Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 juli 2016 @ 15:19:

Tuurlijk zitten er ook lieve mensen tussen, en iemand kan een keer onredelijk en vervelend zijn, maar dat is nooit leuk als je de ontvanger bent.Het is helaas niet de eerste keer bij die cliënt. En ik kan op mijn werk heel wat hebben, maar deze ging echt te ver.
En nu voel ik me ook nog schuldig dat ik de opmerking van mijn collega heb gemeld... Zucht, ik ga even wat anders doen. Tot later!
Doei Duende!
Alle reacties Link kopieren
wat voor werk doe je eigenlijk Due?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2016 @ 15:33:

wat voor werk doe je eigenlijk Due? Ik werk met ouderen op vrijwillige basis.
quote:Star schreef op 27 juli 2016 @ 13:41:

[...]

Echt fantastisch mooi. Fijne omgeving.Ja mooi hè! Moet ook een keer weer heen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:duende12 schreef op 27 juli 2016 @ 09:08:

Nu heb ik ook zin in Ikea! Solo, doe Phae de groetjes.Ik voel me buitengesloten...
Nou jij ook de groetjes dan Ama

Eet smakelijk, geniet van de friet
quote:Solomio schreef op 27 juli 2016 @ 08:27:

[...]

Tis een opoffering hè.Je vond het hartstikke leuk! En je had voor even een kleuter
quote:duende12 schreef op 27 juli 2016 @ 15:54:

[...]

Ik werk met ouderen op vrijwillige basis. als het leuke ouderen zijn, lijkt me dat best leuk

Ik werk ook met ouderen, maar dan als collega's
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 27 juli 2016 @ 16:02:

Nou jij ook de groetjes dan Ama

Eet smakelijk, geniet van de friet
quote:Amaqanda schreef op 27 juli 2016 @ 16:01:

[...]

Ik voel me buitengesloten...

Oh, sorry!

Solo, doe je Ama ook de groetjes!
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2016 @ 16:04:

[...]

als het leuke ouderen zijn, lijkt me dat best leuk

Ik werk ook met ouderen, maar dan als collega's De een is wat leuker dan de ander, dat is overal zo. Het werk is erg leuk!
quote:duende12 schreef op 27 juli 2016 @ 16:06:

[...]

Oh, sorry!

Solo, doe je Ama ook de groetjes!

Ik wilde zeggen: dat duurt nog wel even dan.

Maar dit is de tweede keer binnen een week dat ik haar zie, dus misschien duurt het toch niet zo heel lang.
Dat is kut Duende.

Ik ga even heel politiek incorrect doen, maar ik heb zoiets ranzigs gezien vandaag. Stond een kerel achter me bij de kassa. Hij rekende oa een fles cola en een doos met 4 appelflappen af. Hij was eerder de winkel uit dan ik, dus toen ik naar buiten liep keek ik m middenin z'n giechel. Die wijd open stond, ik zag een halve appelflap vermalen worden en de tweede ging er (ongelogen) in 1 hap achteraan, gevolgd door een enorme teug cola. En hup, weer die mond open en flap nummer drie naar binnen. En ik weet dat ik er niks van mag denken, maar de goede man was ook nog eens zo dik dat ie waarschijnlijk in geen jaren zijn zakie heeft gezien. Echt, de combi van dat met mond open eten en die lillende onderkinnen, brrrrrr.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 juli 2016 @ 16:28:

Dat is kut Duende.

Ik ga even heel politiek incorrect doen, maar ik heb zoiets ranzigs gezien vandaag. Stond een kerel achter me bij de kassa. Hij rekende oa een fles cola en een doos met 4 appelflappen af. Hij was eerder de winkel uit dan ik, dus toen ik naar buiten liep keek ik m middenin z'n giechel. Die wijd open stond, ik zag een halve appelflap vermalen worden en de tweede ging er (ongelogen) in 1 hap achteraan, gevolgd door een enorme teug cola. En hup, weer die mond open en flap nummer drie naar binnen. En ik weet dat ik er niks van mag denken, maar de goede man was ook nog eens zo dik dat ie waarschijnlijk in geen jaren zijn zakie heeft gezien. Echt, de combi van dat met mond open eten en die lillende onderkinnen, brrrrrr.Eerlijk gezegd zou ik dat ook een ranzig gezicht vinden. Dat hij het doet moet hij weten, zijn mijn zaken niet en boeit me verder ook niet. Maar om het te zien, nee dank je.
Ik ben ongegeneerd verschrikkelijk Zielig.

Oorontsteking, koortslip, wakker door onverklaarbare maar enorme pijn in mijn voet én omdat ik zo suf was om een update te installeren ben ik mijn 'blijft altijd ingelogd' status kwijt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Glitterplaatje erop?
quote:Amaqanda schreef op 27 juli 2016 @ 16:08:

[...]

Ik wilde zeggen: dat duurt nog wel even dan.

Maar dit is de tweede keer binnen een week dat ik haar zie, dus misschien duurt het toch niet zo heel lang.

Ja, laten we er een gewoonte van maken.

Trouwens, je moet de groeten van Duende hebben.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 27 juli 2016 @ 17:06:

[...]

Ja, laten we er een gewoonte van maken.

Trouwens, je moet de groeten van Duende hebben.
quote:Star schreef op 27 juli 2016 @ 17:06:

Glitterplaatje erop?

I'm on it!

Feow, voor de zielig.....

Dat Google blijft toch bijzondere dingen vinden.
voor Yasmijn en Feow. Beterschap allebei! (Moet lukken om snel op te knappen, met zulke prachtige glitterplaatjes )

En Duende, wat een vervelend gedoe op je werk, zeg! Goed dat je je er al wat overheen hebt kunnen zetten.

Ik heb vandaag een stapel vakantieleesvoer bij de bieb gehaald. Vrijdag lekker een weekje weg in eigen land! En verder het huis gepoetst; altijd fijn om in een glimmend schoon huis thuis te komen. Iemand leuke plannen voor vanavond verder??
quote:Star schreef op 27 juli 2016 @ 17:31:

[img]https://media.giphy.com/media/rZHTDUPpel1tu/giphy.gif[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven