 @ 15:05:

Wat extra vakantiegeld en een fles wijn zou ik doen.

En neem anders een kleinigheidje van je vakantie mee. Dat is altijd leuk.Ze weet niet of ze drinkt, dus wijn zou ik ook niet doen. Ik heb van mijn werk ook weleens een wijnpakket gekregen... heb het weg kunnen geven. Zo jammer van het cadeau want je hebt er dan niets aan.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het geld in een leuk envelopje geven, gewoon als extraatje.
Ik heb haar met geld extra geld gegeven, dat heeft ze laten liggen. Wel de bonbons erbij meegenomen. Vandaar dat ik liever geen geld geef. Bon is idd een alternatief.
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:15:

Ik heb haar met geld extra geld gegeven, dat heeft ze laten liggen. Wel de bonbons erbij meegenomen. Vandaar dat ik liever geen geld geef. Bon is idd een alternatief.

Heb je dat extra geld in haar hand gegeven of voor haar klaar gelegd?

Ik zou zelf extra geld dat klaar lag ook niet zomaar meenemen.
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:15:

Misschien was het niet duidelijk dat het voor haar was?

Ik had met kerst een doos bonbons met kaartje met geld achtergelaten. Kreeg ik een appje of het voor haar was, want ze wist het niet zeker en wilde het niet zomaar meenemen.
ze had er een briefje bij gelegd dat het teveel was en dat het goed zo was.
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:19:

ze had er een briefje bij gelegd dat het teveel was en dat het goed zo was.

Precies, geef het haar dan zelf en zeg dat het een extraatje voor de vakantie is.

Bescheidenheid siert de mens, zal ze wel denken.
Heel netjes van haar. Maar lastig

Dan zou ik inderdaad een kado-bon doen.
Een nieuwe zwabber?
Wish you were beer
quote:mary57 schreef op 27 juli 2016 @ 15:20:

[...]

Precies, geef het haar dan zelf en zeg dat het een extraatje voor de vakantie is.

Bescheidenheid siert de mens, zal ze wel denken.Zou ik ook doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gewoon cash geld, in een leuke kaart.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
goede tips, alleen ben ik zelf met vakantie, dus moet ik het achterlaten. Maar ik kan het wel met een leuk kaartje in een enveloppe doen. Met een bedankje.
quote:noorderlicht76 schreef op 27 juli 2016 @ 15:28:

goede tips, alleen ben ik zelf met vakantie, dus moet ik het achterlaten. Maar ik kan het wel met een leuk kaartje in een enveloppe doen. Met een bedankje.Gooi je het bij haar in de brievenbus.
ze woont in een andere stad en heb haar adres niet, dus dat is geen optie
Ik kreeg van twee werkgevers voor de vakantie geld in een leuke bedank kaart. De tekst was dat ze zo blij met me waren en me een mooie vakantie toewensten. En daar was ik dan weer helemaal blij mee.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik laat nog wel eens een schaal tapas maken bij de kaasboer. Olijfjes, crackertjes, smeerseltjes, worst en stukje kaas erbij, mooi ingepakt.

Moet alleen wel in de koelkast bewaard worden
Maak een chocoladepakket,met merci,bonbons,diverse repen ed of een familiepakket,ook iets voor man en kinderen als ze die heeft,wat lekkers,tijdschrift ed.
https://www.google.nl/sea ... 8QsAQIKw&biw=1366&bih=631

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven