Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

'voor zijn doen enthousiast' is goed!

*tuigt toch thuis kerstboom maar op dan*
Peas on earth!
in het kwadraat voor Luun. 2009 móet een gezonder jaar worden. Wat een narigheid, ik weet gewoon niet meer wat ik moet schrijven. Dus nog maar een paar keer:
Eow hoest bij jou met de vocht-in-kind-strijd?
Peas on earth!
Komt maar weinig vocht in kind, maar ben niet enorm bezorgd. Ga wel morgen even kinderarts bellen, want wil niet dat het erger wordt. Hij plast goed en is vrolijk, maar hij weigert gewoon vrijwel alles. Gister bordje pap, en verder de hele dag op KDV níets, behalve fruit en brood. Yoghurt, sap, melk, water, hij wou het niet. Thuis nog een bordje eten met veel vocht erdoor (maar werd weer uitgespuugd door hoestbui) en en kwark (bleef er wel in). Vanochtend ook wel weer pap, maar die kwam er ook weer uit.
Misschien een beetje ter geruststelling Eow, maar Tony is ook een heel slechte drinker. Ik moet veel aandringen, drinken leuk maken (mooie beker uit laten kiezen, met een rietje drinken, stomme liedjes verzinnen om er steeds weer een slok in te krijgen) en dan drinkt hij per dag ongeveer 300 cc. Daar zit dan ook al yoghurt bij. Maar....hij doet het er goed op. Plast ongeveer drie keer per dag (is niet vaak, maar zijn wel flink grote plassen) en is verder gezond.

Vito daarentegen is een enorme zuiplap. Die tikt op een dag zeker een liter vocht naar binnen, met uitschieters naar 1,5 liter. Het zal allebei wel goed zijn...

Fijn dat Starrekieker het min-of-meer enthousiast is. Eerste werkweken rukken sowieso, want te veel info in weinig tijd, in combi met veel nieuwe namen en gezichten en dan nog wennen aan nieuw werk en werkplek. Hij zal wel doodop zijn iedere avond, of niet?
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 03-12-2008 17:35
Reden: Vito, zo heet hij...
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.
Salmiakknotsen zijn cewl!

Nieuw werk is inderdaad altijd vermoeiend. Teveel indrukken in te weinig tijd.

Xan is laat, staat nog ergens in de file, ver weg van huis. Gelukkig heb ik een of andere kant-en-klare ovenschotel gekocht van de AH, met prei, gehakt en aardappel. Zag er lekker uit en kan zo in de oven gemieterd!
Peas on earth!
Nou ja zeg! Wij hebben net preipot met gehaktballen gegeten. Maar dan zelfgemaakt. Was heerlijk. Moet Xan uit Kessstad komen of uit verdere oorden?
Loretta is De Mol. Punt.
Het Theehuis zou trouwens niet misstaan op Etenpijler. We hebben het vaker over het dagmenu dan over onze bloedjes!
Loretta is De Mol. Punt.
Xan moet nog vanuit verdere oorden (meer westelijk) komen om dan via Kessstad (collega afzetten) naar huis te rijden...

Ik schat 19.15 op z'n vroegst.

Zelfgemaakt toch meestal wel lekkerderderder hoor, maar dit zag er niet slecht uit en koste 3,99 ofzo. Voor een complete (tweepersoons) maaltijd echt goedkoop!

Jaaaa theehuis slash eethuis
Peas on earth!
Bovendien moet ik het bij gebrek aan bloedjes gewoon hebben over eten... dus tsja
Peas on earth!
Tijd dat je je laat bezwangeren, Erwt!
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe , voorlopig klets ik gewoon nog lekker over eten en over júllie bloedjes

Net telefonische Xan... staat nog ver weg in de file en zat vol dillemma's over patat onderweg versus lekkere ovenschotel...
Peas on earth!
Oooh, als je hem nou patat adviseert, heb je die lekkere ovenschotel helemaal voor jezelf!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha das wel een beetje veel denk ik voor mij alleen (vooral gezien de hoeveelheid salmiakknotsen die ik net opgevroten heb). Hij gaat nu, na laaaaaang twijfelen, voor de ovenschotel en belt als ie in Kessstad is. Dan mieter ik ovenschotel in oven en kunnen we eten als ie thuiskomt!

Ik wilde eigenlijk boerenkool eten, maar was er te lui voor. Dat komt vrijdag denk ik. Morgenavond even koopavondshoppen voor laatste Sintkadootjes (als in: Erwt wijst aan wat ze wil, loopt winnkel uit, Xan koop 'onopvallend' kadootje)
Peas on earth!
Als ik Xan hier voorbij zie rijden, post ik dat wel even, Erwt! Wel zo gezellig ook, samen eten.

Heb je al enig idee wat je aan gaat wijzen wat je krijgt voor Sinterklaas?
Loretta is De Mol. Punt.
Dat zou echt leuk zijn, als je Xan voorbij zag rijden .

Ik vermoed dat het pakje dat gisteren van bol.com kwam een sinterklaaskadootje bevat (aangezien je via bol.com tips kunt doormailen ), en verder staat op mijn verlanglijstje een blauwe sjaal (heb Xan een linkje doorgemaild van H&M )en een scheurkalender met recepten (volgens mij bestaan die wel)..

Hier staan al een paar kadootjes met Xan's naam, en eentje met Prinses op de Erwt (omdat de chocoladeletter van Erwtjes echte naam op was, dus dan maar een P )

Sommige mensen zijn zó vermoeiend... openen ze een topic met de vraag of ze zwanger zijn, maar willen vervolgens geen zwangerschapstest doen
Peas on earth!
Geweldig, die P!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vond het vooral erg jammer dat er geen chocolade X'en zijn
Peas on earth!
Zijn er serieus geen chocolade X-en?

*kruipt onder steen vandaan*

Xan al thuis Erwt?

Hoe is het met Vish en de migraine?

Goed dat je morgen even kinderarts belt Eow. Als ie vrolijk is en goed plast waarschijnlijk inderdaad niets aan de hand maar een geruststelling is altijd fijn.

Vandaag weer stomme opmerking van leidinggevende te horen gekregen. Ehm nee, het is ex-leidinggevende nu bracht ze me even Luid en Duidelijk in herinnering vandaag. Want "jij hebt zelf gezegd dat je het allemaal zo moeilijk vindt dus ik heb geen werk meer voor je". Ik moest inwendig heel hard grinniken om d`r Morgen maar even in gesprek met manager hoe het nou allemaal zit ivm eventueel aanvragen WW.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 december 2008 @ 18:16:

Sommige mensen zijn zó vermoeiend... openen ze een topic met de vraag of ze zwanger zijn, maar willen vervolgens geen zwangerschapstest doen Is dat dat topic wat schreeuwt dat ze ONMOGELIJK zwanger kan zijn?
quote:peppie schreef op 03 december 2008 @ 19:16:

[...]

Is dat dat topic wat schreeuwt dat ze ONMOGELIJK zwanger kan zijn?

Juist ja!

Anyway. Kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn kat stopt met dat ongelooflijke geruft?
Peas on earth!

Pep, er blijken geen X'en, Y'en en Q's bestaan. Wist ik ook niet, tot ik op zoek ging naar die X van Xan

Leidinggevende is
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 december 2008 @ 19:18:

[...]

Juist ja!

Anyway. Kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn kat stopt met dat ongelooflijke geruft?

In bad doen?

Buiten zetten!
Het meest irritante is dat ze júíst een scheet laat op het moment dat ze 'gezellig' op schoot wil springen :puke:
Peas on earth!
Oeh. Sjaf is ziek en (dus) sjagrijnig, he`s giving me the evil eye now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven